Audyt – czyli co należy zmienić
W tym celu wykonuje się audyt witryny, aby sprawdzić jej przystosowanie do pozycjonowania lokalnego, a po
jego zakończeniu sporządza się raport, w którym wskazuje, co należy poprawić.
Optymalizacja – przystosowanie strony do pozycjonowania lokalnego
Kolejnym krokiem, który jest bardzo ważny, jest optymalizacja strony. Specjalista, który ją przeprowadza,
musi posiadać wiedzę programistyczną, aby wykonać na niej zmiany. Poprawiana jest szybkość
ładowania się
strony, linkowanie oraz zostają usunięte zdublowane treści. Jednak to tylko cząstka, którą wykonuje nasz
specjalista. Wszystko zależne jest od tego, w jakim stanie strona internetowa była przed przystąpieniem przez
naszych pracowników do pozycjonowania lokalnego w Prudniku.
Słowa mają moc
Zajmiemy się również tworzeniem treści na Twoją
stronę internetową. Specjalista po zbadaniu rynku oraz
konkurencji wybierze najlepsze słowa kluczowe, na które będzie pozycjonowała się Twoja strona. Ważne jest, aby
połączyć wybrane frazy z miejscem wykonywania przez Ciebie usług i sprzedaży produktów, w tym wypadku miasta
Prudnik.
Analiza i kontrola zmian na stronie
Analiza i monitorowanie Twojej strony to kolejny krok pozycjonowania lokalnego w Prudniku.
Witryna po
wykonaniu lokalnego SEO, nie może zostać pozostawiona sama sobie, tylko cały czas należy sprawdzać, jak
zmienia się na niej ruch, na jakie słowa kluczowe jest wyszukiwana czy kiedy jest na nią najwięcej wejść. Są
to bardzo ważne informacje dla naszego pracownika.
Jeśli chciałbyś zwiększyć konwersję na Twojej stronie, to skorzystaj z naszej oferty pozycjonowania
lokalnego
w mieście Prudnik. Nasze działania z nim związane przynoszą naszym Klientom zwiększone zyski ze
sprzedaży. Są
bardziej rozpoznawani w sieci, co pozwala na budowanie silnej i znanej marki firmy. Jeśli masz jakieś pytania
lub wątpliwości, to skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, który przedstawi Ci ofertę dostosowaną do
celów, jakie stawiasz, zapraszamy.