15 lat na rynku !

Pozycjonowanie lokalne

Zwiększysz widoczność swojej marki w internecie! Skorzystaj z naszej unikalnej, progresywnej oferty lokalnego SEO!

Zalety naszej oferty:

Umowa bez zobowiązań – rezygnujesz, kiedy tylko zechcesz!
Brak limitu słów kluczowych!
Działamy według ściśle określonego planu!
Usługa zawiera audyt seo i optymalizację!
Twarde dane analityczne, pokazujące efekty naszej pracy!
Ponad 15 lat doświadczenia!
Zapytaj o usługę

Pozycjonowanie lokalne,
czym jest?

Pozycjonowanie lokalne jest procesem polegającym na zwiększeniu widoczności danej firmy w lokalnych wynikach wyszukiwaniach, czyli tzw. mapkach. Dzięki skutecznemu działaniu można dotrzeć do potencjalnych klientów z określonej lokalizacji, niezależnie od tego, czy jest to obszar miasta, województwa czy też regionu. W przypadku firm o zasięgu stricte lokalnym, ruch z mapek może odpowiadać nawet za 25% ruchu na stronie!
Jeżeli potrzebujemy skorzystać z jakiejś usługi, jak np. fryzjera, dentysty, mechanika samochodowego czy też może chcemy nabyć piękny okolicznościowy bukiet to nie szukamy ich na drugim końcu miasta, lecz możliwie blisko miejsca swojego zamieszkania. Wynika to głównie z chęci zaoszczędzenia czasu – w wielu miastach dostanie się na drugi koniec lub nawet do sąsiedniej dzielnicy może być dłuższą wyprawą, zajmującą kilka godzin, uwzględniając stanie w korkach w godzinach szczytu komunikacyjnego. Wybierając punkty lokalne, usytuowane możliwie najbliżej nas, oszczędzamy czas jak również nawiązujemy relację w ramach tzw. lokalnej społeczności.

Onsite Seo

Technicznie
W ramach seo technicznego wykonywany jest audyt seo witryny, na podstawie którego wykonywana jest optymalizacja serwisu. Proces optymalizacji zwieńczony jest kolejnym audytem, który pozwala zweryfikować, czy wszystko zostało poprawnie wdrożone. W ramach audytu sprawdza się strukturę strony, treści, elementy nawigacyjne, dopasowanie do urządzeń mobilnych, wszelkie sygnalizowane błędy jak również aspekty związane z użytecznością strony.

Wartościowe Treści
Wartościowe treści umieszczone w witrynie internetowej to nie tylko szansa na budowanie widoczności, lecz również pozyskiwanie wartościowego ruchu. Ruch ten, odpowiednio ukierunkowany merytoryczną treścią prowadzi poprzez poszczególne etapy lejków sprzedażowych do konwersji, polegającej nie tylko na zakupie produktu lub usługi, lecz również uwzględniającej zapis do newslettera czy też sprawdzenie wskazówek związanych z dojazdem do firmy.
Pozyskiwanie wartościowych linków
Proces pozyskiwania linków poprzedzony jest analizą. Określamy, jaki typ linków byłby dla danej strony najbardziej odpowiedni, układamy plan pozyskiwania tych linków, uwzględniając konieczność dywersyfikacji źródeł pozyskiwania i wdrażamy go w życie. Monitorujemy również stan zaindeksowania pozyskanych linków.

Analityka
Same dane dotyczące strony i ruchu na niej się odbywającego są nic nie warte, jeżeli nie wiadomo, co z nich wynika. Pozyskujemy dane analityczne z różnych narzędzi, przetwarzamy je na wielu płaszczyznach, budując w ten sposób obraz odzwierciedlający sytuację strony. Wnioski z analizy pozwalają zidentyfikować wszelkie potencjalne zagrożenia (jak brak wygenerowanych konwersji na stronach o dużym zainteresowaniu), jak również problemy związane z nawiązaniem interakcji pomiędzy stroną a użytkownikiem.

Off-site Seo

Ważne w pozycjonowaniu lokalnym

Opinie klientów

Opinie klientów są niezwykle ważnym elementem ekspozycji firmy. Im więcej opinii, zwłaszcza pozytywnych, tym większy autorytet danej firmy. Większość z nas podświadomie będzie dokonywała wyboru bazując właśnie na reputacji. Kto więc będzie miał większe szanse na pozyskanie klienta – firma z wieloletnią historią i dziesiątkami pozytywnych opinii czy też firma działająca od kilku miesięcy, nie mogąca się pochwalić żadną opinią lub z opiniami nie do końca stawiającymi firmę w pozytywnym świetle? Warto więc poprosić zadowolonych klientów o chociażby krótką recenzję. Dla klienta to poświęcone 5 minut, które dla nas może znaczyć naprawdę wiele.

Pytania i odpowiedzi

Jedną z najmniej docenianych funkcjo jest „pytania i odpowiedzi”. Klienci mogą zadawać pytania, firma zaś na nie odpowiada. Pozwala to na stworzenie swoistego FAQ (najczęściej zadawane pytania), co pozwala ograniczyć liczbę maili i telefonów związanych z zapytaniami o podstawowe sprawy, do których odpowiedzi w owej części mogłyby się znaleźć. Prosząc klientów o dodawanie tego typu pytań i odpowiadając na nie mamy szansę na osiągnięcie lepszych pozycji.

Google Moja Firma

Posiadanie profilu Google Moja Firma w dzisiejszych czasach należy do kategorii „must have”, Profil ten pozwala nam wygenerować sporo ruchu na stronie firmowej, w przypadku firm lokalnych nawet może być to 25% ruchu, pozwala również budować świadomość marki. Nie bez znaczenia jest fakt, iż dobrze prowadzony profil GMF zezwala na przedstawieniu swojej oferty dotyczącej zarówno produktów jak i usług, co pozwala skrócić proces decyzyjności zakupowej, zwiększając sprzedaż. Podstawą profilu są oczywiście dobrze uzupełnione dane, takie jak dane firmy, jej adres, jak również określenie, jaki jest profil działalności firmy.

Zdjęcia i filmy

Statystycznie każda z firm ma umieszczonych na swoim profilu około 10 zdjęć. Takie obiekty jak restauracje, centra konferencyjne, spa czy też hotele (zwłaszcza zagraniczne) potrafią mieć zdjęcia w ilościach liczonych w setkach. Pozwala to na lepsze zobrazowanie oferty, co również jest czynnikiem przemawiającym na korzyść firmy z rozbudowanym profilem. Zgodnie z informacjami przekazywanymi przez Google, systematyczne dodawanie materiałów jest czynnikiem, który może wpłynąć na widoczność wizytówki w sieci. Wykorzystywanie własnych materiałów a nie ze stocków będzie elementem pozytywnie przekładającym się na pozycję firmy na mapkach.

Ile kosztuje usługa?

Wszystkie podane ceny, są cenami netto miesięcznie (usługa cykliczna!)

Okres umowy:
wypowiadasz kiedy chcesz!

Dodatkowo korzystamy
ze sztucznej inteligencji!

Lokalny
849 zł
Dedykowany dla firm lokalnych
Bezpieczna umowa 1 m-c wypowiedzenia!
Analiza (sprawdzamy):
- techniczny audyt strony
- profil linków
- konkurencję
- widoczność strony w wyszukiwarce
- historia domeny
- analiza konwersji
- audyt kontentowy
- audyt linków
Optymalizacja (całkowita)
  • Nielimitowana liczba fraz / słów kluczowych
  • 35 monitorowanych fraz w Webpozycji
  • 15 optymalizowanych podstron
- optymalizacja techniczna
- usuwanie błędów wskazanych w audycie
- poprawienie treści do 22000 znaków
Link building
Wsparcie
- comiesięczny raport w przystępnej formie
- dedykowany specjalista SEO
- opieka projekt managera
Gratis!
  • Audyt SEO!
  • Optymalizacja!
NAJLEPSZY DLA FIRM LOKALNYCH!
Standardowy
1499 zł
Dedykowany dla firm lokalnych lub z większym zasięgiem
Bezpieczna umowa 1 m-c wypowiedzenia!
Analiza (sprawdzamy):
- techniczny audyt strony
- profil linków
- konkurencję
- widoczność strony w wyszukiwarce
- historia domeny
- analiza konwersji
- audyt kontentowy
- audyt linków
- słowa kluczowe
Optymalizacja (całkowita)
  • Nielimitowana liczba fraz / słów kluczowych
  • 120 monitorowanych fraz w Webpozycji
  • 35 optymalizowanych podstron
- optymalizacja techniczna
- usuwanie błędów wskazanych w audycie
- poprawienie treści do 22000 znaków
- poprawienie szybkości ładowania
Link building
Wsparcie
- comiesięczny raport w przystępnej formie
- dedykowany specjalista SEO
- opieka projekt managera
Gratis!
  • Audyt SEO!
  • Optymalizacja!
Kompleksowy
2599 zł
Dedykowany dla firm z większym zasięgiem i aspiracjami
Bezpieczna umowa 1 m-c wypowiedzenia!
Analiza (sprawdzamy):
- techniczny audyt strony
- profil linków
- konkurencję
- widoczność strony w wyszukiwarce
- historia domeny
- analiza konwersji
- audyt kontentowy
- audyt linków
- słowa kluczowe
Optymalizacja (całkowita)
  • Nielimitowana liczba fraz / słów kluczowych
  • 200 monitorowanych fraz w Webpozycji
  • 65 optymalizowanych podstron
- optymalizacja techniczna
- usuwanie błędów wskazanych w audycie
- poprawienie treści do 22000 znaków
- poprawienie szybkości ładowania
- wyróżnienie przycisków CTA
- optymalizacja wizytówki Google
- rozszerzenia rich snippets Google
Link building
Wsparcie
- comiesięczny raport w przystępnej formie
- dedykowany specjalista SEO
- opieka projekt managera
Gratis!
  • Audyt SEO!
  • Optymalizacja!
  • Hosting, ssl, domena na rok!
Profesjonalny
4100 zł
Dedykowany dla firm z większymi aspiracjami oraz sklepów
Bezpieczna umowa 1 m-c wypowiedzenia!
Analiza (sprawdzamy):
- techniczny audyt strony
- profil linków
- konkurencję
- widoczność strony w wyszukiwarce
- historia domeny
- analiza konwersji
- audyt kontentowy
- audyt linków
- słowa kluczowe
- treści
- analizę działań konkurencji
Optymalizacja (całkowita)
  • Nielimitowana liczba fraz / słów kluczowych
  • 350 monitorowanych fraz w Webpozycji
  • 115 optymalizowanych podstron
- optymalizacja techniczna
- usuwanie błędów wskazanych w audycie
- poprawienie treści do 22000 znaków
- poprawienie szybkości ładowania
- wyróżnienie przycisków CTA
- optymalizacja wizytówki Google
- rozszerzenia rich snippets Google
- rozbudowa linkowania wewnętrznego
Link building
Wsparcie
- comiesięczny raport w przystępnej formie
- dedykowany specjalista SEO
- opieka projekt managera
Gratis!
  • Audyt SEO!
  • Optymalizacja!
  • Hosting, ssl, domena na rok!
Tego jeszcze nie było!
Tylko u nas!
Zamawiając dowolny pakiet usług SEO, otrzymujesz:
Przygotowanie techniczne i graficzne kampanii Google Ads (również od podstaw): Search, Banerowej, Produktowej, Remarketing.

Pełna analiza konwersji oraz danych, optymalizacja i prowadzenie.

Przez 3 miesiące GRATIS!
Masz indywidualne potrzeby?
Jeśli potrzebujesz innego, indywidualnego rozwiązania, zostaw swój numer, oddzwonimy i Ci pomożemy!

Co zawiera nasza usługa?

  • AUDYT SEO

    Sprawdzamy, czy Twoje SEO działa tak, jak powinno.
    W ramach audytu SEO sprawdzimy Twoją stronę internetową, jak również profil Google Moja Firma. Wskażemy zarówno mocne i jak i słabe strony, określimy priorytety w zakresie optymalizacji technicznej, oszacujemy również, jakie zagrożenia mogą pojawić się wraz z czasem.
    SZCZEGÓŁY
  • OPTYMALIZACJA TECHNICZNA

    Badamy funkcjonowanie serwisu pod kątem jego poprawności.
    Optymalizacja techniczna polega nie tylko na wdrożeniu zaleceń, wynikających z przeprowadzonego audytu SEO. To również przyspieszenie szybkości ładowania się strony oraz poprawa użyteczności.
    SZCZEGÓŁY
  • OPTYMALIZACJA TREŚCI

    Poprawiamy błędne treści i dodajemy nowe.
    Optymalizacja treści jest procesem mającym na celu dopasowanie struktury treści, w tym również struktury nagłówków, do obowiązujących trendów. W ramach usługi znajduje się również modyfikacja i rozbudowa treści
    SZCZEGÓŁY
  • LINK BUILDING

    Pozyskujemy odnośniki, które zapewniają Ci lepszą widoczność
    Pozyskiwanie wartościowych linków jest jednym z kluczowych elementów pozycjonowania. Dzięki nim możemy nie tylko poprawić pozycję swojej witryny na określone słowa kluczowe, lecz również pozyskać wartościowy ruch, który przełożyć się może na konwersje. Linkbuilding jest procesem złożonym, gdzie jednym z elementów jest wykonanie odpowiedniego researchu miejsc, skąd takowe linki wartościowe można pozyskać. W perspektywie czasu doskonale widać, jakie korzyści przynosi dobrze przeprowadzony proces linkbuildingu.
    SZCZEGÓŁY
  • STRATEGIA POZYCJONOWANIA

    Ustalamy dokładny plan, z rekomendacjami na przyszłość
    Strategia pozycjonowania jest planem działania, określającym ramy działania w perspektywie krótkoterminowej jak i długoterminowej. Plan ten podlega weryfikacji i systematycznej modyfikacji, wynikającej ze zmienności czynników zewnętrznych, takich jak chociażby zmiany w algorytmach silników wyszukiwarek.
    SZCZEGÓŁY
  • ANALIZA WYNIKÓW I RAPORTOWANIE

    Na bieżąco analizujemy efekty i postępy naszych działan
    Jednym z efektów naszej pracy jest gromadzenie danych. Zbieramy dane odnośnie uzyskanych pozycji na konkretne słowa kluczowe, widoczności strony jak również ruchu w obrębie strony, uwzględniając również jego pochodzenie. Sprawdzamy również, jakie działania wykonuje konkurencja. Systematycznie tworzymy raporty zawierające najważniejsze z perspektywy klienta informacje, pozwalające zbudować bieżący obraz sytuacyjny danej strony internetowej.
    SZCZEGÓŁY
Przy usłudze będą pracować eksperci SEO oraz programiści, korzystając ze swojego kilkunastoletniego doświadczenia.

Słowa kluczowe

To powinieneś wiedzieć!

Ilość słów kluczowych

W naszej ofercie nie limitujemy słów kluczowych, ich ilość jest właściwie nieskończona!

Jak są dobierane?

Słowa kluczowe dobierane są na podstawie rozmowy z Klientem, który najlepiej wie, jak definiuje się jego oferta. Korzystamy także z podpowiedzi specjalistycznych narzędzi.

Gdzie je dodajemy?

Słowa kluczowe możemy dodać praktycznie wszędzie! Umieszczamy je m.in. w wynikach wyszukiwania, kampaniach Ads, mapach Google.

Google Maps

Tu musisz być!

Bądź widoczny

Wizytówka firmy w wynikach wyszukiwania i na mapach, to miejsce, gdzie Klienci najcześciej Cię widzą. Dlatego warto odpowiednio się tam zaprezentować.

Zadbamy o Twój wizerunek

W ramach usługi lokalnego SEO stwrorzymy idealną wizytówkę Twojej firmy! Masz już wizytówkę? Przeanalizujemy ją i dokonamy ewentulanych zmian, by jeszcze lepiej się wyświetlała!

Dlaczego warto inwestować w SEO?

W Polsce obecnie z internetu korzysta 30 000 000 ludzi, będących potencjalnymi Klientami.
Seo zwiększa wiarygaodność firmy oraz zaufanie
Pozycjonowanie jest o krok do przodu przed tradycyjnymi metodami reklamy ponieważ to klient pierwszy wychodzi z potrzebą dotarcia do ciebie i twoich usług

Plan działań

Zobacz jak będziemy pracować przy usłudze:
Wykonamy kompleksowy audyt (zarówno audyt witryny jak i wizytówki GMF).
Wykonamy audyt słów kluczowych.
Omówimy z Tobą słowa kluczowe oraz modyfikacje, które muszą być wdrożone.
Przeprowadzimy optymalizację witryny.
Zoptymalizujemy również prędkość działania strony.
Omówimy z Tobą proces optymalizacji i jej efekty.
Opracujemy plan linkbuildingowy i wdrożymy go w życie.
Będziemy raportować cyklicznie przeprowadzone działania oraz ich efekty.
Masz dodatkowe pytania?
Śmiało dzwoń, chętnie na wszystkie
odpowiem i doradzę!
Marcel Huniak - Doradca Klienta
Zapytaj o usługę
Możesz też zostawić poniżej swój numer telefonu.
Zadzwonię do Ciebie!

Efekty naszej pracy

Zobacz przykłady dotychczasowych działań i referencje zadowolonych Klientów!
Wykres pozycji strony internetowej po naszych działanach (Senuto)
Ruch na stronie interentowej po naszych działaniach (Semstorm)
Referencje
Współpracę z MinisterstwoReklamy.pl rozpoczeliśmy w roku 2009 w ramach działań SEO serwisu www.pizzadominium.pl (...)
To właśnie skuteczna strategia, nowoczesne rozwiązania oraz zastosowane przez MinistertwoReklamy.pl narzędzia pozwoliły na relatywnie szybkie osiągnięcie i utrzymanie wysokiej pozycji domen w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych. (...) Jesteśmy zadowoleni ze współpracy i z pełną odpowiedzialnością polecamy usługi tej firmy.
dominium
Piotr Sadowski
Dział Marketingu Dominium S.A.
Rekomendujemy firmę MinisterstwoReklamy.pl jako profesjonalnego partnera w zakresie reklamy internetowej.
MinisterstwoReklamy.pl świadczy dla nas usługę pozycjonowania stron internetowych. Nasza dotychczasowa współpraca zaowocowała szybkim osiągnięciem zadowalających nas pozycji. Warto zwrócić uwagę na łatwość nawiązywania kontaktu oraz szybkość reakcji pracowników Firmy
cewe
Tomasz Cyrek
Dział Marketingu Dominium S.A.
Dołącz do grona firm, które nam zaufały i zwiększyły swoją sprzedaż m.in.:
parcuj.pl
dominium
tesco
grecos
rossmann
cewe
proximus
oksel
invest
intersun
sign poland
debet
płotbud
semag
maxpol
exclusivelashes
cinamoon
Krzysztof Respondek

Skontaktuj się z nami by omówić usługę

Wypełnij formularz po prawej stronie, odpowiemy w ciągu 48h.
Możesz też zadzwonić (pon. - pt. 8.00 - 16.00):
Marcel Huniak, Doradca Klienta:
+48 791 493 287
ZAPYTAJ O USŁUGĘ JUŻ DZISIAJ!
X
success
Dziękujemy.
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie
X
error
Twoja wiadomość nie została wysłana.
Wypełnij pola wymagane..
×

Nasza strona korzysta z plików cookies. Zapewniają one prawidłowe działanie strony, narzędzi społecznościowych, reklamowych i analitycznych. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Ustawienia cookies możesz zmienić w preferencjach swojej przeglądarki internetowej.