Black Friday niewątpliwie jest jednym z najgorętszych dni, jeśli chodzi o sprzedaż. Swoje działania marketingowe związane z promocją powinieneś zaplanować dużo wcześniej, aby skutecznie sprzedawać więcej produktów oraz usług w tym dniu. Black Friday w tym roku wypada 25 listopada, więc najwyższa pora, abyś zaczął działać. Dla każdego sklepu Black Friday jest szansą na zwiększenie sprzedaży. Czemu więc nie skorzystać z takiej okazji? Każdy sklep powinien poświęcić czas i przygotować się na ten szczególny dzień, który przyciąga wiele nowych Klientów. Jeśli prowadzisz sklep internetowy i nie wiesz, co powinieneś zrobić, aby zwiększyć sprzedaż w tym dniu, to ten wpis jest dla Ciebie.

Co powinieneś zrobić, aby przyciągnąć Klientów na Black Friday?

Działania związane z przygotowaniem do Czarnego Piątku powinny być zaplanowane i wprowadzone już dużo wcześniej. Nie czekaj, aż do tego szczególnego dnia tylko przygotuj strategię marketingową jeszcze przed rozpoczęciem szaleństwa związanego z tym dniem.

Działania na ostatnią chwilę związane z Black Friday

Jeśli jednak nie podjąłeś żadnych kroków zdecydowanie wcześniej, to mamy dla Ciebie kilka wskazówek, które mogą pomóc Ci wypromować Twoją firmę i przyciągnąć więcej Klientów. Najważniejsze jest poprawne działanie Twojej strony internetowej oraz teksty zachęcające do zakupu właśnie u Ciebie. Wykaż w nich, że Twoje produkty są lepsze od konkurencji. Zadbaj również o poprawne działanie Twojej strony oraz łatwość jej obsługi. Pamiętaj, że UX ma ogromne znaczenie. Ważne jest także sprawdzenie, czy Twoja strona wytrzyma dużą ilość odwiedzających. Wiele sklepów internetowych nie jest na to przygotowana i niestety w dniu wyprzedaży ich strona przestaje działać.

Kampanie reklamowe – poinformuj o swoich obniżkach

Na kilka dni przed Black Friday warto zainwestować w kampanie reklamowe. Należy jednak odpowiednio dobrać grupę docelową, do której ma trafić. Jeśli nie wiesz jak to zrobić, to warto skorzystać z pomocy specjalistów, którzy przygotują dla Ciebie kampanie reklamowe, które przyciągną na Twoją stronę nowych użytkowników. Jeśli Twoja reklama trafi do odpowiednich osób, to możesz być pewien, że konwersja na Twojej stronie znacznie się zwiększy, co przyczyni się do większej sprzedaży.

W przypadku wyprzedaży na Black Friday ważne jest także odpowiednie wykorzystanie mediów społecznościowych. Poinformuj swoich obserwujących o zbliżających się obniżkach cen. Dodaj posty, które już same w sobie przyciągną uwagę odwiedzających Twój fanpage użytkowników.

Na kilka dni przed Czarnym Piątkiem warto, abyś dodał wpis o tym, że pamiętasz o tym dniu i Twój sklep przygotowuje prawdziwą bombę albo, że przecenione zostaną produkty, po które użytkownicy najchętniej sięgają. Zyskasz dzięki temu więcej użytkowników, którzy włączą powiadomienia, ponieważ nie będą chcieli przegapić tej wyjątkowej oferty.

Ciekawą opcją jest także dodawanie postów, które będą budować napięcie. Zrób odliczanie, nie zdradzając za dużo szczegółów swojej promocji, która będzie dostępna w Black Friday. Jeśli zaciekawisz swoich obserwujących, to z niecierpliwością będą czekać na kolejne informacje.

Black Friday wyprzedaż baner

 

Sprawdź, jak przebiegał Black Friday w poprzednich latach

Jeśli masz wystarczająco dużo czasu, to warto sprawdzić, co najchętniej sprzedawało się w poprzednich latach podczas Blach Friday. Da Ci to informacje, które pomogą stworzyć odpowiednią promocję. Warto także podejrzeć działania konkurencji oraz sprawdzić, jak u nich przebiegała promocja w Czarny Piątek. Odpowiednie dopasowanie strategii marketingowej oraz wybór odpowiednich produktów czy usług, które będą w atrakcyjnych cenach może dać Ci szansę na zwiększone zyski i większą ilość nowych Klientów.

Nie oszukuj swoich Klientów!

Wprowadzając promocję na Black Friday, nie stosuj sztucznego zawyżania cen wcześniej, aby potem w ten dzień je obniżyć. Istnieje wiele porównywarek cen, które zapisują ceny i pokazują, jak zmieniły się one w Czarny Piątek. Jeśli użytkownik zobaczy, że sztucznie obniżyłeś ceny, to możesz być pewien, że zrezygnuje z zakupów w Twoim sklepie. Dopasuj dokładnie ofertę promocyjną do oczekiwań swoich Klientów. W ten dzień liczy się kreatywność i oryginalność.

Postaw na pomoc profesjonalistów

Jeśli potrzebujesz pomocy w stworzeniu ciekawej i przyciągającej Klientów kampanii reklamowej to zapraszamy do skorzystania z naszych usług. Możemy stworzyć dla Ciebie Kampanie Google Ads lub Facebook Ads, która będzie skierowana do odpowiedniej grupy odbiorców. Jeśli Twoja strona działa niepoprawnie, to również możemy znaleźć rozwiązanie Twoich problemów poprzez wykonanie jej audytu oraz optymalizacji, która przyczyni się do jej szybkiego i niezawodnego działania. Napisz do nas już dziś i sprzedaj więcej swoich produktów oraz usług w tym szczególnym dniu, jakim jest Black Friday.

PODZIEL SIĘ WPISEM:
Szukasz sprawdzonej agencji?
Zadzwoń:
Możesz też zostawić numer, oddzwonimy do Ciebie!
Marta Sznapka