14 lat na rynku !

Kampanie Google Ads

Prowadzimy profesjonalne kampanie reklamowe, które generują sprzedaż w wyszukiwarce Google.

Opracowujemy plany, określamy odbiorców, dobieramy budżety, zajmujemy się całą promocją oraz raportowaniem jej skuteczności.
Zamów darmową wycenę

Robimy reklamy:

Kampanie Google Ads - W wyszukiwarce - ikona

W wyszukiwarce

prowadzimy aktywne działania, których celem jest trafianie do ludzi, którzy szukają produktów takich, jak Twoje
Sprawdź szczegóły
Kampanie Google Ads - Banerowe - ikona

Banerowe

wykorzystujemy sieci display i nie tylko, aby trafiać wprost do osób, które mogą stać się Twoimi klientami
Sprawdź szczegóły
Kampanie Google Ads - Produktowe - ikona

Produktowe

aktywnie wspieramy działania e-commerce, reklamując produkty i generując faktyczną sprzedaż
Sprawdź szczegóły
Kampanie Google Ads - W Gmail - ikona

W Gmail

wykorzystujemy pocztę e-mail, aby wspierać Twoją promocję w sieci
Sprawdź szczegóły
Kampanie Google Ads - Animowane - ikona

Animowane

tworzymy nieszablonowe kreacje, które przemawiają do Twoich odbiorców
Sprawdź szczegóły
Kampanie Google Ads - Na YouTube - ikona

Na YouTube

stawiamy na format video, aby realnie wpływać na wzrost Twoich zysków
Sprawdź szczegóły
Kampanie Google Ads - Wybieramy tylko najlepiej konwertujące kanały

Wybieramy tylko najlepiej konwertujące kanały

Opierając się o specyfikę Twojej branży oraz znajdujących się w niej odbiorców - dobieramy tylko takie kanały komunikacji, które mają realną szansę na zwiększenie Twojej sprzedaży.

Spośród wielu możliwości promocji za pomocą wyszukiwarki, banerów, filmów, Gmaila, a nawet YouTube’a - stawiamy wyłącznie na najlepsze.
W efekcie: Twoja promocja odbywa się w miejscach, w których masz szansę zaistnieć i zdobyć nowych klientów.
Zamów darmową wycenę
Kampanie Google Ads - Tworzymy grafiki, teksty i filmy, które promują Twój biznes

Tworzymy grafiki, teksty i filmy, które promują Twój biznes

Do każdego z wybranych formatów i miejsc reklamy, opracowujemy konkretne przekazy i kreacje. Piszemy teksty, przygotowujemy banery, filmy, animacje czy zwykłe grafiki.
W efekcie: dysponujesz całym kompletem świetnych kreacji, które przyciągają odbiorców i zachęcają ich do skorzystania z Twojej oferty.
Zamów darmową wycenę
Kampanie Google Ads - Rozdzielamy i planujemy wydatki na kampanie

Rozdzielamy i planujemy wydatki na kampanie

Dokładnie określamy budżety mediowe, a także przydzielamy je do konkretnych kanałów. W tym decydujemy również, do jakich grup odbiorców będą one kierowane oraz wybieramy najlepsze terminy.

Dokonujemy tego zarówno w oparciu o Twoje możliwości finansowe, jak i cele biznesowe związane z prowadzonymi działaniami promocyjnymi.
W efekcie: masz pewność, że Twoje pieniądze są wydawane w rozsądny i profesjonalny sposób, który nie tylko da się mierzyć, ale który przynosi konkretne efekty sprzedażowe.
Zamów darmową wycenę
Kampanie Google Ads - Dbamy o pełną analitykę i regularne raportowanie naszych działań

Dbamy o pełną analitykę i regularne raportowanie naszych działań

Przed rozpoczęciem kampanii promocyjnych uruchamiamy wszelkie niezbędne narzędzia analityczne, które pozwalają nam na bieżące śledzenie postępów, wprowadzanie ewentualnych korekt, a przede wszystkim badanie skuteczności konkretnych akcji promocyjnych.

Ponadto, regularnie przygotowujemy kompleksowe raporty z naszych działań, dzięki którym możesz dowiedzieć się wszystkiego o tym, co dla Ciebie robimy 😊.
W efekcie: dysponujesz pełną wiedzą na temat promocji Twojej firmy w sieci.
Zamów darmową wycenę
Kampanie Google Ads - Uruchamiamy i prowadzimy skuteczne kampanie Google Ads

Uruchamiamy i prowadzimy skuteczne kampanie Google Ads

Po przygotowaniu wszystkiego, przechodzimy do najważniejszej części, czyli uruchomienia kampanii. W trakcie ich trwania dokonujemy zmian (o ile są konieczne), prowadzimy testy, a także optymalizujemy je w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów.
W efekcie: wiesz, że Twoja promocja idzie tak, jak powinna, realizujesz swoje plany i cieszysz się płynącym strumieniem zysków.
Zamów darmową wycenę

Jak to działa?

Każda współpraca z naszymi klientami podzielona jest na 3 główne kroki:
Strzałka

1. Plan

To w tym miejscu dokładnie określamy wszystkie czynniki związane z profesjonalna kampanią Google Ads.

Badamy Twoją firmę, jej konkurencję, odbiorców oraz inne kluczowe czynniki. Określamy budżety, a także dobieramy najlepsze kanały komunikacji z odbiorcami.
Więcej
Strzałka

2. Konfiguracja

Potem, na bazie wcześniej pozyskanych danych, przechodzimy do ustawienia kampanii.

Ustalamy czas, grupy docelowe, konkretne kanały, kreacje, teksty, jak i dziesiątki innych parametrów.
Strzałka

3. Uruchomienie i optymalizacja

Na końcu uruchamiamy działania, które następnie regularnie sprawdzamy i optymalizujemy.

Dzięki temu wykorzystujemy Twój budżet w 100 procentach - sprawiając, że każda wydana złotówka przyczynia się do ogólnego sukcesu całej kampanii.
Zamów prowadzenie kampanii Google Ads
i zyskaj pewność, że za pomocą reklamy docierasz wprost do konkretnych odbiorców.

Czeka na Ciebie:
Kampanie Google Ads - Doskonałe materiały - ikona
Doskonałe materiały
teksty, grafiki, filmy i wiele innych, które zaciekawią, zaangażują i przekonają do zakupu.
Kampanie Google Ads - Trafność i skuteczność - ikona
Trafność i skuteczność
które pozwolą Ci na realizację Twoich celów biznesowych.
Kampanie Google Ads - Zyski - ikona
Zyski
bo przecież o to chodzi w biznesie 😊.
Imię i nazwisko
Telefon
Adres email
Strona www
Treść

Reklama w Google – promocyjne kampanie za pomocą Google Ads

Wyszukiwarka Google jest jednym z najpotężniejszych mediów, z którego na co dzień korzystają setki milionów użytkowników z całego świata. Od dawna nie jest ona jedynie prostą wyszukiwarką służącą do znajdowania informacji. Google to bowiem wszechstronne narzędzie dostarczające swoim odbiorcom zarówno odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, jak i szereg innych funkcjonalności. Pośród nich wymienić należy mapy, filmy, profesjonalną pocztę e-mail, grafiki, czy chociażby możliwość sprawdzania lotów, bookowania miejsc w hotelach albo po prostu robienie zakupów.

W związku z tymi wszystkimi funkcjonalnościami, Google jest również doskonałym narzędziem wykorzystywanym przez marketerów. Za jego pośrednictwem mogą oni bowiem docierać do swoich odbiorców na bardzo wiele zróżnicowanych sposobów. Od prostych reklam tekstowych (tzw. search), poprzez reklamy banerowe (display), produktowe (merchant), filmy (YouTube), czy promocję za pośrednictwem poczty mailowej (Gmail).

Facebook i jego siła sprzedaży

Czy Facebook jest tylko pożeraczem czasu i źródłem rozrywki? Okazuje się, że nie!

Jest także doskonałym kanałem sprzedażowym!

Jeszcze kilka lat temu nie było możliwości prowadzenia bezpośredniej sprzedaży przez facebooka, stosowało się wówczas marketing mający na celu przyciągnięcie potencjalnego klienta do sklepu, zarówno tego stacjonarnego jak i tego internetowego.

Dziś wygląda sprawa dużo inaczej – istnieje możliwość założenia „sklepu” na facebooku, jednakże musi się on odnosić do istniejącego sklepu internetowego.

Jakie korzyści daje prowadzenie działalności sprzedażowej na „fejsie”?

Przede wszystkim możliwość dotarcia do szerokiego grona potencjalnych klientów. Koszty takiego promowania nie muszą być duże, jednakże odpowiednio przemyślane. Bardzo ważne jest właściwe targetowanie swojej oferty, by środki przeznaczone na reklamę nie były przejadane na wyświetlenia osobom, które z góry wiadomo, że nie będą zainteresowane naszą ofertą. Dopasowana reklama to przede wszystkim lepsza skuteczność i poczucie dobrze wydanych pieniędzy.

W jaki sposób promować swoje produkty na facebooku?

Możliwości jest wiele. Jedną z najczęściej wybieranych, związanych z niskim kosztem, jest samodzielne promowanie produktu lub usługi na grupach. Wiąże się to jednak z ryzykiem usunięcia danej osoby z grupy ze względu na spam, jak również możliwość usunięcia konta przez administrację facebooka, ze względu na dużą liczbę zgłoszeń danego profilu. Drugą możliwością jest wykupienie płatnej reklamy, dzięki której dane produkty czy też usługi będą pojawiały się osobom będącym w kręgu potencjalnego zainteresowania – przy źle skonfigurowanej kampanii reklamowej istnieje ryzyko zbędnego wydania pieniędzy na ukazywanie się reklamy osobom, które z różnych względów nie będą zainteresowane – w szczególności ma to miejsce w przypadku firm lokalnych, oferujących swoje usługi na rzecz osób z danego regionu.

Czy warto więc inwestować w reklamę na facebooku?

Tak, jeżeli ma się wiedzę o tym, w jaki sposób optymalizować kampanię. W przeciwnym wypadku osiągnięty efekt może być wysoce daleki od tego, który był zakładany. Dobrze jest mieć więc kogoś znajomego, kto ma o tym pojęcie, lub też zlecić taką kampanię profesjonalnej agencji, posiadającej doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych na facebooku. Taka firma poprowadzi kampanię od A do Z, monitorując cały czas jej efekty, przy okazji korygując jej założenia tak, by w ogólnym rozrachunku stała się ona jeszcze efektywniejsza.

X
success
Dziękujemy.
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie
X
error
Twoja wiadomość nie została wysłana.
Wypełnij pola wymagane..
×

Nasza strona korzysta z plików cookies. Zapewniają one prawidłowe działanie strony, narzędzi społecznościowych, reklamowych i analitycznych. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Ustawienia cookies możesz zmienić w preferencjach swojej przeglądarki internetowej.