Zapoznaj się z krótkim poradnikiem pokazującym w jaki sposób kontaktować się z naszymi pracownikami. Dzięki niemu poznasz zasady komunikacji w naszej firmie i usprawnisz naszą współpracę. Mailowo – preferowana forma kontaktu Najszybciej i najprościej można skontaktować się z wszystkimi naszymi pracownikami wysyłając wiadomość e-mail. Są one odczytywane na bieżąco – odpowiedzi możesz spodziewać się w kilka do kilkunastu minut. Adresy email pracowników znajdują się w stopkach wysyłanych wiadomości oraz na naszej stronie internetowej w zakładce Kontakt Ta forma kontaktu jest także preferowana przez nas, jeśli chcesz przekazać uwagi do wykonywanych projektów i zleceń. Dzięki temu zarówno my i Ty, będziemy mieli pewność, że zostało wykonane wszystko zgodnie z wymaganiami, a korespondencja będzie prowadzona płynnie i nic nie zostanie pominięte. Na wiadomości wysłane w godzinach naszej pracy tj. 8.00 – 15.00 (poniedziałek – piątek) odpowiadamy w tym samym dniu. Na wysłane po godzinie 15.00 odpisujemy w godzinach porannych następnego dnia roboczego. Telefonicznie – zadzwoń do nas Poznaj zasady kontaktu telefonicznego w naszej agencji interaktywnej. Sposób kontaktu uzależniony jest od wyboru działu lub osoby, z którą chcesz się połączyć. Bezpośredni kontakt telefoniczny możliwy jest z: Marcel Huniak Doradca Klienta +48 791 493 287 Anna Spyra Doradca Klienta +48 534 330 712 Igor Oleksik Doradca Klienta +48 790 558 138 Łukasz Nowak Główny Administrator +48 794 920 244 Numery telefonów podane są w stopkach e-mail oraz na naszej stronie internetowej w zakładce Kontakt. Telefony odbieramy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 15.00. Jeśli chcesz porozmawiać telefonicznie z pozostałymi pracownikami, prosimy Cię o kontakt mailowy na adresy podane w stopkach e-mail poszczególnych specjalistów. Oddzwonią w dogodnym dla Ciebie terminie. Wróć do bazy wiedzy