Obecnie na rynku jest bardzo wiele miejsc, gdzie możemy wykonać wymarzony tatuaż. Studia prześcigają się w pięknych, artystycznych pracach, które zachwycają niejednego. Co jednak zrobić, aby być tym studiem, które będzie najchętniej i najczęściej wybierane?

Co możesz zrobić dla swojego studia tatuażu?

Wypromowanie nowego, czy istniejącego już studia tatuażu wymaga czasu. Jeżeli zaczniesz coś robić w tym kierunku, nie licz, że od razu zobaczysz wzrost nowych klientów.

Wypromowanie Twojej firmy w Internecie to proces długofalowy. Potrzeba wielu działań takich jak pozycjonowanie strony czy reklam, aby klienci zaczęli zauważać Twoje studio. Aby Twoja strona była widoczna dla innych osób, najpierw musi być zauważona przez robota Google. To on zbiera i indeksuje dane na temat Twojej strony. Dzięki temu wpisowi dowiesz się jak to zrobić.

Wygląd salonu, który zapadnie w pamięci

Klienci przychodzący do salonu zwracają uwagę na jego wygląd, który już bardzo mówi o Twoim studio. Jeśli jest czysto, wystrój pasuje do stylu, w którym tatuujesz, to na kliencie zrobisz dobre wrażenie już od wejścia. Wyposażając swoje studio, pamiętaj żeby stworzyć coś, co będzie pasować do Ciebie jako tatuatora. Musisz wyrazić siebie poprzez wygląd Twojego miejsca pracy.

Dobrym rozwiązaniem będzie powieszenie zdjęć Twoich projektów na ścianach. Często klient, przychodząc do salonu, nie wie jeszcze, co chce wytatuować, musisz wtedy porozmawiać z nim i razem ustalić wzór tatuażu. Często zdarza się też tak, że osoba przychodząca do studia ma wybrany projekt, ale jak zobaczy Twój, to on bardziej go przekona i wykona właśnie ten, albo wróci po kolejny, tym razem już z Twojej kolekcji.

Niecodzienny wygląd salonu sprawi, że klient opowie swoim znajomym co go zainteresowało, a dzięki temu, inni będą chcieli go odwiedzić, przy czym pewnie skorzystają z usług salonu. Ważne dla klienta będzie także to, jak wygląda Twoje stanowisko pracy. W salonie tatuażu czystość i sterylność narzędzi jest bardzo ważna. Pamiętaj, żeby zawsze o to dbać, bo klient widzi więcej niż Ci się wydaje.

Logo studia, które przyciąga uwagę

Logo studia jest bardzo ważną rzeczą. Możesz zaprojektować je sam lub zlecić firmie, która zajmuje się tworzeniem logo. Na naszej stronie https://www.ministerstworeklamy.pl/logo możesz zapoznać się z ofertą dotyczącą przygotowania logo. Jeżeli jednak będziesz chciał zaprojektować go sam, to pamiętaj, żeby było one nietuzinkowe i wyróżniające się pośród innych, ponieważ na rynku jest już ich bardzo dużo. Logo ma wyrażać Twoją osobę oraz Twój styl.

Projektując logo, zastanów się, jaka jest najważniejsza rzecz, którą odbiorca ma zapamiętać oraz jakie emocja ma wywołać. Warto także wziąć pod uwagę, że logo może w przyszłości być drukowane na różnych materiałach czy grawerowane. Logo musi być przystosowane do wykorzystania na różnych nośnikach. Ważne, żeby wykonane logo kojarzyło się z Twoim salonem tatuażu. Gdy klient zobaczy go gdzieś w Internecie czy na plakacie ma od razu skojarzyć go z Twoim salonem, a gdy go nie zna, to musisz w nim wzbudzić takie zainteresowanie, żeby chciał zrobić tatuaż właśnie w Twoim studiu.

Wielkie otwarcie – czyli początki studia tatuażu

Jeżeli dopiero masz w planach otwarcie swojego salonu to warto, żeby o tym wydarzeniu mówiło wiele osób. W dniu otwarcia nie koniecznie musisz od razu pracować. Zaproś swoich znajomych, rodzinę oraz ludzi z branży niech oni także zaproszą swoich znajomych. Przygotuj jakiś poczęstunek oraz alkohol. Oprowadzenie i pokazanie nowego studia to doskonała reklama jeszcze przed przystąpieniem do pracy.

A może…

Dobrym pomysłem jest zorganizowanie konkursu dla gości otwarcia. Kupon na mały tatuaż na pewno przyciągnie wiele osób. Osoba, która wygra, z pewnością opowie o tym swoim znajomym. Dzięki temu dowiedzą się oni o Twoim studiu tatuażu. Ci, którzy nie wygrają, pewnie także wspomną o tym, podczas rozmowy o otwarciu ze swoimi przyjaciółmi.

Wizytówka Google – klienci zawsze Cię znajdą

Mając swój salon tatuażu, warto stworzyć wizytówkę Google. Znajdą się tam wszelkie potrzebne dla klienta informacje na temat Twojej firmy. Takie informacje jak nazwa salonu czy jego lokalizacja są bardzo ważne dla klienta, Możesz również dodawać zdjęcia swoich prac, żeby każdy mógł zobaczyć Twój styl i wykonanie tatuażu.

Ciekawą opcją jest także dodanie możliwości zadawania pytań. Klienci, którzy mają jakieś wątpliwości, chętnie zapytają specjalisty. Jeżeli dodasz tę opcję, pamiętaj, żeby zawsze odpowiadać na zadane pytania. Jedną z najważniejszych opcji, które posiada wizytówka Google, jest możliwości dodania lokalizacji. Dzięki temu klienci znajdą salon bez problemu.

Warto dodać pinezkę i zaznaczyć miejsce wykonywania tatuażu. Przyszły klient będzie wiedzieć jak do Ciebie trafić oraz sprawdzi odległość, jaka go od Ciebie dzieli.

Ciekawą opcją jest także możliwość zobaczenia statystyk Google. Możesz tam sprawdzić m.in.:

  • jak klienci zauważają Twoją firmę – tutaj możesz zobaczyć, jak klienci wyszukiwali Twoją firmę, statystki zostały podzielone na:
    • wyszukiwanie bezpośrednie, czyli osoba wyszukała Twojej firmy po nazwie i lokalizacji;
    • wyszukiwanie pośrednie, czyli klient szukał salonu i po wpisaniu miejsca i kategorii znalazł właśnie Twój salon;
    • wyszukiwanie według marki, czyli klient szukał według marki związanej z Twoim salonem lub z nim związaną.
  • wyszukiwane hasła, dzięki którym klient znalazł Twój salon (są to słowa kluczowe, które są bardzo ważne przy pozycjonowaniu stron);
  • działania klientów – dane na temat tego ile razy wyświetlono numer telefony czy odwiedzono stronę internetową;
  • wyszukiwanie trasy.

Wizytówka Google jest całkowita darmowa, więc jest to doskonały pomysł, aby zwiększyć swoją widoczność w Internecie, poświęcając jedynie trochę swojego czasu. Jak założyć wizytówkę Google możesz przeczytać na https://www.ministerstworeklamy.pl/blog/marketing/jak-zalozyc-wizytowke-google/. Znajdziesz tam wszystkie informacje potrzebne do utworzenia wizytówki tak, aby była ona jak najbardziej atrakcyjna dla klienta.

Promocja w mediach społecznościowych – pokaż swoje prace

Portale takie jak Facebook czy Instagram to potężne narzędzia reklamowe. Możesz bezpłatnie dodawać zdjęcia Twoich prac. Osoby poszukujące pomysłu na tatuaż często przeglądają różne strony w celu inspiracji. Jeżeli komuś spodoba się Twoja praca, na pewno zadzwoni i umówi się na tatuaż właśnie u Ciebie.

Po wykonaniu tatuażu możesz poprosić klienta, żeby dodał zdjęcie z tatuażem i oznaczył Twój salon, dzięki temu dotrzesz do jeszcze szerszego grona odbiorców. Warto także zastanowić się nad dodawaniem ciekawych wpisów, które będą pomocne dla klientów. Możesz napisać jak dbać o tatuaż, czy czego nie robić zaraz po jego wykonaniu. Cenne wskazówki zawsze przyciągną uwagę osób, które dopiero chcą się zdecydować na tatuaż lub nie do końca wiedzą jak go pielęgnować.

Ciekawa strona internetowa – zaproś swojego klienta na wirtualny spacer

Strona internetowa jest w dzisiejszych czasach niezbędna. Dzięki niej możesz pokazywać swoje prace i kontaktować się z klientami. Na pewno dobrym pomysłem będzie stworzenie strony internetowej, na której będziesz mógł zaprosić swojego klienta na wirtualny spacer po salonie. Zobaczy on, jak pracujesz, jak wygada Twój salon, a uwagę na pewno przyciągną Twoje prace powieszone na ścianach. Tworząc stronę internetową, warto poprosić o pomoc specjalistów. Nasza firma chętnie wykona ją dla Ciebie. Na stronie https://www.ministerstworeklamy.pl/strona-internetowa możesz zapoznać się z ofertą. Niewiele osób wie, jak ważne są słowa kluczowe na stronie. To one m.in. decydują, że dana strona wyświetla się przed innymi.

Pozycjonowanie SEO co to takiego i dlaczego warto rozważyć to rozwiązanie

Pozycjonowanie SEO ma na celu zwiększenie ruchu na Twojej stronie. Projektując nową stronę internetową, poza ciekawym wyglądem, trzeba ją stworzyć tak, aby możliwe było zastosowanie pozycjonowania. Słowa kluczowe mają tu ogromne znaczenie. Specjaliści zajmujący się SEO zbudują stronę w taki sposób, aby wyświetlana była ona przed innymi w wyszukiwarce Google. Ważne jest tutaj to, żeby wyświetlała się ona po frazach takich jak: „Tatuaż Bielsko” czy „najlepszy tatuaż Żywiec”. Chodzi o to, żeby klienci, którzy szukają tatuażysty trafili na Twoją stronę.

Powyższe zdjęcie pokazuje sposób, w jaki to działa. Po wpisaniu danej frazy wyszukiwane są studia tatuażu, które znajdują się w Bielsku. Pozycjonowanie SEO sprawiło, że jedne są wyżej niż drugie. W wypadku studia tatuażu najlepiej zastosować pozycjonowanie lokalne. Mimo tego, że niektóre osoby są w stanie przejechać kilkadziesiąt kilometrów do swojego ulubionego i zaufanego tatuażysty, to większość jednak będzie szukać go w najbliższej okolicy. Co ciekawe, wpisując tylko „studio tatuażu”, również w wynikach wyszukiwania, znajdą się studia tatuażu z najbliższej okolicy. Google, na podstawie Twojej lokalizacji wyszuka interesujących Cię firm najbliżej Ciebie.

Jeżeli Twoje studiu tatuażu znajduje się w dużym mieście, warto zaznaczyć, w której dzielnicy się znajduje. Należy to także wziąć pod uwagę, wykonując pozycjonowanie. Ważne, żeby nasza wizytówka Google była spójna z naszą stroną internetową. Takie same dane na stronie i wizytówce, które stale uzupełniasz czy wprowadzasz zaistniałe zmiany to klucz do sukcesu.

Pozycjonowanie może przynieść Twojej firmie same korzyści. Osoby szukające miejsca na wykonanie tatuażu najczęściej używają do tego wyszukiwarek internetowych. Jeżeli, pozycjonowanie będzie dobrze wykonane, to możesz być pewnie, że znajdzie właśnie Twoje studio. Aby zagwarantować sobie wysokie wyniki w wyszukiwaniu salonu, najlepiej zlecić pozycjonowanie specjalistą, którzy przeprowadzą analizę rynku i dostosują je jak najlepiej. Na stronie https://www.ministerstworeklamy.pl/pozycjonowanie-seo możesz zapoznać się z nasz ofertą. Jeżeli będziesz miał jakieś pytania lub wątpliwości, to zapytaj naszych doradców, którzy pomogą wybrać usługę odpowiednią dla Ciebie.

A co z reklamami?

Prowadząc studio tatuażu warto rozważyć opcje Facebook Ads oraz Google Ads, które docierają do odpowiedniej grupy odbiorców. Te dwa narzędzie powinny ze sobą współpracować i się uzupełniać. Dlaczego reklama na Facebooku jest skuteczna? Już tłumacze. Każdego dnia wchodzimy na różne strony, przeglądamy różne interesujące nas treści. Na różnych portalach dodajemy swoje dane o wieku, miejscu zamieszkania czy mamy włączoną lokalizacje na telefonie. Kto z nas nie spotkał się z tym, że oglądał jakiś produkt, a po jakimś czasie zobaczył jego reklamę. To wszystko właśnie dzięki działaniu Facebook Ads oraz Google Ads. Portale te są ogromną bazą danych na temat ich użytkowników, które są zbierane i przetwarzane.

Facebook Ads

Facebook Ads to potężne narzędzie do promocji Twojego salonu tatuażu. Dzięki Facebookowi możesz dotrzeć do wielu swoich przyszłych klientów. Jest kilka form reklamy do wybrania, wszystko zależy od tego, która będzie dla Ciebie najbardziej odpowiednia oraz ile chcesz przeznaczyć na to środków. Ważne, żeby reklama, była ciekawa i przyciągała wzrok. Możesz wykorzystać jedną z poniższych form reklamy:

film – interesujące nagranie z pracy w studio;
promowanie posta – napisałeś post, ale masz mało lajków, promowanie to doskonała opcja, aby to zmienić i dotrzeć do większego grona odbiorców;
karuzela – dynamiczna prezentacja materiałów graficznych. Dzięki tej opcji możesz pokazać swoje najciekawsze tatuaże.

Google Ads

Google Ads może pomóc Ci zwiększyć grono Twoich klientów. Możesz spróbować sam przeprowadzić kampanie reklamową Google. Jeżeli jednak nie czujesz się na siłach lub brak czasu Ci na to nie pozwala, to zrobimy to za Ciebie. Każdą współpracę zaczynamy od ustalenia celów kampanii, słów kluczowych, zbadania rynku oraz ustaleniu budżetu. Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć, ile kosztuje reklama Google Ads. Po więcej informacji na temat ceny za reklamy Google odsyłam do naszego wpisu: https://www.ministerstworeklamy.pl/blog/google-ads/ile-kosztuje-google-ads/. Najważniejsze podczas kampanii reklamowej Google Ads jest to, że musi być stale monitorowana i analizowana. Po około miesiącu, od wprowadzenia reklamy, sprawdzamy jak zwiększył się ruch na stronie oraz jak zmieniły się statystyki. Jeżeli widzimy, że coś działa tak jak nie powinno, to staramy się lepiej dostosować słowa kluczowe, czy zmienić wygląd reklamy lub jej formę.

Zarówno Facebook Ads jak i Google Ads mogą się okazać bardzo pomocne przy promowaniu Twojego studia tatuażu. Ważne jest, żeby kampanie reklamowe były wykonane w jak najlepszy sposób, a narzędzia odpowiednio dobrane. Często dostajemy zapytanie o te dwie formy reklamy. Klient mówi, że zaczął używać Google Ads, ale nowych klientów jak nie było, tak nie ma. Jest to zapewne problem ze złym dobraniem rodzaju reklamy. Docieranie nie do tej grupy wiekowej czy miejsca, nie poprawi naszej widoczności w Internecie. Dzięki naszej firmie pozyskasz nowych klientów poprzez skuteczną kampanie Google Ads oraz Facebook Ads.

Twoje studio tatuażu na szczycie!

Już teraz wiesz, jak możesz sprawić, żeby Twoje studio tatuażu było na samym szczycie. Dzięki własnym działaniom w mediach społecznościowych, wizytówce Google czy przeprowadzanych konkursach możesz wypromować swoją markę. Dodatkowo reklamy Google Ads oraz na stronie Facebooka przyczynią się do zdecydowanego zwiększenia grona Twoich klientów.

Nie ważne czy prowadzisz już swoją firmę, czy dopiero będziesz ją otwierał, nasza firma MinisterstwoReklamy.pl pomoże Ci zaistnieć i wypromować swoje studio. Pracujemy nie dla klienta, tylko z klientem. Słuchamy jego propozycji i sugestii. Współpracujemy na każdej płaszczyźnie tak, aby zleceniodawca był zadowolony z efektu końcowego. Na początku przedstawiamy swoje pomysły, najlepsze rozwiązania oraz ustalamy budżet, jaki klient chce przeznaczyć na promocję i marketing swojego studia tatuażu. Wiemy, że każdy klient ma indywidualne oczekiwania, do których zawsze staramy się dostosować.

Kontakt z naszym klientem jest bardzo ważny na każdym etapie tworzenia, czy to strony, czy strategii marketingowych. Nasza oferta skierowana jest zarówno do dużych firm, które potrzebują kompleksowej obsługi, jak i mniejszych, które potrzebują mniejszej ilości usług. Jeżeli otwierasz swoje studio tatuażu warto poznać nasze usługi, ponieważ posiadamy rozległy wachlarz usług, dzięki którym nie będziesz musiał zatrudniać osobnych specjalistów do stworzenia strony internetowej, a osobnych do np.: pozycjonowania. Nasi pracownicy zajmą się Twoją stroną tak, żeby była jak najwyżej w wynikach wyszukiwania.

Jeżeli potrzebujesz pomocy, napisz do nas. Chętnie odpowiemy na nurtujące Cię pytania. Wykonamy Twoją stronę internetową, wykonamy pozycjonowanie oraz wdrożymy kampanie reklamową. Dzięki tym działaniom możesz być pewny, że Twoja strony będzie wyświetlała się jako jedna z pierwszych podczas wyszukiwania studia tatuażu wśród lokalnej społeczności. Nie zastanawiaj się! Napisz, poproś o wycenę lub pomoc! Zapraszamy https://www.ministerstworeklamy.pl/strona-internetowa.

PODZIEL SIĘ WPISEM:
Szukasz sprawdzonej agencji?
Zadzwoń:
Możesz też zostawić numer, oddzwonimy do Ciebie!
Marta Sznapka