14 lat na rynku !

Pozycjonowanie stron

Zwiększamy widoczność i generujemy ruch dla Twojej strony www.

Optymalizujemy, rozbudowujemy, przyciągamy odbiorców i podnosimy sprzedaż.
Zamów darmową wycenę

Robimy to poprzez:

Pozycjonowanie stron - Audyt - ikona

Audyt

Dogłębnie sprawdzamy aktualną kondycję Twojego serwisu.
Pozycjonowanie stron - Optymalizację - ikona

Optymalizację

Dbamy o płynne i poprawne działanie Twojej witryny.
Pozycjonowanie stron - Link building - ikona

Link building

Pozyskujemy odnośniki, które wpływają na jej widoczność.
Pozycjonowanie stron - Wybieramy najlepsze frazy kluczowe

Wybieramy najlepsze frazy kluczowe

Nie ograniczamy się do jednej, raz określonej listy fraz kluczowych. Regularnie sprawdzamy słowa kluczowe za pomocą zaawansowanych narzędzi SEO i dobieramy tylko te, które przynoszą maksymalne korzyści Twojej witrynie. Pozycjonowanie ma charakter długoterminowy, dzięki czemu aktywnie wdrażamy wybrane rozwiązania do strategii SEO Twojego serwisu.
W efekcie: Twoja strona staje się widoczna na więcej zapytań, a co za tym idzie - przyciąga do siebie coraz większe rzesze użytkowników.
Zamów darmową wycenę
Pozycjonowanie stron - Zwiększamy wartościowy ruch, powiązany z ofertą Twojego biznesu

Zwiększamy wartościowy ruch, powiązany z ofertą Twojego biznesu

Generujemy cenny ruch, dzięki któremu możemy w odpowiedni sposób zmaksymalizować nowe szanse sprzedażowe. Potencjał Twojej firmy nieustannie rośnie, a Twoja witryna umacnia wysokie pozycje swoich fraz kluczowych.
W efekcie: Proces pozycjonowania jest wolny, ale dzięki systematycznej pracy, Twoja strona osiąga coraz wyższe efekty, a jej pozycja jest nieustannie dopracowywana.
Zamów darmową wycenę
Pozycjonowanie stron - Dbamy o aspekty techniczne

Dbamy o aspekty techniczne

Kontrolujemy Twoją stronę pod względem jej pełnej optymalizacji. Pilnujemy poprawności i tzw. “czystości” kodu, a także szczególną uwagę przykładamy do prędkości jej ładowania.
Nieustannie wcielamy w życie niezbędne aktualizacje, nowe zalecenia i udoskonalenia, dzięki którym Twoja strona działa jeszcze sprawniej.
W efekcie: Twój serwis jest w pełni dopasowany do wymagań stawianych przez wyszukiwarki - działa sprawnie, szybko i bezproblemowo.
Zamów darmową wycenę
Pozycjonowanie stron - Pozyskujemy cenne linki

Pozyskujemy cenne linki

Aktywnie wspieramy pozycjonowanie, regularnie dostarczając wartościowe odnośniki kierujące wprost do Twojego serwisu.
Wybieramy tylko te najlepsze i najbardziej naturalne portale, których linki przynoszą faktyczną wartość Twojej stronie.
W efekcie: Twoja strona otrzymuje wsparcie, które pozwala jej na jeszcze skuteczniejsze zdobywanie i umacnianie już pozyskanych pozycji.
Zamów darmową wycenę

Jak to działa?

Każda współpraca z naszymi klientami podzielona jest na 3 główne kroki:
Strzałka

1. Audyt

Przed podjęciem działań pozycjonujących, najpierw wnikliwie badamy obecny stan danej strony www. Analizujemy jej dotychczasową widoczność, osiągane wyniki, jak i prognozujemy jej przyszły potencjał.

Zajmujemy się również poszukiwaniem błędów czy innych niedociągnięć, których wyeliminowanie pozwoli nam na jeszcze skuteczniejsze działania SEO.

Wynikiem tego audytu będzie dla Ciebie kompleksowy raport, w którym otrzymasz rekomendacje oraz listę rzeczy, które szybko należy poprawić.
Więcej o audycie SEO przeczytasz w tym miejscu.
Strzałka

2. Optymalizacja

W dalszej kolejności, według wspólnych ustaleń, przejdziemy do optymalizacji Twojej witryny polegającej na naprawie błędów, które wykazał audyt.

Sprawdzamy treści, poprawiamy prędkość ładowania strony, adresy, a nawet kody strony, czy usuwamy zbędne linki.

W rezultacie zyskasz komfort, iż Twoja strona www jest w pełni zoptymalizowana, co pozwoli na prowadzenie na niej dalszych prac pozycjonujących.
Więcej informacji o optymalizacji SEO czeka na Ciebie tutaj.
Strzałka

3. Dalsze działania

Gdy mamy pewność, że strona działa tak jak powinna – czas na przejście do właściwych działań SEO.

Realizujemy zaplanowaną strategię link buildingu, monitorujemy stronę i pracujemy nad utrzymaniem lub poprawą jej pozycji.

Dostarczamy Ci w pełni kompleksową usługę pozycjonowania Twojej strony internetowej, dzięki której nie musisz się niczym przejmować.

Tobie pozostaje wyłącznie czekanie na świetne wyniki 😊!
Zamów pozycjonowanie Twojej strony internetowej
i ciesz się efektami, które rozwijają Twój biznes.

Czeka na Ciebie:
Pozycjonowanie stron - Wzrost widoczności - ikona
Wzrost widoczności
który da Ci większą szansę na trafienie do Twoich odbiorców.
Pozycjonowanie stron - Zwiększenie ruchu - ikona
Zwiększenie ruchu
które w prosty sposób może przełożyć się na wzrost liczby szans sprzedażowych.
Pozycjonowanie stron - Generowanie większych zysków - ikona
Generowanie większych zysków
czyli to, na co szczególnie liczysz!
Imię i nazwisko
Telefon
Adres email
Strona www
Treść

Pozycjonowanie stron www – usługi SEO stron internetowych

Pozycjonowanie, czyli tzw. SEO to działania mające na celu regularne zwiększanie widoczności danej strony internetowej, a co za tym idzie – generowanie coraz większej liczby wartościowego ruchu organicznego. Pozycjonowanie strony internetowej można podzielić na trzy główne filary. Pierwszy z nich to optymalizowanie i rozbudowywanie treści znajdujących się na tej stronie. Drugi to dbanie o jej aspekt techniczny, czyli szybkie ładowanie, poprawność kodu, a nawet grafik. Ostatnim punktem jest tzw. link building, czyli pozycjonowanie poprzez pozyskiwanie linków umieszczanych na innych stronach internetowych. Synergia wszystkich trzech aktywności pozycjonujących, pozwala na uzyskiwanie zadowalających wyników i zdobywanie coraz wyższych pozycji na wybrane słowa kluczowe.

Czy warto się pozycjonować?

Wiele osób zastanawia się, czy jest sens pozycjonować swoją witrynę internetową. W końcu wydaje się często niemałe pieniądze, nie mając pewności, iż uda się osiągnąć określony efekt.

W przypadku małych firm pozycjonowanie może być ich kluczem do sukcesu, może jednak okazać się niepotrzebnym wydatkiem, który de facto nie przyniósł firmie żadnych korzyści. Jak więc określić, czy i w jaki sposób w konkretnej sytuacji pozycjonować swoją witrynę?

  1. Budżet

    Pierwszym a zarazem najważniejszym krokiem jest ustalenie budżetu, jaki możemy przeznaczyć na pozycjonowanie. Im kwota jest niższa tym mniejsze są szanse na znalezienie firmy/freelancera, który by naszą witrynę pozycjonował. W wielu przypadkach należy także brać pod uwagę, iż w owym budżecie musi znaleźć się odpowiednio zabezpieczona kwota na optymalizację serwisu - w znakomitej większości przypadków optymalizowanie serwisu jest usługą dodatkowo płatną, a szanse na to, że strona jest zoptymalizowana – nikłe.

    Pozostaje więc pytanie – jaki budżet byłby odpowiedni. Nie ma na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi. Koszt pozycjonowania jest wypadkową wielu elementów, takich chociażby jak ilość fraz oraz ich trudność, „kondycja” serwisu, który ma być pozycjonowany, hosting, na którym strona się znajduje, zasięg, na jakim chcemy występować, jak również to, pod jaką domeną dany serwis się znajduje. Jak widać, tych czynników jest sporo i dopiero po ich przeanalizowaniu można wyciągnąć wnioski i wskazać, ile musiałby wynosić minimalny budżet.

  2. Pozycjonowanie szerokie czy konkretne frazy?

    Należy sobie zadać także pytanie, czy chcemy się pozycjonować na konkretne frazy czy też preferujemy pozycjonowanie szerokie, gdzie naszym celem jest zwiększenie widoczności witryny w wynikach wyszukiwań. Każda z opcji ma swoje plusy i minusy.

    W przypadku pozycjonowania konkretnych fraz skupiamy się tylko na tych, które są w zasięgu naszego zainteresowania i które mają największe szanse na spowodowanie wzrostu sprzedaży. Wadą takiego rozwiązania jest to, iż zaniedbujemy frazy, które również mogłyby nam przysporzyć nowych klientów.

    Co więc daje nam pozycjonowanie szerokie? Przede wszystkim większa ilość fraz może generować ruch na stronie, co może mieć wpływ na pozycję witryny w wyszukiwarkach. Wadą takiego rozwiązania jest niejako rozdrobnienie się na wiele fraz, zmniejszając jednostkowy nakład pracy na poszczególne frazy.

    Które rozwiązanie jest lepsze? Tutaj również brak jest jednoznacznej odpowiedzi i rodzaj pozycjonowania należy dobrać do konkretnej witryny.

  3. Pozycjonujemy sami czy zlecamy to agencji?

    Przed udzieleniem odpowiedzi na to pytanie należy odpowiedzieć sobie na inne: czy mamy możliwość wydelegowania do tego zadania swojego pracownika, który w dodatku musi posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie? W większości przypadków odpowiedź będzie twierdząca. Lepszym rozwiązaniem jest zlecić to profesjonalistom.

    Dlaczego?

    Jeżeli pozycjonowaniem zajmowałby się nasz pracownik to proces pozycjonowania jest zatrzymany w czasie jego urlopu czy też nieobecności spowodowanej zwolnieniem lekarskim. Zlecając to agencji takie kwestie nas nie interesują – praca musi zostać wykonana i określony efekt też musi być widoczny.

    A jak określić, jakie korzyści może przynieść nam pozycjonowanie?

    Dobrze przygotowana analiza słów kluczowych, zestawiona z analizą konkurencji, może dać nam odpowiedź na temat tego, jaki kawałek tortu jesteśmy w stanie ugryźć, oraz z jakimi profitami może się to dla nas wiązać. Zestawiając to z kosztami pozycjonowania widzimy, czy warto podejmować ryzyko.

    Należy tylko dodać, iż niewiele jest branż, w których pozycjonowanie się nie sprawdzi – znakomita większość przypadków jest bardzo podatna na pozycjonowanie.

X
success
Dziękujemy.
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie
X
error
Twoja wiadomość nie została wysłana.
Wypełnij pola wymagane..
×

Nasza strona korzysta z plików cookies. Zapewniają one prawidłowe działanie strony, narzędzi społecznościowych, reklamowych i analitycznych. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Ustawienia cookies możesz zmienić w preferencjach swojej przeglądarki internetowej.