Zwiększamy widoczność i generujemy ruch dla Twojej strony www.
Wybieramy najlepsze frazy kluczowe
Zwiększamy wartościowy ruch, powiązany z ofertą Twojego biznesu
Dbamy o aspekty techniczne
Nieustannie wcielamy w życie niezbędne aktualizacje, nowe zalecenia i udoskonalenia, dzięki którym Twoja strona działa jeszcze sprawniej.
Pozyskujemy cenne linki
Wybieramy tylko te najlepsze i najbardziej naturalne portale, których linki przynoszą faktyczną wartość Twojej stronie.
Jak to działa?

1. Audyt
Zajmujemy się również poszukiwaniem błędów czy innych niedociągnięć, których wyeliminowanie pozwoli nam na jeszcze skuteczniejsze działania SEO.
Wynikiem tego audytu będzie dla Ciebie kompleksowy raport, w którym otrzymasz rekomendacje oraz listę rzeczy, które szybko należy poprawić.

2. Optymalizacja
Sprawdzamy treści, poprawiamy prędkość ładowania strony, adresy, a nawet kody strony, czy usuwamy zbędne linki.
W rezultacie zyskasz komfort, iż Twoja strona www jest w pełni zoptymalizowana, co pozwoli na prowadzenie na niej dalszych prac pozycjonujących.

3. Dalsze działania
Realizujemy zaplanowaną strategię link buildingu, monitorujemy stronę i pracujemy nad utrzymaniem lub poprawą jej pozycji.
Dostarczamy Ci w pełni kompleksową usługę pozycjonowania Twojej strony internetowej, dzięki której nie musisz się niczym przejmować.
Tobie pozostaje wyłącznie czekanie na świetne wyniki 😊!
i ciesz się efektami, które rozwijają Twój biznes.
Czeka na Ciebie:
który da Ci większą szansę na trafienie do Twoich odbiorców.
które w prosty sposób może przełożyć się na wzrost liczby szans sprzedażowych.
czyli to, na co szczególnie liczysz!
Pozycjonowanie stron www – usługi SEO stron internetowych
Czy warto się pozycjonować?
Wiele osób zastanawia się, czy jest sens pozycjonować swoją witrynę internetową. W końcu wydaje się często niemałe pieniądze, nie mając pewności, iż uda się osiągnąć określony efekt.
W przypadku małych firm pozycjonowanie może być ich kluczem do sukcesu, może jednak okazać się niepotrzebnym wydatkiem, który de facto nie przyniósł firmie żadnych korzyści. Jak więc określić, czy i w jaki sposób w konkretnej sytuacji pozycjonować swoją witrynę?
-
Budżet
Pierwszym a zarazem najważniejszym krokiem jest ustalenie budżetu, jaki możemy przeznaczyć na pozycjonowanie. Im kwota jest niższa tym mniejsze są szanse na znalezienie firmy/freelancera, który by naszą witrynę pozycjonował. W wielu przypadkach należy także brać pod uwagę, iż w owym budżecie musi znaleźć się odpowiednio zabezpieczona kwota na optymalizację serwisu - w znakomitej większości przypadków optymalizowanie serwisu jest usługą dodatkowo płatną, a szanse na to, że strona jest zoptymalizowana – nikłe.
Pozostaje więc pytanie – jaki budżet byłby odpowiedni. Nie ma na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi. Koszt pozycjonowania jest wypadkową wielu elementów, takich chociażby jak ilość fraz oraz ich trudność, „kondycja” serwisu, który ma być pozycjonowany, hosting, na którym strona się znajduje, zasięg, na jakim chcemy występować, jak również to, pod jaką domeną dany serwis się znajduje. Jak widać, tych czynników jest sporo i dopiero po ich przeanalizowaniu można wyciągnąć wnioski i wskazać, ile musiałby wynosić minimalny budżet.
-
Pozycjonowanie szerokie czy konkretne frazy?
Należy sobie zadać także pytanie, czy chcemy się pozycjonować na konkretne frazy czy też preferujemy pozycjonowanie szerokie, gdzie naszym celem jest zwiększenie widoczności witryny w wynikach wyszukiwań. Każda z opcji ma swoje plusy i minusy.
W przypadku pozycjonowania konkretnych fraz skupiamy się tylko na tych, które są w zasięgu naszego zainteresowania i które mają największe szanse na spowodowanie wzrostu sprzedaży. Wadą takiego rozwiązania jest to, iż zaniedbujemy frazy, które również mogłyby nam przysporzyć nowych klientów.
Co więc daje nam pozycjonowanie szerokie? Przede wszystkim większa ilość fraz może generować ruch na stronie, co może mieć wpływ na pozycję witryny w wyszukiwarkach. Wadą takiego rozwiązania jest niejako rozdrobnienie się na wiele fraz, zmniejszając jednostkowy nakład pracy na poszczególne frazy.
Które rozwiązanie jest lepsze? Tutaj również brak jest jednoznacznej odpowiedzi i rodzaj pozycjonowania należy dobrać do konkretnej witryny.
-
Pozycjonujemy sami czy zlecamy to agencji?
Przed udzieleniem odpowiedzi na to pytanie należy odpowiedzieć sobie na inne: czy mamy możliwość wydelegowania do tego zadania swojego pracownika, który w dodatku musi posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie? W większości przypadków odpowiedź będzie twierdząca. Lepszym rozwiązaniem jest zlecić to profesjonalistom.
Dlaczego?
Jeżeli pozycjonowaniem zajmowałby się nasz pracownik to proces pozycjonowania jest zatrzymany w czasie jego urlopu czy też nieobecności spowodowanej zwolnieniem lekarskim. Zlecając to agencji takie kwestie nas nie interesują – praca musi zostać wykonana i określony efekt też musi być widoczny.
A jak określić, jakie korzyści może przynieść nam pozycjonowanie?
Dobrze przygotowana analiza słów kluczowych, zestawiona z analizą konkurencji, może dać nam odpowiedź na temat tego, jaki kawałek tortu jesteśmy w stanie ugryźć, oraz z jakimi profitami może się to dla nas wiązać. Zestawiając to z kosztami pozycjonowania widzimy, czy warto podejmować ryzyko.
Należy tylko dodać, iż niewiele jest branż, w których pozycjonowanie się nie sprawdzi – znakomita większość przypadków jest bardzo podatna na pozycjonowanie.

Dziękujemy.
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie

Twoja wiadomość nie została wysłana.
Wypełnij pola wymagane..