SEO / Pozycjonowanie Stron Ghost – Optymalizacja Techniczna On-Site

Ghost

Ten CMS przeznaczony jest głównie dla osób, które chcą tworzyć treści
i to dosłownie. Ghost świetnie sprawdzi się dla osób piszących bloga.
Wybierając tego CMS’a, musisz jednak być przygotowany na to, że nie
stworzysz w nim zaawansowanej witryny.
Posiada on bardzo mało wtyczek, więc rozbudowanie
strony będzie praktycznie niemożliwe bez znajomości zasad
programowania.

Ghost Logo

Ikona pytajnik

Dlaczego warto wybrać Ghost?

Wiele osób zastanawia się, czy warto wybrać tego CMS’a do
tworzenia witryn internetowych. Odpowiedź zależna jest od tego, czego oczekujesz od systemu
zarządzania treścią. Zdecydowanie jest to doskonała opcja dla osób,
które stawiają na rozwój treści, a nie koniecznie na rozbudowaną i
skompilowaną witrynę.

Plusy wynikające z wybrania Ghost:

  • szybkość działania stron – jest to wielki plus,
    ponieważ nikt nie lubi, gdy musi długo czekać na załadowanie się
    strony, przez co często w ogóle rezygnuje z jej przeglądania. Ghost
    oparty jest na technologii node.js co czyni go tak wydajnym i
    szybkim;
  • bezpieczeństwo – minimalna ilość wtyczek to nie
    tylko minus, ale również plus, ponieważ wtyczki dostępne np. na
    platformie WordPress pochodzą od wielu nieznanych developerów, więc
    tak naprawdę nie wiesz, czy są one bezpieczne;
  • prostota obsługi – łatwo się w nim poruszać oraz
    szybko znaleźć potrzebne funkcje;
  • przyjazny dla SEO
    – obsługuje znaczniki Meta Og.


Pozycjonowanie SEO – Ghost przyjazny dla robotów Google?

CMS Ghost świetnie nadaje się do pozycjonowania stron. Narzędzia dostępne podczas tworzenia strony pozwalają na
optymalizację grafik czy automatyczne generowanie plików robots.txt.
Co więcej, dzięki nim możesz połączyć się z Google Sitemaps czy Google
AMP. Zdecydowanie zwiększy to zasięg Twojej strony internetowej.

Ikona oko

Stwórz wyjątkowe treści przyciągające użytkowników


Jednak, aby pozycja Twojej strony była wysoka, musisz pomóc jej
także sam
. Tworząc meta tagi (title oraz description) pamiętaj, aby były one
wypełnione wartościowymi treściami. Należy umieścić w nich słowa
kluczowe, które będą opisywać zawartość strony. To dzięki tym
treściom, użytkownik podejmie decyzję o kliknięciu, więc warto by były
one skonstruowane tak, żeby przyciągnąć użytkownika.

Jak sprawdzić, czy pozycjonowanie przynosi odpowiednie rezultaty?

Należy zawsze pamiętać o sprawdzeniu, czy nasza strona rzeczywiście
jest skutecznie pozycjonowana. W tym celu warto skorzystać z Google
Analytics. Jest to świetne narzędzie, które zdecydowanie pomoże
podczas działań SEO. Co najważniejsze korzystanie z niego jest
całkowicie darmowe. Dzięki niemu dowiesz się, jak wyglądał ruch na
Twojej stronie przed i po wykonaniu pozycjonowania. Będzie to dla
Ciebie doskonała informacja czy działania SEO, które zostały podjęte,
są rzeczywiście skuteczne.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą MinisterstwoReklamy.pl

Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz jakieś pytania dotyczące
pozycjonowania, to zapraszamy do kontaktu z naszą firmą, którą tworzą
profesjonaliści, przez co możesz być pewien, że Twoja strona
internetowa będzie w najlepszych rękach.

Ikona palec wskazujący

Zwiększyłem rentowność biznesu średnio o 24%

Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłem.

+48 790 558 138 sprzedaz@ministerstworeklamy.pl
Łukasz MinisterstwoReklamy.pl

Zaufało nam już ponad 1999 klientów!

Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!