Media społecznościowe
mail
telefon
szukaj
w górę
18 lat na rynku !

Pozycjonowanie sklepów

Zwiększysz widoczność swojej marki w internecie! Skorzystaj z naszej unikalnej, progresywnej oferty pozycjonowania sklepów online!

Zalety naszej oferty:

Umowa bez zobowiązań – rezygnujesz, kiedy tylko zechcesz!
Brak limitu słów kluczowych!
Działamy według ściśle określonego planu!
Usługa zawiera audyt seo i optymalizację!
Twarde dane analityczne, pokazujące efekty naszej pracy!
Ponad 15 lat doświadczenia!
Zapytaj o usługę

Generujemy ruch,
a ty zwiększasz sprzedaż.

Posiadanie sklepu internetowego wiąże się z dużymi nadziejami, iż sklep będzie w stanie generować odpowiednie przychody, zapewniające możliwości rozwoju. Coraz większy nacisk kładzie się na poprawę użyteczności sklepów internetowych, by sklepy były „prokonsumenckie”.
Wszystko, co może wpłynąć na wzrost konwersji jest warte inwestycji, jednakże najlepiej przygotowany sklep nie będzie w stanie generować przychodów, jeżeli nie uda się pozyskać do niego odpowiedniego ruchu. Działania promocyjne mogą być prowadzone na wielu płaszczyznach.
Pozycjonowanie sklepów jest procesem długofalowym, jednakże potrafi przynieść korzyści większe niż klasyczne kampanie reklamowe. W przypadku kampanii reklamowej możemy oszacować, ile ruchu można pozyskać na stronę, proces pozycjonowania natomiast potrafi przynieść ruch organiczny wielokrotnie większy niż ruch z reklam, wręcz bez górnego limitu.
Generujemy ruch

Pozycjonowanie sklepów - czym jest?

Pozycjonowanie sklepów internetowych to dziedzina, która z roku na rok rozwija się coraz prężniej. SEO dla działalności typu e-commerce nie skupia się bowiem jedynie na zwiększaniu samej widoczności stron.
Działania przy pozycjonowaniu sklepów internetowych dzielą się na:
on-site SEO
- architektura kategorii i produktów
- treści skłaniające do konwersji
- usprawnienie procesu zakupowego
- prezentacja asortymentu
off-site SEO
- pozyskiwanie wartościowych linków
- analityka

Ile kosztuje usługa?

Wszystkie podane ceny, są cenami netto miesięcznie (usługa cykliczna!)

Okres umowy:
wypowiadasz kiedy chcesz!

Dodatkowo korzystamy
ze sztucznej inteligencji!

Masz indywidualne potrzeby?
Jeśli potrzebujesz innego, indywidualnego rozwiązania, zostaw swój numer, oddzwonimy i Ci pomożemy!

Zwiększamy współczynnik konwersji!

Jak podnieść współczynnik konwersji

Istnieje kilka sposobów na zwiększenie współczynnika konwersji. Wykonanie audytu sklepu pozwala na wskazanie słabych punktów, które mogą mieć negatywny wpływ na współczynnik konwersji. Poprawienie sfery użyteczności sklepu, poprawienie kart zakupowych, stworzenie unikalnych treści, zwiększenie liczby zdjęć produktów może pozytywnie wpłynąć na wzrost konwersji. Należy również pamiętać o „call to action”, czyli wezwaniu do działania. Odpowiednie elementy na stronie skłaniające do określonej reakcji również mogą przynieść zauważalny wzrost współczynnika konwersji.

Poszczególne etapy zwiększania współczynnika konwersji

1) Audyt strony i diagnoza przeszkód, które stoją na drodze do konwersji
2) Wdrożenie zmian na stronie
3) Testowanie skuteczności wdrażanych usług

Czym jest współczynnik konwersji?

Współczynnik konwersji oznacza , jaki procent odwiedzin sklepu zakończony został zakupem, lub też innym pożądaną interakcją, jak wysłaniem wiadomości z dostępnego na stronie formularza czy też zapisanie się do newslettera. W przypadku sklepów nacisk kładziony jest właśnie na sprzedaż produktów i konwersja w tej materii traktowana jest priorytetowo.

Jak się wylicza współczynnik konwersji?

Współczynnik konwersji wyrażany jest w procentach. Wartość ta wskazuje, jaki procent wizyt w sklepie kończy się daną interakcją. Niezależnie od tego, czy jest to sprzedaż produktu bądź usługi, zapisanie się na newsletter czy też złożenie zapytania, wartości te mogą wskazywać na występowanie rozmaitych problemów. Niski współczynnik konwersji może być swoistym sygnałem ostrzegawczym, jednakże czasem zdarza się, iż branża jest na tyle specyficzna, iż uzyskanie wysokiego współczynnika konwersji jest wręcz niemożliwe.
Proces poprawy współczynnika konwersji:
1.
Analiza struktury sklepu internetowego oraz asortymentu:
- eliminacja duplikacji treści i kanibalizacji tematów
- ułożenie przemyślanej struktury kategorii
- zwiększenie wartości użytkowej podstron produktowych
2.
Optymalizacja kluczowych podstron (zarówno produktów jak i kategorii)
- poprawa linkowania wewnętrznego
- publikacja wartościowego contentu
- poprawa przejrzystości kart produktowych
- optymalizacja techniczna
3.
Audyt konkurencji:
- analiza widoczności konkurencji
- analiza profili linków konkurencji
- relinkowanie (pozyskiwanie linków z wartościowych miejsc, z których linkuje konkurencja
4.
Analityka:
- monitorowanie wyników prowadzonych działań (ilość i wartość konwersji, ruch w obrębie witryny)
- comiesięczne raporty zawierające najważniejsze dane
- analiza stron docelowych i planowanie działań mających na celu zwiększenie widoczności i liczby odsłon

Co zawiera nasza usługa?

  • AUDYT SEO

    Sprawdzamy, czy Twoje SEO działa tak, jak powinno.
    Audyt SEO polega na kompleksowym sprawdzeniu sklepu na wielu płaszczyznach. Sprawdzamy wydajność strony, minifikację kodu, występujące błędy, duplikację treści (zarówno wewnętrzną jak i zewnętrzną), oceniamy profil linków, konkurencję oraz dopasowanie sklepu do urządzeń mobilnych. W ramach audytu sprawdzeniu podlegają również meta tagi, elementy hreflang, jak i wiele innych elementów.
    SZCZEGÓŁY
  • OPTYMALIZACJA TECHNICZNA

    Badamy funkcjonowanie serwisu pod kątem jego poprawności.
    Optymalizacja techniczna ma na celu rozwiązanie problemów wskazanych w audycie SEO. W ramach optymalizacji technicznej prowadzone są również działania mające na celu zoptymalizowanie prędkości ładowania się strony i poprawnego wyświetlania się wszystkich elementów.
    SZCZEGÓŁY
  • OPTYMALIZACJA TREŚCI

    Poprawiamy błędne treści i dodajemy nowe.
    Optymalizacja treści to nie tylko sprawdzenie i ewentualne wdrożenie poprawnej struktury nagłówków. To również rozwiązanie problemu duplikacji treści, zarówno zewnętrznej jak i wewnętrznej, ocena treści pod kątem możliwości sprzedażowych, jak również sprawdzenie odpowiedniego nasycenia słowami kluczowymi, które ma na celu wsparcie procesu pozycjonowania.
    SZCZEGÓŁY
  • LINK BUILDING

    Pozyskujemy odnośniki, które zapewniają Ci lepszą widoczność
    Link building jest długofalowym procesem, mającym na celu pozyskiwanie wartościowych linków prowadzących do podstrony. Link building prowadzony jest na podstawie uprzednio opracowanej strategii, będącej częścią kompleksowej strategii pozycjonowania, dzięki czemu w perspektywie czasu widać, iż pozyskane linki przekładają się na poprawę pozycji witryny na konkretne słowa kluczowe, wzrost widoczności jak i konwersji.
    SZCZEGÓŁY
  • STRATEGIA POZYCJONOWANIA

    Ustalamy dokładny plan, z rekomendacjami na przyszłość
    Strategia pozycjonowania jest swoistym planem, obejmującym perspektywy zarówno długo jak i krótkofalowe. Dzięki odpowiedniemu planowaniu proces ten przebiega sprawniej, eliminując ryzyko pominięcia jakiekolwiek z elementów. Określa ona nie tylko metodykę prowadzenia działań, lecz również wskazuje metody ich weryfikowania. Strategia ta dopasowywana jest do sytuacji bieżącej, zwłaszcza w kontekście wszelkich zmian w algorytmach wyszukiwarek.
    SZCZEGÓŁY
  • ANALIZA WYNIKÓW I RAPORTOWANIE

    Na bieżąco analizujemy efekty i postępy naszych działan
    Proces pozycjonowania zezwala na gromadzenie szerokiego zakresu danych, począwszy od pozycji witryny na konkretne słowa kluczowe, poprzez dane na temat ruchu w obrębie sklepu (oraz jego źródłach), jak również ogólnej widoczności sklepu oraz innych danych, chociażby na działaniach konkurencji kończąc. Na podstawie zgromadzonych danych opracowywane są raporty. Poz raportami, dane te pozwalają nam na modyfikowanie strategii pozycjonowania i dopasowania jej do bieżącej sytuacji.
    SZCZEGÓŁY

Kluczowe zadania
przy pozycjonowaniu sklepów

A
Analityka struktury sklepu internetowego i asortymentu
- eliminacja duplicate content i kanibalizacji tematów
- przemyślana struktura kategorii, która jednoznacznie definiuje ich zakres
- zwiększenie wartości podstron produktowych
O
Optymalizacja kluczowych podstron (produkty i kategorie)
- poprawa linkowania wewnętrznego
- pisanie contentu
- poprawa przejrzystości kart produktowych
- optymalizacja techniczna
K
Konkurecja Twojego sklepu - audyt
- analiza widoczności konkurencji, celem poszerzenia zasięgu naszego sklepu
- pozyskiwanie linków w miejscach, gdzie linkowana jest konkurencja
A
Analityka
- śledzenie wyników prowadzonych działań na podstawie wyników ecommerce (ilość konwersji, ich wartość, etc.)
- comiesięczne raporty zawierające najważniejsze dane dla Klienta
- analiza stron docelowych i praca nad zwiększeniem ich liczby odwiedzin
Prowadzenie sklepu internetowego to zajęcie dla osób, które wiedzą, jak ważne są relacje z klientami. Można rzec, iż dobry sprzedawca jest przyjacielem swoich klientów.
Aby nim zostać, należy pamiętać o:
- wygodzie i przejrzystości użytkowania sklepu
- wersji mobilnej
- zapewnieniu odpowiedniej szybkości sklepu
- prezentowania produktów na wysokim poziomie
- nawigacji, umożliwiającej łatwe dotarcie do wszystkich produktów

Dlaczego warto inwestować w SEO?

W Polsce obecnie z internetu korzysta 30 000 000 ludzi, będących potencjalnymi Klientami.
Seo zwiększa wiarygaodność firmy oraz zaufanie
Pozycjonowanie jest o krok do przodu przed tradycyjnymi metodami reklamy ponieważ to klient pierwszy wychodzi z potrzebą dotarcia do ciebie i twoich usług

Pozycjonujemy sklepy na wszystkich silnikach!

Wykonujemy pozycjonowanie i optymalizacje SEO sklepów opartych na wszystkich typach silników!

Sklepy typu SAAS:
Mamy doświadczenie w pracy przy sklepach opartych na systemie SAAS, takimi jak:
Shoper / IdoSell / RedCart / Shoplo / esklep / cstore.pl / Ebexo.pl / Shopify.com

Sklepy serwerowe:
Pozycjonujemy i optymalizujemy także większość sklepów internetowych instalowanych na serwerach Klientów:
Prestashop / Magento / WooCommerce / OpenCart / Quick.Cart

Open Solution
Quick.Cart
Najbezpieczniejszy system sklepu internetowego, którego jesteśmy Platynowym Partnerem!
Shoper
Shoper
Pozycjonujemy sklepy www oparte na najpopularniejszym systemie typu SaaS na naszym rynku!
PrestaShop
PrestaShop
Wykonujemy działania w zakresie SEO na sklepach internetowych, wykonanych na silniku PrestaShop.
WooCommerce
WooCommerce
Rozbudowana e-commercowa wtyczka dla systemu CMS WordPress.
Magento
Magento
Jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia sklepów online.
OpenCart
OpenCart
Popularny na świecie skrypt Open Source dla sklepów internetowych.
osCommerce
osCommerce
Platforma do prowadzenia sklepu internetowego na licencji GNU GPL.
ZenCart
ZenCart
Sklepy internetowe oparte na PHP, MySQL oraz komponentach HTML.
Spree Commerce
Spree Commerce
Znana plaforma e-commerce typu open source.
DrupalCommerce
DrupalCommerce
Rozszerzenie systemu zarządzania treścią Drupal dla sklepów online.
VirtueMart
VirtueMart
Zaawansowana wtyczka e-commerce dla systemu CMS Joomla.
Sky-Shop
Sky-Shop
Gotowe oprogramowanie dla esklepów oraz hurtowni internetowych.
SOTE
SOTE
Znana polska platforma e-commerce oparta na systemie SaaS.
ShopGold
ShopGold
Gotowe oprogramowanie sklepu internetowego stworzone przez polską firmę.
RedCart
RedCart
Oprogramowanie e-commerce działające w oparciu o model Saas.
IdoSell
IdoSell
Dawniej znana jako IAI Shop platforma oparta o technologię typu Saas.
Shoplo
Shoplo
Polska platforma oferujaca zamknięty silnik sklepów internetowych.
Shopify
Shopify
Znana na całym świecie platforma sklepów internetowych.
Masz dodatkowe pytania?
Śmiało dzwoń, chętnie na wszystkie
odpowiem i doradzę!
Marcel Huniak - Doradca Klienta
Zapytaj o usługę
Możesz też zostawić poniżej swój numer telefonu.
Zadzwonię do Ciebie!

Plan działań

Zobacz jak będziemy pracować przy usłudze:
Wykonamy Audyt techniczny
(audyt strony, profilu linków, stanu GSC).
Wykonamy Audyt słów kluczowych i przygotujemy listy fraz kluczowych.
Przekażemy wyniki audytów, listy fraz kluczowych do weryfikacji oraz ewentualne wskazania modyfikacji polepszających stronę pod kątem SEO.
Zajmiemy się Optymalizacją strony oraz wprowadzeniem fraz do monitoringu.
Zajmiemy się Optymalizacją szybkości działania strony www.
Wykonamy i przekażemy raport z prac optymalizacyjnych.
Wykonamy Pozycjonowanie
(działania link buildingowe).
Będziemy wykonywać cykliczne raportowanie (pozycji słów, ruchu na stronie z Google Analytics.)
Na życzenie prześlemy dokładne raporty prac pozycjonerskich i link buildingu.

Efekty naszej pracy

Zobacz przykłady dotychczasowych działań i referencje zadowolonych Klientów!
Wykres wzrostu współczynnika konwersji po naszych działaniach:
Ruch na stronie interentowej po naszych działaniach:
Wykres wzrostu przychodów sklepu www dzięki działaniom SEO:
Spadek współczynnika odrzuceń u naszego Klienta:
Case study:
Zobacz jak pomogliśmy naszym Klientom, przeczytaj dokładną analizę dwóch przypadków, by zobaczyć jak działamy:
Migracja, przeniesienie ruchu i rozbudowa sklepu internetowego Bachus Wina
Czytaj Case study
Bezpieczna migracja pomiędzy silnikami ecommerce, czyli case study marki Exclusivelashes
Czytaj Case study
Referencje
Współpracę z MinisterstwoReklamy.pl rozpoczeliśmy w roku 2009 w ramach działań SEO serwisu www.pizzadominium.pl (...)
To właśnie skuteczna strategia, nowoczesne rozwiązania oraz zastosowane przez MinistertwoReklamy.pl narzędzia pozwoliły na relatywnie szybkie osiągnięcie i utrzymanie wysokiej pozycji domen w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych. (...) Jesteśmy zadowoleni ze współpracy i z pełną odpowiedzialnością polecamy usługi tej firmy.
dominium
Piotr Sadowski
Dział Marketingu Dominium S.A.
Rekomendujemy firmę MinisterstwoReklamy.pl jako profesjonalnego partnera w zakresie reklamy internetowej.
MinisterstwoReklamy.pl świadczy dla nas usługę pozycjonowania stron internetowych. Nasza dotychczasowa współpraca zaowocowała szybkim osiągnięciem zadowalających nas pozycji. Warto zwrócić uwagę na łatwość nawiązywania kontaktu oraz szybkość reakcji pracowników Firmy
cewe
Tomasz Cyrek
Dział Marketingu Dominium S.A.
Dołącz do grona firm, które nam zaufały i zwiększyły swoją sprzedaż m.in.:
parcuj.pl
dominium
tesco
rossmann
grecos
cewe
schindler
politan
bytom
purena
tarnowskie góry
oksel
semag
płotbud
intersun
exclusivelashes
debet
elem

Wypełnij formularz
i skorzystaj z naszej
darmowej wyceny.

Wybierz usługę, która Cię interesuje:

Proszę wybrać przynajmniej jedną usługę
Proszę wprowadzić prawidłowy adres e-mail
Proszę wprowadzić prawidłowy nr telefonu
Proszę podać adres strony www albo nazwę firmy

Jeśli nie masz jeszcze swojej strony internetowej wpisz nazwę firmy, dzięki temu będziemy
mogli zaproponować rozwiązania odpowiednie dla Twojego biznesu.

Dziękujemy za przesłanie formularza! Ups. Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Dbamy o ekologię! Za każdą podpisaną umowę sadzimy jedno drzewo!
posadzimy.pl
X
success
Dziękujemy.
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie
X
error
Twoja wiadomość nie została wysłana.
Wypełnij pola wymagane..
×