Wizytówka Google – ważny aspekt pozycjonowania lokalnego w mieście
Zgierz
Wizytówka Google jest nieodłącznym elementem każdej firmy, która chce
znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania. Dobra wizytówka Google
powinna zawierać:
- dokładną nazwę firmy;
- zakres usług/produktów, które oferujemy;
- dane kontaktowe
-
dokładną lokalizację (jeżeli firma ma inny adres niż ten, pod którym
się znajduje, to należy wówczas podać oba);
Możesz dodatkowo dodawać zdjęcia produktów czy wykonanych usług, aby
Klient mógł zobaczyć, co może od Ciebie otrzymać.
Bardzo ważną opcją wizytówki Google jest możliwość dodawania opinii
przez naszych Klientów. Ludzie, szukając jakichś usług czy produktów,
bardzo często podczas ich wyboru, kierują się właśnie zdaniem innych
na ich temat. Zadbaj więc, aby zadowolony Klient pozostawił po sobie
ślad w postaci pozytywnego komentarza. Dzięki temu możesz zwiększyć
zaufanie do Twojej firmy.
Nawiąż więź z Klientem
Jedną z opcji wizytówki Google jest możliwość zadawania pytań
skierowanych do właścicieli firmy. Jeśli dodasz tą funkcję do swojego
konta, to zadbaj o to, aby pytania nie zostawały bez odpowiedzi.
Działanie to pozwala na budowanie więzi z Klientem.
Poznaj opłaty za pozycjonowanie w Krakowie?
Kraków to piękne miasto, gęsto odwiedzane przez turystów szczególnie w
okresie letnim, w którym potencjał na rozwój przedsiębiorstwa jest
bardzo duży, więc nawet jeśli konkurujesz tylko z firmami znajdującymi
się w tym regionie, więc możesz spodziewać się dużych nakładów ze
strony konkurencji, a to spowoduje, iż
pozyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach
wyszukiwania będzie wymagało więcej czasu i środków. Powyżej
wymienione zostały tylko niektóre z aspektów sztuki pozycjonowania,
które jest długofalowym i systematycznym procesem. Jeżeli potrzebujesz
pomocy w jakimkolwiek aspekcie prowadzenia swojego serwisu online,
skontaktuj się z naszym Doradcą Klienta, który po przeprowadzeniu
rozmowy na temat Twojego przedsiębiorstwa, zaproponuje możliwe
rozwiązania i warunki współpracy.
Postaw na współpracę z profesjonalistami
Jeżeli zależy Ci na łatwym kontakcie z osobami, które będą wykonywać
dla Ciebie pozycjonowanie lub tworzenie strony internetowej to dobrze
trafiłeś. Nasi pracownicy dostępni są dla Ciebie w godzinach pracy
naszej agencji, co więcej na każdym etapie tworzenia lub
pozycjonowania Twojej strony
możesz dowiedzieć się, co zostało wykonane, zmienione czy poprawione.
Nasi pracownicy wysyłają raporty do naszych Klientów informujące o
postępie prac. Zapraszamy do kontaktu z naszym działem marketingowym.