Zadzwoń do nas: +48 791 493 287 w godzinach 7:00-16:00
W pakiecie zawsze taniej!
Zyskaj więcej klientów, większą widoczność i realne efekty dzięki skutecznemu marketingowi online. Skontaktuj się z nami już dziś i zobacz, co możemy zrobić dla Twojej marki!
Tarnowskie Góry są jednym z trzech śląskich miast powiatowych klasy A pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Nasze miasto w ciągu ostatniej dekady zmieniały swój wizerunek z miasta przemysłowego na miasto przyjazne dla innych form działalności produkcyjnej i usługowej, więc istnieją duże możliwości rozwoju przedsiębiorstwa. W tej uroczej miejscowości mieści się siedziba naszej firmy, więc powiedzenie, że mamy duże doświadczenie w pozycjonowaniu firm z tego regionu to za mało. Warto wspierać się lokalnie, więc jeśli prowadzisz firmę w naszym mieście, skontaktuj się z nami.
Praktyka poprawy pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google jest znana jako pozycjonowanie. Wiąże się to z wykonywaniem takich rzeczy jak link building, optymalizacja strony pod kątem SEO oraz tworzenie treści, które są naszpikowane odpowiednio dobranymi słowami kluczowymi.
Natomiast pozycjonowanie lokalne to zestaw operacji mających ten sam cel, ale wykonywanych w ograniczonym regionie geograficznym i jest najczęściej wykorzystywany w takich firmach jak:
Fundamenty strony internetowej są najważniejszym elementem każdego udanego SEO; dlatego kluczowe jest, aby Twoja strona była aktualna i odpowiednio zmodyfikowana pod algorytmy Google. Ekspert SEO bada takie elementy strony podczas audytu SEO, aby upewnić się, że spełniają one standardy Google. Sprawdzamy:
Natomiast wdrożenie wyników audytu nazywane jest optymalizacją SEO. Jest to zastosowanie na stronie internetowej zaleceń wynikających z audytu, w tym skonfigurowanie strony zgodnie z zasadami SEO.
Słowa kluczowe, które są odpowiednie dla Twojej strony internetowej powinny być określone na podstawie zapytań wpisywanych przez potencjalnych klientów w Google. Zastanów się, czego mogą szukać Twoi potencjalni klienci i na tym przykładzie opracuj macierz słów kluczowych, którą wykorzystasz podczas generowania unikalnych materiałów.
Wizytówka Google My Business jest niezbędna, nie tylko dla lokalnego SEO, ale także dla każdego rodzaju marketingu internetowego. Lokalne SEO wymaga, aby słowa kluczowe były istotne dla konkretnego obszaru geograficznego, a dzięki Google My Business firmy widoczne są na mapach Google, więc bez niego prowadzenie skutecznego lokalnego SEO jest niemożliwe. Narzędzie to pozwala właścicielom firm na założenie profilu w wyszukiwarce Google, gdzie mogą zamieszczać przydatne dla potencjalnych konsumentów informacje, takie jak:
Nierzadko można spotkać się z dużą konkurencją w naturalnych wynikach wyszukiwania Google (na pierwszej stronie wyników), ponieważ inne firmy w Twoim regionie rywalizują o wysoką pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Istnieje wiele możliwości:
Osiągnięcie i utrzymanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania pozwoli utrzymać rywali na dystans, ale ważne jest, aby pamiętać, że jeśli zaprzestaniesz pozycjonowanie, ryzykujesz utratę lat ciężko zarobionych rang i przewagi konkurencyjnej.
Po dogłębnym zbadaniu docelowej strony internetowej może zostać przedstawiona dokładna wycena SEO. Koszt jest uzależniony od wydajności strony, jej obecnej pozycji oraz tego, czy była wcześniej pozycjonowana.
Warto rozważyć zatrudnienie firmy SEO, która po latach spędzonych na doskonaleniu własnych metod pozycjonowania, dopracowała procedury pozycjonowania, które sprawdzają się w wielu branżach i niszach. Jeśli nie masz czasu na samodzielne wdrożenie pozycjonowania lub nie chcesz tego robić, ale mimo wszystko chcesz zlecić to zadanie eksperckiej agencji SEO, zapraszamy do kontaktu z naszym Doradcą Klienta, który przeprowadzi Cię przez każdy etap współpracy.
Zwiększyłem rentowność biznesu średnio o 24%
Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłem.
Nie czekaj, tylko dołącz do ich grona już teraz
Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!