Wizytówka Google Moja Firma – a pozycjonowanie lokalne
Wiele osób zastanawia się, czy warto prowadzić i stale aktualizować wizytówkę Google Moja Firma. Z całą
pewnością odpowiadamy: tak! Podstawowe informacje, które powinieneś w niej umieścić to:
- nazwa firmy;
- dokładna lokalizacja (nie zapomnij o pinezce);
- krótki, ale treściwy i wartościowy opis działalności;
- kontakt do Twojej firmy.
Powyższe dane muszą znaleźć się w wizytówce Google Moja Firma. Jest to niezbędne minimum,
jeśli chcesz być
zauważalny w Internecie.
Ciekawe opcje, które mogą dodatkowo pomóc w pozycjonowaniu:
- wykonałeś świetny tatuaż, masz w sprzedaży piękne rękodzieło – podziel się tym ze swoimi odbiorcami
poprzez dodanie zdjęć i ich opisów. Pamiętaj, że wiele osób jest wzrokowcami, a ciekawa i dobrze wykonana
praca na pewno przyciągnie wzrok niejednego potencjalnego Klienta;
- możliwość komentowania oraz zadawania pytań przez Twoich obecnych i przyszłych Klientów to doskonała
możliwość budowania więzi. Jeśli dodałeś tą opcję, to pamiętaj o regularnym odpisywaniu, żeby żaden Klient
nie poczuł się ominięty.
Jeżeli posiadasz wizytówkę Google Moja Firma, to nie możesz zapominać o ciągłej jej aktualizacji i
uzupełnianiu danych, tylko takie działania pomogą lepiej pozycjonować się Twojej firmie.
Słowa kluczowe – frazy, które pomagają osiągnąć wyższe wyniki w wyszukiwarkach
Słowa kluczowe to nic innego, jak wybrane odpowiednio frazy, które są związane z zakresem działania Twojej
firmy, a w przypadku pozycjonowania lokalnego również z miejscem. Słowa kluczowe wyszukiwane
są za pomocą
specjalnych narzędzi przeznaczonych do tego celu. Ważne, żeby znajdowały się one na Twojej stronie, jednak
warto także pamiętać, że powinny być użyte w sposób naturalny. W internecie można spotkać wiele stron, które
są przesycone frazami kluczowymi, co po pierwsze wygląda sztucznie, a po drugie często brane jest
przez roboty
Google jako mało atrakcyjne treści, więc nie są pozycjonowane w ogóle.
Wykorzystaj long tail – czyli „długi ogon”
Long tail to kilka powiązanych ze sobą słów, które mają za zadanie odpowiedź na pytanie odbiorcy. Przykładem
może być: „Lokalne pozycjonowanie Starogard cena”. W tym wypadku potencjalny Klient nie tylko
chce znaleźć
firmę, która zajmuje się pozycjonowaniem, ale także poznać ceny usług.
Wykonamy pozycjonowanie lokalne Twojej firmy za Ciebie – daj sobie pomóc!
Jeżeli posiadasz swoją stronę internetową lub sklep, a Twoja pozycja w wyszukiwarce Google jest niska, to
zgłoś się do nas. Na pewno zaradzimy coś na Twój
problem. Razem dobierzemy najlepszą ofertę do Twoich
oczekiwań oraz budżetu. Prowadzimy swoje działania na zasadzie partnerstwa z Klientem i każdego traktujemy
indywidualnie, zapraszamy!