Wizytówka Google Moja Firma jako nieodłączna część pozycjonowania lokalnego.
Wizytówka Google Moja Firma to podstrona, którą możesz skonfigurować oraz umieścić na niej wszystkie
informacje, których poszukuje potencjalny klient. Wizytówka pozwala Ci na dodawanie nowych treści, jak i na
kontakt z klientami, którzy zamieszczą recenzję Twojej firmy.
Jak prawidłowo rozpocząć pozycjonowanie lokalne w Lublinie?
Twoja witryny musi być prawidłowo zoptymalizowana pod działania pozycjonowania, czyli trzeba przeprowadzić w
pierwszej kolejności audyt SEO, a następnie optymalizację SEO, czyli wdrożenie zaleceń wynikających z audytu.
Audyt SEO polega na analizie strony pod względem kodu, szaty graficznej i treści. Pozwala on również na
wykrycie błędów występujących w Twojej witrynie. Natomiast standardowa
optymalizacja SEO zawiera takie
działania jak:
- optymalizacja struktury kodu strony,
- poprawa szybkość ładowania się witryny,
- stworzenie mobilnej wersji strony,
- konfiguracja czytelnej struktura strony
- nasycenie treści słowami kluczowymi,
- stworzenie profilu linków prowadzących do strony,
- dodanie atrybutów ALT do obrazków,
- zadbanie o przyjazny UX.
Zwróć uwagę na:
Katalogi firm – regionalne katalogi branżowe uwiarygodniające nasz biznes.
Blogi zewnętrzne – największą wartość i moc mają lokalne blogi z Twojej branży.
Fora internetowe – udzielanie porad innym użytkownikom i tym samym, budowanie zaufania do
Twojej marki.
Blogi wewnętrzne – ważny element Twojej witryny pozwalający pozyskać duży ruch na stronie.
Porady zamieszczone na naszej stronie internetowej zwiększają zaufanie potencjalnych kupujących do Twojej
firmy, jak i zwiększają zainteresowanie Twoimi usługami, a co za tym idzie, przekładają się na większy
ruch na
witrynie i wzrosty sprzedaży Twoich usług bądź produktów.