Audyt SEO i optymalizacja SEO, czyli fundamenty pozycjonowania
Słowa kluczowe muszą mieć teraz sekcję dedykowaną na ograniczonym geograficznie obszarze, na którym
wykonujemy te działania, w przeciwieństwie do posiadania tylko jednego ogólnego konta słów kluczowych (jak w
przypadku standardowego pozycjonowania). Pozycjonowanie lokalnepozwala również na uzyskanie wyników szybciej
i po niższych kosztach. Różnice wynikają z tego, że wyszukiwarka Google zwraca uwagę na lokalizację, gdy
ludzie wpisują zapytania, co poprawia jej efektywność, a także zmniejsza liczbę konkurentów, którzy działają w
pozycjonowaniu lokalnym (nie konkurujemy z całą Polską).
Zanim zaczniemy, przyjrzyjmy się ograniczeniom i mocnym stronom Twojej witryny. Ponieważ jeśli nie zajmiesz
się możliwymi problemami z wyprzedzeniem, Twoja witryna może być nieskuteczna, dlatego kluczowe jest wykonanie
audytu SEO od razu, aby dowiedzieć się, jakie poprawki są wymagane, aby poprawić SEO. Proces wdrażania
wniosków opartych na analizie jest znany jako optymalizacja SEO. Jego podstawowe składniki obejmują takie
tematy jak:
- poprawna struktura kodu strony,
- szybkość ładowania się witryny,
- responsywność,
- czytelna struktura strony,
- nasycenie słowami kluczowymi,
- profil linków prowadzonych do strony.
Kiedy zajmiesz się tymi problemami, organiczne rankingi wyszukiwania Twojej strony poprawią
się , ponieważ
Google preferuje strony, które szybko się ładują i oferują przejrzystą, unikalną treść. Jeśli uważasz, że
Twoja strona zawiera błędy i nie była aktualizowana od jakiegoś czasu, skontaktuj się z naszym Doradcą
Klienta.
Określenie słów kluczowych w pozycjonowaniu
Użyj odpowiednich narzędzi, aby określić, które słowa kluczowe są wartościowe, jak silne są, i gdzie są one
rankingu w wyszukiwaniach Google. Wybór słów kluczowych z wysokimi rankingami dla Twojej witryny może pomóc Ci
zobaczyć wyniki – takie jak więcej odwiedzających – szybciej.
Dalsze działania wymagane do skutecznego pozycjonowania lokalnego w Gliwicach
Więcej osób odwiedziłoby Twoją stronę, gdybyś zoptymalizował ją pod kątem wyszukiwarek,
poprawił jej Google
Page Rank i dodał odpowiednią treść. Każdy krok należy jednak oceniać na podstawie wyników. Możemy ocenić,
które działania prowadzą do wzrostu rangi, a które należy przerwać, monitorując je regularnie za pomocą
narzędzia Monitor pozycji, które umożliwia śledzenie takich krytycznych terminów.
Co miesiąc, jeśli zgodzisz się na współpracę, prześlemy Ci raport podsumowujący aktualną kampanię
pozycjonującą oraz przedstawiający szczegółowe działania zrealizowane w jej ramach.
Najistotniejszym elementem lokalnego SEO jest Google My Business. Jest to platforma dla właścicieli stron
internetowych, która umożliwia stworzenie profilu. Wizytówka firmy musi być prawidłowo skonfigurowana, co
wiąże się z umieszczeniem takich informacji jak:
- Numer telefonu,
- adres,
- godziny otwarcia,
- opinie klientów,
- a nawet menu, jeśli prowadzisz lokal gastronomiczny.
Rankingi w naturalnych wynikach wyszukiwania Google (na pierwszej stronie wyników) mogą być dość
konkurencyjne, ponieważ inne firmy z branży dążą do uzyskania jak najwyższej pozycji w naturalnych wynikach
wyszukiwania Google (na pierwszej stronie wyników). Inne alternatywy obejmują:
- Umieszczenie artykułów z odnośnikami w lokalnych serwisach informacyjnych.
- Stworzenie wizytówek NAP (Name, Phone, Adress), w każdej dane powinny być jednolite.
Przewaga konkurencyjna osiągana dzięki pozycjonowaniu.
Wysoka pozycja na stronie wyników wyszukiwania (SERP) zapewni Ci przewagę nad konkurencją,
ponieważ większość
potencjalnych klientów patrzy tylko na górną stronę lokalnych wyników wyszukiwania. Jeśli próbujesz
przyciągnąć nowych konsumentów, rozważ inne formy marketingu internetowego. Jeśli chcesz uzyskać pomoc w
pozycjonowaniu lokalnym lub globalnym, skontaktuj się z naszym Doradcą Klienta. Po zapoznaniu się Twoją
opinią, wymyśli rozwiązanie oparte na Twoich potrzebach i branży, w której działasz.