Audyt SEO i optymalizacja SEO to nieodłączna część pozycjonowania stron www.
Każde prawidłowo prowadzone pozycjonowanie wymaga solidnych fundamentów, czyli witryny dopasowanej do procesu
pozycjonowania, więc należy zacząć od audytu SEO,
podczas którego specjalista SEO dogłębnie sprawdza takie
elementy witryny jak kod źródłowy, treści i grafiki zawarte w serwisie. Wynikiem audytu jest wypunktowana
lista poprawek do wdrożenia. Natomiast optymalizacja SEO to wdrożenie zaleceń z audytu i może składać się z
procesów takich jak:
- optymalizacja struktury kodu strony
- poprawa szybkość ładowania się witryny
- stworzenie mobilnej wersji strony
- konfiguracja czytelnej struktura strony
- nasycenie treści słowami kluczowymi
- stworzenie profilu linków prowadzących do strony
- dodanie atrybutów ALT do obrazków
- zadbanie o przyjazny UX
Elementy wspierające pozycjonowanie stron
Katalogi firm – regionalne katalogi branżowe uwiarygodniające nasz biznes.
Blogi zewnętrzne – największą wartość i moc w pozycjonowaniu mają lokalne blogi z Twojej
branży.
Fora internetowe – udzielanie porad innym użytkownikom i tym samym, budowanie zaufania do
Twojej marki.
Blogi wewnętrzne – ważny element Twojej witryny pozwalający pozyskać duży ruch na stronie.
Porady zamieszczone na naszej stronie internetowej zwiększają zaufanie potencjalnych kupujących do Twojej
firmy,
jak i zwiększają zainteresowanie Twoimi usługami, a co za tym idzie, przekładają się na większy ruch na witrynie
i wzrosty sprzedaży Twoich usług bądź produktów.
Wizytówka Google Moja Firma.
To profil Twojej firmy w wyszukiwarce Google, który zapewnia dane na temat Twojego biznesu potencjalnym
klientom. Przydatne dla nich informacje, które mogą pojawić się w Twojej wizytówce Google to:
- numer telefonu,
- adres,
- godziny otwarcia,
- opinie klientów,
- a nawet menu, jeśli prowadzisz lokal gastronomiczny.
Koszt pozycjonowania w Elblągu
Każde efektywne pozycjonowanie to proces długotrwały, wykonywany systematycznie i zgodnie z
wytycznymi
Google, które ciągle się zmieniają. Koszt pozycjonowania to indywidualna kwestia dla każdego
biznesu, a zależy
między innymi od takich czynników jak postawiony cel, konkurencyjność słów kluczowych oraz branża, w której
działasz. Jeśli planujesz rozpoczęcie pozycjonowania Twojego serwisu w Elblągu, zachęcamy do kontaktu z naszym
Doradcą Klienta, który po przeprowadzeniu z Tobą krótkiej, merytorycznej rozmowy na temat Twojego biznesu,
celu i środków, przedstawi możliwości, pozwalające na ekspansję Twojego biznesu w sieci.