Zoptymalizowana strona fundamentem każdego pozycjonowania.
Fundamenty Twojej strony internetowej, która jest również najważniejszym składnikiem każdej udanej strategii
SEO, są najistotniejszą jej częścią; dlatego utrzymanie witryny w stanie aktualnym i zoptymalizowanym pod
kątem algorytmów wyszukiwania Google jest tak kluczowe. Podczas audytu specjalista SEO bada różne aspekty
witryny, aby sprawdzić, czy spełniają one kryteria Google. Sprawdzamy:
- kod,
- treści umieszczone na stronie,
- grafiki zawarte na stronie,
- ogólny stan witryny.
Proces zastosowania wyników audytu na stronie internetowej w celu poprawy jej wyników SEO jest znany jako
optymalizacja SEO . Jest to czynność
polegająca na zastosowaniu sugestii z audytu
na stronie internetowej, a
także jej optymalizacji zgodnie z zasadami SEO.
Co sprzyja pozycjonowaniu strony Twojej firmy?
- optymalizacja struktury kodu strony,
- poprawa szybkość ładowania się witryny,
- stworzenie mobilnej wersji strony,
- konfiguracja czytelnej struktury strony,
- nasycenie treści słowami kluczowymi,
- stworzenie profilu linków prowadzących do strony,
- dodanie atrybutów ALT do obrazków,
- zadbanie o przyjazny UX.
Dobieraj słowa kluczowe na podstawie analizy.
Zastanów się, czego Twoi klienci szukają w Google, odkryć słowa kluczowe, które byłyby istotne dla Twojej
witryny. Rozważ, czego mogą chcieć Twoi potencjalni klienci i jak ta wiedza może być wykorzystana do
opracowania unikalnych treści.
Frazy lokalne i wizytówka GMB to niezbędne elementy pozycjonowania lokalnego.
Wizytówka Google My Business jest niezbędna dla lokalnego SEO i każdego rodzaju marketingu internetowego.
Lokalne SEO wymaga, aby słowa kluczowe
były istotne dla konkretnej lokalizacji geograficznej, a bez Google My
Business firmy nie pokazywałyby się na Mapach Google, co uniemożliwia skuteczne lokalne SEO. Narzędzie to daje
właścicielom firm możliwość opracowania profilu w wyszukiwarce Google, w którym mogą udostępniać ważne dla
potencjalnych klientów informacje, takie jak:
- Numer telefonu,
- adres,
- godziny otwarcia,
- opinie klientów,
- a nawet menu, jeśli prowadzisz lokal gastronomiczny.
Pierwsza strona wyników wyszukiwania (naturalne wyniki wyszukiwania Google) jest często zatłoczona rywalami
(innymi firmami konkurującymi o znaczącą pozycję w Twojej okolicy). Istnieje wiele możliwości wyboru:
- Umieszczanie linków w artykułach na stronach lokalnych gazet.
- Wykonywanie wizytówek NAP.
Jak utrzymać rywali na dystans dzięki pozycjonowaniu?
Jednak uzyskanie wyższego rankingu wyszukiwania nie jest końcem gry. Z SEO, będziesz w
stanie utrzymać swoich
rywali na dystans i zapobiec ich przejęciu odwiedzających. Jeśli jednak zaprzestaniesz pozycjonowanie,
ryzykujesz utratę ciężko wypracowanej pozycji i przewagi nad konkurencją.
Jak określić cenę pozycjonowania?
Dokładna wycena SEO może być przedstawiona na podstawie dokładnego badania docelowej strony internetowej.
Cena różni się w zależności od wyników strony, jej obecnej pozycji oraz tego, czy była wcześniej promowana.
Co wpływa na koszt pozycjonowania?
- Branża Twojej działalności,
- cel, który chcesz osiągnąć,
- nakłady inwestowane przez konkurencje,
- konkurencyjność wybranych przez Ciebie słów kluczowych.
Warto rozważyć wynajęcie firmy SEO, która po latach doskonalenia własnych taktyk SEO, nauczyła się jak
skutecznie optymalizować strony internetowe dla wielu branż i nisz. Jeśli nie masz czasu lub ochoty na
samodzielne wdrażanie SEO, a mimo to chcesz zlecić tę pracę profesjonalnej firmie SEO, zapraszamy do kontaktu
z naszym Doradcą Klienta, który przeprowadzi Cię przez każdy etap procesu.