Zadzwoń do nas: +48 791 293 287 w godzinach 9:00-16:00
W pakiecie zawsze taniej!
Pozycjonowanie stron www to proces zbudowany z wielu elementów. Najważniejsze z nich to link building, odpowiednia optymalizacja strony internetowej i systematyczne tworzenie unikalnych treści, które są atrakcyjne dla potencjalnego klienta oraz robotów Google.
Pozycjonowanie lokalne skupia się na działaniach prowadzonych na ograniczonym obszarze, jak i najlepiej działa w przypadku firm działających lokalnie, takich jak:
Każde skuteczne pozycjonowanie stron internetowych rozpoczyna się audytem SEO, który polega na badaniu elementów (kodu, treści, grafik) strony internetowej pod względem pozycjonowania. Wynikiem takiego audytu SEO jest lista zaleceń, których wdrożenie nazywamy optymalizacją SEO . Konfigurację witryny należy przeprowadzić, aby działanie pozycjonowania przynosiły jak największy efekt.
Jeśli uważasz, iż pozycjonowanie lokalne to działanie idealnie dobrane pod działalność Twojej firmy i chcesz prowadzić je samodzielnie, na początku stwórz macierz słów kluczowych, która będzie służyła jako podstawa tworzonych treści.
Aby odpowiednio dobrać słowa kluczowe w lokalnym pozycjonowaniu stron www, skup się na frazach odnoszących się do ograniczonego obszaru Twojej działalności. Jednak absolutną podstawą działań pozycjonowania regionalnego jest wizytówka Google Moja Firma, bez konfiguracji której Twoja firma nie będzie się pojawiała w Google Maps. Ten swoisty profil w wyszukiwarce Google pozwala na bezpłatne umieszczenie właścicielom stron internetowych danych takich jak:
Prowadzenie procesu pozycjonowania to zdobycie, a następnie utrzymanie przewagi nad rywalami. Jednak zawsze należy mieć na uwadze, iż po przerwaniu działań pozycjonowania strony, możemy po upływie krótkiego czasu utracić ciężko i długo wypracowywaną pozycję.
Wycena każdego skutecznego procesu zależy od wielu czynników, które trzeba określić przed przystąpieniem do pozycjonowania. Natomiast pozycjonowanie lokalne pozwala na osiągnięcie pierwszych stron wyszukiwania relatywnie taniej i szybciej. Jest to możliwe dzięki funkcjonalności wyszukiwarki Google, która zwraca uwagę na lokalizację użytkownika wpisującego zapytanie, jak i proponuje mu odpowiednie firmy z jego okolicy. Warto też zwrócić uwagę, iż dzięki ograniczeniu działań do jednego regionu, nie musimy konkurować z firmami z całej Polski.
Jeśli chcesz wdrożyć pozycjonowanie strony lub sklepu www, a nie masz czasu na samodzielną obsługę, warto zlecić przynajmniej część działań doświadczonej agencji SEO.
Zwiększyłem rentowność biznesu średnio o 24%
Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłem.
Nie czekaj, tylko dołącz do ich grona już teraz
Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!