Jak sprzedawać dachy w Internecie?

Branża budowlana obecnie przesycona jest wieloma firmami, które oferują swoje usługi. Prowadzisz firmę, która zajmuję się dekarstwem, to ten wpis skierowany jest właśnie do Ciebie. Wyjaśnię Ci, co możesz zrobić, aby Twoja firma wspięła się na sam szczyt.

Daj się znaleźć – marketing internetowy

Jeżeli nie będziesz istnieć w Internecie, to nie licz na to, że będziesz miał dużo klientów. Ludzie poszukują specjalistów w sieci. Co możesz zrobić, żeby to właśnie Ciebie znaleźli? Powierzyć naszym specjalistom marketing i reklamę Twojej firmy w Internecie.

Nasi pracownicy podchodzą do każdego klienta bardzo indywidualnie. Wyjaśniają i doradzają jaka forma marketingu będzie najlepsza właśnie dla Ciebie. Ustalają budżet tak, abyś wydał tylko tyle, ile będziesz chciał. Konsultujemy się z Tobą na każdym etapie działań oraz informujemy o ich przebiegu.

Strona internetowa – podstawa każdej firmy

Żeby klient mógł Cię znaleźć, musisz najpierw się mu pokazać. Strona internetowa to podstawa. Ważne, żeby zawierała informacje o Twojej firmie, zdjęcia wykonanych realizacji czy formularz kontaktowy. Musi być ona przejrzysta i łatwa w obsłudze, a o to zadbają nasi specjaliści.

Tworzymy strony internetowe o unikalnym design, który na zwrócić uwagę Twojego klienta. Zajmujemy się także stroną techniczną, wykupujemy domenę, konfigurujemy hostingi tak, żebyś Ty nie musiał się tym martwić. Prowadzimy Twoją stronę w 100%. Zależy nam, żebyś Ty nie musiał się zastanawiam czy działa i kiedy należy ja opłacić.

Wizytówka Google

Wizytówka Google to nic innego jak profil Twojej firmy w wyszukiwarce Google. Najważniejsze informacje, jakie powinny się tam znaleźć to:

• nazwa firmy;
• dane kontaktowe;
• lokalizacja firmy oraz obszar jej działania;
• usługi, jakie oferuje Twoje firma;
• opinie.

Powyższe zdjęcie przedstawia wizytówkę, która została wyświetlona jako jedna z pierwszych po wpisaniu słów „dekarz warszawa”. Podane są potrzebne informacje dzięki, którym klient wie gdzie znajdzie daną firmę, widoczny jest telefon oraz bardzo ważne, podane jest miejsce wykonywania usługi. Jest to istotne, ponieważ niektóre firmy działają na obszarze całego województwa czy powiatu, a niektóre tylko w swojej najbliższej okolicy.

Warto również dodać zdjęcia dachów, które zostały wykonane lub naprawione przez Twoją firmę. Zdjęcia potrafią przyciągnąć uwagę klienta. Ciekawe realizacje zawsze warto zamieścić w wizytówce.

Jedną z najważniejszych rzeczy w przypadku wizytówki Google są opinie dodawane przez klientów. Pozytywny komentarz z pewnością zwróci uwagę przyszłego klienta, dzięki niej będzie wiedział, że Twoja firma jest solidna i wywiązuje się z umów.

A może ciekawa reklama Google Ads?

Nasza firma przygotuje Twoją kampanię reklamową od samego początku. Nie musisz wymyślać ciekawych haseł czy grafik, my zrobimy to z przyjemnością za Ciebie. Nasi specjaliści, po konsultacji z Tobą, przygotują odpowiednią kampanię, która przyciągnie wielu nowych klientów. Google Ads to potężne narzędzie reklamowe. Możliwe jest wykonanie reklamy w formie tekstowej, graficznej czy filmu.

W zależności od potrzeb przygotujemy dla Ciebie unikalny tekst, który zaciekawi osobę na tyle, żeby kliknąć baner reklamowy. Nasi graficy to prawdziwi profesjonaliści i ich kreatywność nie zna granic. Dla nich nie ma rzeczy nie możliwych, chętnie wykonają dla Ciebie grafikę, która zainteresuje potencjalnego klienta. Dzięki takim działaniom masz wiele materiałów, które przyciągają i skupiają wzrok oraz zachęcają do działania.

Jeżeli, potrzebujesz pomocy w stworzeniu i prowadzeniu wizytówki Google, to napisz do nas. Chętnie pomożemy i zajmiemy się Twoją wizytówką tak, aby przyciągała jak najwięcej klientów.
Z wielką przyjemnością stworzymy także stronę internetową, która będzie łatwa w obsłudze i zainteresuje Twoich przyszłych i obecnych klientów.

PODZIEL SIĘ WPISEM:
Szukasz sprawdzonej agencji?
Zadzwoń:
Możesz też zostawić numer, oddzwonimy do Ciebie!
Marta Sznapka