Jak pozycjonować stronę firmy z branży przemysłowej?

Przemysł jest działalnością, która opiera się na produkcji oraz wydobyciu różnych dóbr na dużą skalę przy pomocy ludzi, jak i specjalistycznych maszyn. Jest to bardzo szerokie pojęcie dotyczące gospodarki kraju. Jeżeli przemysł się rozwija, możemy być pewni, że nasze państwo także.

Jeżeli jesteś właścicielem fmy działającej w tym obrębie, doirbrze wiesz jak ciężko ją prowadzić. Zarządzanie, logistyka, wybór nowych maszyn to wyzwania dnia codziennego, a często zdarza się, że klientów brak. I tutaj z pomocą przychodzimy my. Pomożemy wypromować Twoją firmę w Internecie tak, abyś nie musiał martwić się ilość klientów.

Ministerstwo Reklamy to firma, która pomoże, doradzi i stworzy plan marketingowy.

Nasza firma działa na rynku już kilkanaście lat. Mamy ogromne doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych i promocyjnych w dziedzinie przemysłu. Posiadamy kilkunastu klientów z tej branży, z którymi współpracujemy od lat.

Jeżeli jesteś zainteresowany stworzeniem strony internetowej, która przyciągnie uwagę swoim wyglądem i będzie wygodna w obsłudze dla użytkowników, nie zastanawiaj się, napisz do nas. Nasi specjaliści tworzą niepowtarzalne strony, wykonane zgodnie z zaleceniami klienta.

Pozycjonowanie strony – co to takiego?

Gdy już stworzymy dla Ciebie stronę internetową, chętnie zajmiemy się także jej pozycjonowaniem, pewnie zastanawiasz się teraz co to takiego i co może Ci to dać. Pozycjonowanie to różne działania, które mają na celu zwiększenie ruchu na Twojej stronie. Im większa ilość wejść na nią, tym więcej potencjalnych klientów i my właśnie zadbamy o to, żeby było ich jak najwięcej. Pozycjonowanie to skomplikowany proces, dobór odpowiednich słów kluczowych oraz odpowiednie ich zastosowanie jest bardzo ważne.

Nasi specjaliście sprawdzają, które słowa działają w przypadku Twojej firmy. Czasami, nie wystarczą typowe słowa kluczowe, które mogłoby się wydawać, że powinny działać. Często nasi specjaliści stosują słowa long tail, czyli słowa, które nie dotyczą bezpośrednio nazwy Twojej firmy czy adresu, ale zapytania składającego się z większej ilość słów. Long tail to fraza, która jest dłuższa niż klasyczne słowa kluczowe, która wyraźnie wskazuje na indywidualne cechy zapytania.

Powyższe zdjęcie pokazuje jakie słowa wyszukiwane były również przy okazji maszyn przemysłowych. Jak widać, zapytania często było nie o same maszyny, ale i o części do nich oraz o producentów. Analizując powyższe słowa, nasi specjaliści umieszczą je na stronie i podstronach tak, aby Twoja firma zajmująca się produkcją maszyn przemysłowych znajdowała się na pierwszej stronie wyszukiwań, nawet podczas nietypowych zapytań.

Dlaczego my? Bo mamy wyniki!

Od lat cieszymy się zaufaniem klienta z branży przemysłowej. Jest to firma, która zajmuje się montażem przemysłowym. Po konsultacji z naszym klientem wdrożyliśmy nasze rozwiązania.

Prowadząc działania na rzecz zwiększenia ruchu na stronie klienta, staraliśmy się dobrać odpowiednie narzędzia w tym celu. Powyższy wykres pokazuje, że najwięcej wejść na stronę klienta odbywało się za pośrednictwem kliknięcia baneru reklamowego, była to dla nas doskonała informacja, że reklama trafia do odpowiednich osób. Należy pamiętać, że tworząc reklamę, liczy się jej wygląd, tekst, który ma zainteresować, ale także to do jakiej grupy jest on skierowany. Odpowiednie dobranie grupy docelowej jest kluczem do sukcesu.

Jeżeli chcesz zaistnieć w Internecie, napisz do nas. Chętnie zaproponujemy rozwiązania dla Twojej firmy, które pomogą zwiększyć widoczność firmy w sieci. Zwiększona widoczność przekłada się na większy ruch na Twojej stronie, a co za tym idzie więcej klientów. Jeżeli masz jakieś pytania albo wątpliwości napisz do naszych doradców, którzy chętnie udzielą wszelkich informacji.

PODZIEL SIĘ WPISEM:
Szukasz sprawdzonej agencji?
Zadzwoń:
Możesz też zostawić numer, oddzwonimy do Ciebie!
Marta Sznapka