MinisterstwoReklamy jest Partnerem Google! Świetnie, ale co daje to naszym klientom? Przeważnie nie wiedzą oni do końca, co oznacza ten status oraz jakie korzyści daje współpraca właśnie z tak wyróżnioną agencją marketingową. Aby rozwiać wszelkie wątpliwości, w tym tekście odpowiadamy na wszystkie najważniejsze kwestie związane ze statusem Google Partner i podpowiadamy, dlaczego zlecając promowanie marki w sieci, warto wybrać agencję z takim oznaczeniem.

Co oznacza status Google Partner?

Agencje marketingowe posiadające status Google Partner są certyfikowanymi partnerami Google. Agencje te posiadają potwierdzoną wiedzę i kompetencje do obsługi kampanii reklamowych w Google Ads. Choć każda osoba może korzystać z tego systemu reklamowego i reklamy Pay Per Click (PPC) promując swoją markę w sieci, dużo trudniej jest już nabyć odpowiednią wiedzę i umiejętności, aby zarządzać skutecznie tym typem reklamy. Status Google Partner przyznawany jest jedynie agencjom marketingowym spełniającym wymagania Google pod kątem jakościowym i merytorycznym. Agencje posiadające ten status muszą zdać egzaminy certyfikujące potwierdzające znajomość usług Google, a także przejść odpowiednie szkolenie.

Partnerzy Google są również na bieżąco z najnowszymi trendami i aktualizacjami usług Google. Dołączenie do programu Google Partner jest darmowe i zgłosić się do niego mogą wszystkie agencje. Partner Google może uzyskać certyfikację z wielu rodzajów reklam takich jak Google Search, Display Network, Video czy Shopping. Agencja wnioskująca o ten status musi wyróżniać się również aktywnością oraz zwiększającą się skutecznością kampanii reklamowych, jakie prowadzi. Google daje możliwość uzyskania wyższej wersji tego certyfikatu, czyli statusu Google Partner Premium. Dodatkowe wymagania, jakie musi spełnić agencja to zatrudnianie przynajmniej dwóch specjalistów ze statusem Google Partner, a także wysokie wydatki na reklamę i stały rozwój w Google Ads.

logo-google-partners

Dlaczego przyznawany jest status Partner Google?

Status Google Partner jest przyznawany agencjom marketingowym po to, aby klienci, chcący skorzystać z usług marketingowych wiedzieli, która agencja marketingowa ma odpowiednie kompetencje do skutecznego zarządzania systemem reklamowym Google Ads. Certyfikat Google Partner jest zatem potwierdzeniem najwyższej jakości usług związanych z prowadzeniem kampanii reklamowych.

Jakie niesie to ze sobą korzyści?

Wybierając agencje marketingowe ze statusem Google Partner mamy przede wszystkim pewność, że usługa reklamowa w Google Ads zostanie wykonana poprawnie, a także na wysokim poziomie. Nie musimy obawiać się o utratę naszego budżetu reklamowego, który będzie wykorzystany z wysokim współczynnikiem ROI, czyli współczynnikiem mówiącym o wysokości zysków, jakie przyniesie wydatek przeznaczony na reklamę. Jest to ważny plus, gdyż wybierając agencję z tym statusem mamy wręcz pewność, że nasz budżet reklamowy zostanie wykorzystany w górnej możliwej granicy rentowności — co nie jest takie oczywiste w przypadku samodzielnego reklamowania się lub korzystania z usług niecertyfikowanych agencji.

Emisją naszej reklamy, kiedy korzystamy z usług agencji o takim statusie, nie rządzi również przypadek, a świadomie przemyślane działania. Nasza kampania reklamowa będzie zatem efektem zaplanowanych działań biorących pod uwagę wiele aspektów, a nie efektem metody prób i błędów.

Drugim plusem korzystania z tego typu agencji marketingowych jest komfortowa i jakościowa obsługa kampanii reklamowej. Agencje marketingowe najczęściej posiadają specjalne działy zajmujące się kreowaniem kampanii reklamowych, które będą szybciej wdrażały zmiany czy rozwiązywały problemy, gdyż agencje partnerskie mają np. pierwszeństwo w kontakcie z Google. Jakościowa obsługa kampanii reklamowych to również zajmowanie się nimi przez specjalistów, którzy będą dobierali najlepsze rozwiązania do naszej sytuacji oraz celu, jaki chcemy osiągnąć. Oprócz skuteczności reklamy będzie ona zatem efektywna.

Przeczytaj też: Kiedy pojawią się pierwsze efekty kampanii Google Ads?

Korzystanie z usług agencji marketingowych ze statusem Google Partner daje jeszcze jedną ważną korzyść. Agencje partnerskie mają dostęp do funkcji w wersji beta, które zostały wprowadzone w systemie reklamowym Google Ads. Oznacza to, że współpracując z taką agencją, może ona wykorzystywać aplikacje, funkcje czy rozwiązania, które nie są jeszcze szeroko dostępne i w ten sposób pomagać nam wyprzedzić inne marki na rynku, które promują się samodzielnie lub za pośrednictwem agencji bez tego certyfikatu. Podsumowując wszystkie korzyści wybierania agencji ze statusem Google Partner, należy podkreślić takie plusy jak:

  • gwarancja współpracy z wiarygodną i renomowaną marką
  • wysoka skuteczność i efektywność reklamy w Google Ads
  • większe możliwości agencji partnera Google
  • wysoki komfort współpracy
  • możliwość wyprzedzenia konkurencyjnych marek w branży

Skorzystaj z naszych usług

Jako agencja posiadająca status Partner Google zapraszamy do kontaktu z nami. W naszym zespole posiadamy wielu specjalistów z zakresu reklamy Google Ads. Oferujemy jej kompleksową konfigurację jak i prowadzenie poszczególnych typów kampanii takich jak Google Display Network czy Google Search. Do każdej współpracy podchodzimy indywidualnie, aby pomóc klientowi rozwijać jego markę w najlepszy możliwy sposób. Chętnie udzielamy również wskazówek i doradzamy naszym klientom w doborze odpowiednich metod reklamowych. Jako zespół ekspertów czekamy na Ciebie i jesteśmy do Twojej dyspozycji!

PODZIEL SIĘ WPISEM:
Szukasz sprawdzonej agencji?
Zadzwoń - bezpłatna infolinia:
Możesz też zostawić numer, oddzwonimy do Ciebie!
Adriana Wrochna