Przedstawiamy krótką instrukcję, opisującą w jaki sposób udzielić naszej agencji dostępu do Państwa wizytówki Google Moja Firma.

Krok 1

Proszę zalogować się na swoje konto Gmail.
Następnie należy kliknąć rozwijane menu, w prawym górnym rogu okna wyszukiwarki (krok 1.1).
Kolejno należy wybrać usługę Google „Moja Firma” (krok 1.2).

Krok 2

W panelu obsługi konkretnej wizytówki Google Moja Firma, z menu po lewej stronie wybrać kategorię „Użytkownicy”

Krok 3

Po kliknięciu pojawi się nowe okno konfiguracji. Należy wybrać opcję w prawym górnym rogu „Dodaj użytkowników” (krok 3.1).
W celu nadania dostępu do wizytówki należy wpisać podany przez specjalistę adres e-mail (krok 3.2).
Ważne jest to, by nadać rolę „Menadżera” wskazanemu powyżej adresowi e-mail (krok 3.3).
W ostatnim kroku naciśnij przycisk „Zaproś” (krok 3.4).

Gotowe!

Twoje zaproszenie trafi na naszą skrzynkę odbiorczą Gmail. Po jego akceptacji będziemy mogli rozpocząć prace konfiguracyjne.

Wróć do bazy wiedzy

PODZIEL SIĘ WPISEM:
Szukasz sprawdzonej agencji?
Zadzwoń:
Możesz też zostawić numer, oddzwonimy do Ciebie!
Adriana Wrochna