Przedstawiamy krótką instrukcję, opisującą w jaki sposób udzielić naszej agencji dostępu do Państwa wizytówki Google Moja Firma.
Krok 1
Proszę zalogować się na swoje konto Gmail.
Następnie należy kliknąć rozwijane menu, w prawym górnym rogu okna wyszukiwarki (krok 1.1).
Kolejno należy wybrać usługę Google „Moja Firma” (krok 1.2).
Krok 2
W panelu obsługi konkretnej wizytówki Google Moja Firma, z menu po lewej stronie wybrać kategorię „Użytkownicy”
Krok 3
Po kliknięciu pojawi się nowe okno konfiguracji. Należy wybrać opcję w prawym górnym rogu „Dodaj użytkowników” (krok 3.1).
W celu nadania dostępu do wizytówki należy wpisać podany przez specjalistę adres e-mail (krok 3.2).
Ważne jest to, by nadać rolę „Menadżera” wskazanemu powyżej adresowi e-mail (krok 3.3).
W ostatnim kroku naciśnij przycisk „Zaproś” (krok 3.4).
Gotowe!
Twoje zaproszenie trafi na naszą skrzynkę odbiorczą Gmail. Po jego akceptacji będziemy mogli rozpocząć prace konfiguracyjne.