W zakładce „o mnie” powinieneś zawrzeć najważniejsze informacje o Twojej firmie. Zastanawiasz się pewnie jak to zrobić, aby zaciekawić użytkownika i sprawić, aby to właśnie Twoją firmę wybrał pośród wielu innych? Sprawdź, co powinieneś zawrzeć w opisie „o mnie”, abyś przyciągnął uwagę użytkowników.

Opowiedz swoją historię

Każdy lubi czytać interesujące i ciekawe historie. Pisząc opis „o mnie” warto opowiedzieć, jak powstała firma, jakie miała trudności na początku swojej drogi oraz jak wiele trudu włożyłeś, aby ja stworzyć. Ważne jest, aby była ona prawdziwa, nie wymyślaj historii tylko po to, aby była ciekawa. Wiele osób, które odwiedzą Twoją stronę może Cię znać i wiedzieć, jak było naprawdę i w tym wypadku zostanie przypięta Ci łatka kłamcy.

Zastanów się kim jest użytkownik, który czyta opis „o mnie”

Tworząc opis „o mnie” zastanów się, kto będzie go czytać. Nigdy nie pisz tego tekstu dla siebie. Pomyśl, kim są Twoi Klienci, czyli określ grupę docelową i to dla niej napisz ten tekst. Po stworzeniu fikcyjnej postaci napisz tekst w języku zrozumiałym dla nich. Postaraj się przedstawić argumenty, które zachęcą go do zakupów właśnie u Ciebie, a nie konkurencji.

Odpowiednio rozplanuj tekst

Rodzaje tekstu

Wchodzisz na jakąś stronę, a tam tekst, który jest napisany ciągiem, bez żadnych przerw nagłówków czy nawet tytułu? Co wtedy robisz? Przeglądasz tekst, który źle się czyta czy po prostu opuszczasz stronę? Najprawdopodobniej wyjdziesz z tej strony tak szybko jak na nią wszedłeś. Nie pozwól, aby Twoi potencjalni Klienci również to zrobili. Stwórz opis podzielony na dane sekcje, co znacznie ułatwi użytkownikowi czytanie.

Opis o mnie, a SEO

Tworząc opis „o mnie” musisz także pamiętać o wsparciu dla SEO. Wybierz odpowiednie słowa kluczowe i umieść je w tym opisie. Jest to bardzo ważne, ponieważ dzięki nim Twoja strona będzie się lepiej pozycjonowała. Jeśli temat słów kluczowych oraz SEO jest Ci obcy, to skorzystaj z pomocy specjalisty, który pomoże Ci odpowiednio wybrać słowa kluczowe oraz zoptymalizować tekst zgodnie z zasadami SEO. Mając już słowa kluczowe, pamiętaj, aby nie wciskać ich na siłę, tylko naturalnie wprowadzić w tekst.

Pokaż co robisz – dodaj ciekawe zdjęcia z dnia Twojej pracy

Dzień pracy

Zakładka „o mnie” jest świetnym miejscem na pokazanie zarówno Ciebie, Twojej pracy, jak i pracowników. Dodaj ciekawe zdjęcia podczas waszej pracy. Uśmiechnięci pracownicy ocieplą wizerunek Twojej firmy, a użytkownik pomyśli, że skoro są szczęśliwi, to muszą być zadowoleni ze swojej pracy i wykonują ja z pasją i zaangażowaniem. Odpowiednie dobranie opisów zdjęć również pomoże pozycjonować Twoją stronę internetową.

O mnie – stwórz wizerunek, który użytkownicy zapamiętają na długo

Jeśli stworzysz ciekawy i interesujący opis, to możesz być pewien, że wiele osób go zapamięta i to u Ciebie będzie chciało zrobić zakupy. Pisać o sobie jest bardzo ciężko, dlatego warto skorzystać w tym wypadku z pomocy specjalistów, którzy chętnie pomogą napisać Ci interesujący opis. Nie czekaj i już dziś zmień swoją firmę, w taką która będzie sprzedawać więcej. Dodatkowo dodając opis do zakładki „o mnie” przyczyniasz się do budowania rozpoznawalnej marki, od której chętniej użytkownicy będą kupować.

Wróć do bazy wiedzy

PODZIEL SIĘ WPISEM:
Szukasz sprawdzonej agencji?
Zadzwoń:
Możesz też zostawić numer, oddzwonimy do Ciebie!
Marta Sznapka