Podstawa pozycjonowania to dobrze wykonana strona WWW.
Każde skuteczne działania str pozycjonowania stron www muszą być poprzedzone audytem SEO, który polega na
analizie kodu, treści i grafik zawartych na stronie przez specjalistę. Wynikiem takiego audytu jest lista
zaleceń, których wdrożenie nazywamy optymalizacją SEO.
Co sprzyja pozycjonowaniu Twojej strony?
- optymalizacja struktury kodu strony
- poprawa szybkość ładowania się witryny
- stworzenie mobilnej wersji strony
- konfiguracja czytelnej struktura strony
- nasycenie treści słowami kluczowymi
- stworzenie profilu linków prowadzących do strony
- dodanie atrybutów ALT do obrazków,
- zadbanie o przyjazny UX.
Zwykle proces dobieraniu słów kluczowych polega na stworzeniu macierzy fraz kluczowych, na podstawie której
tworzymy treści podczas pozycjonowania.
Frazy lokalne i Google Moja Firma.
Przy prowadzeniu lokalnego pozycjonowania stron
www, słowa kluczowe muszą być ściśle związane z obszarem
geograficznym, na którym Ci zależy.
Pozycjonowanie lokalne jest niemożliwe do wykonania bez odpowiednio skonfigurowanej wizytówki Google
Moja
Firma. To serwis pozwalający na stworzenie profilu Twojej firmy w wyszukiwarce Google, który
pozwala na
umieszczenie danych takich jak:
- Numer telefonu,
- adres,
- godziny otwarcia,
- opinie klientów,
- a nawet menu, jeśli prowadzisz lokal gastronomiczny.
Jak wyprzedzić konkurencję?
Potencjalni klienci po wpisaniu zapytania w wyszukiwarkę Google, zwykle wybierają tylko strony www znajdujące
się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, więc osiągnięcie i utrzymanie takiej pozycji tworzy przewagę
nad konkurencją.
Elementy pomagające określić koszt skutecznego pozycjonowania.
W przypadku pozycjonowania lokalnego sukces można osiągnąć relatywnie tanio i szybko,
ponieważ dzięki
ograniczeniu się do wybranego obszaru geograficznego znacznie zmniejszamy liczbę rywali, a za tym idzie
łatwiejsze wy pozycjonowanie fraz, na których nam zależy.
- branża Twojej działalności,
- cel, który chcesz osiągnąć,
- nakłady inwestowane przez konkurencje,
- konkurencyjność wybranych przez Ciebie słów kluczowych.
Działania pozycjonowania można prowadzić samodzielnie oraz osiągać sukcesy, ale odpowiednia Agencja
SEO,
która od lat prowadzi pozycjonowanie, monitoruje kampanię i wyciąga wnioski ze swoich działań, na pewno będzie
dobrym wyborem w drodze rozwoju Twojej strony internetowej, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z
nami.