Zadzwoń do nas: +48 791 493 287 w godzinach 7:00-16:00
W pakiecie zawsze taniej!
Zyskaj więcej klientów, większą widoczność i realne efekty dzięki skutecznemu marketingowi online. Skontaktuj się z nami już dziś i zobacz, co możemy zrobić dla Twojej marki!
Lublin należy do jednych z największych miast, które ciągle się rozwija, a władze miasta stale pozyskują inwestorów, więc ma ogromny potencjał marketingowy. Aktualnie na terenie Lublina jest zarejestrowanych około 45 tysięcy przedsiębiorców, co wskazuje na mocno konkurencyjne środowisko. Jeśli działasz na obszarze Lublina oraz chcesz dotrzeć do osób, które zamieszkują to miasto i województwo lubelskie, możesz postawić na pozycjonowanie lokalne w Lublinie.
Pozycjonowanie lokalne polega na dobieraniu słów kluczowych odnoszących się do konkretnego regionu i miasta. Google oferuje takie możliwości dzięki uwzględnieniu przez algorytm wyszukiwarki lokalizacji użytkowników. Pozycjonowanie lokalne w Lublinie to także relatywnie mniejszy koszt i szybszy zwrot z inwestycji, ponieważ nie konkurujemy z firmami z całej Polski, tylko z województwa lubuskiego.
Obecność Twojej firmy w internecie to klucz do rozwoju i ekspansji, jednak aby z powodzeniem sprzedawać swoje produkty, musisz zostać zauważony przez klientów, a pozycjonowanie lokalne w Lublinie pozwoli Ci na osiągnięcie pierwszej strony wyników organicznych w Google w relatywnie krótkim czasie i taniej niż pozycjonowanie globalne.
Obecność Twojej firmy na pierwszej stronie wyników to wzrost liczby klientów, a za tym idą większe przychody i zyski.
Wizytówka Google Moja Firma to podstrona, którą możesz skonfigurować oraz umieścić na niej wszystkie informacje, których poszukuje potencjalny klient. Wizytówka pozwala Ci na dodawanie nowych treści, jak i na kontakt z klientami, którzy zamieszczą recenzję Twojej firmy.
Twoja witryny musi być prawidłowo zoptymalizowana pod działania pozycjonowania, czyli trzeba przeprowadzić w pierwszej kolejności audyt SEO, a następnie optymalizację SEO, czyli wdrożenie zaleceń wynikających z audytu. Audyt SEO polega na analizie strony pod względem kodu, szaty graficznej i treści. Pozwala on również na wykrycie błędów występujących w Twojej witrynie. Natomiast standardowa optymalizacja SEO zawiera takie działania jak:
Katalogi firm – regionalne katalogi branżowe uwiarygodniające nasz biznes.
Blogi zewnętrzne – największą wartość i moc mają lokalne blogi z Twojej branży.
Fora internetowe – udzielanie porad innym użytkownikom i tym samym, budowanie zaufania do Twojej marki.
Blogi wewnętrzne – ważny element Twojej witryny pozwalający pozyskać duży ruch na stronie.
Porady zamieszczone na naszej stronie internetowej zwiększają zaufanie potencjalnych kupujących do Twojej firmy, jak i zwiększają zainteresowanie Twoimi usługami, a co za tym idzie, przekładają się na większy ruch na witrynie i wzrosty sprzedaży Twoich usług bądź produktów.
Kosztu pozycjonowania nie da się określić bez wiedzy na temat nakładów inwestowanych przez konkurencję i konkurencyjności słów kluczowych. Kolejnym punktem ważnym przy wycenie pozycjonowania lokalnego w Lublinie będzie określenie celu i środków, jakie jesteś gotów na jego osiągnięcie przeznaczyć. Trzeba również pamiętać, iż pozycjonowanie to ciągły i długofalowy proces, który nawet po osiągnięciu satysfakcjonującej pozycji wymaga stałych działań pozwalających na jej utrzymanie. Jeśli nie masz czasu bądź środków na samodzielne pozycjonowanie Twojej witryny, zachęcamy do kontaktu z naszym Doradcą Klienta, który odpowie na wszystkie Twoje pytanie i przeprowadzi rozmowę o aspektach Twojej działalności ważnych dla pozycjonowania.
Zwiększyłem rentowność biznesu średnio o 24%
Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłem.
Nie czekaj, tylko dołącz do ich grona już teraz
Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!