Zadzwoń do nas: +48 791 493 287 w godzinach 7:00-16:00
W pakiecie zawsze taniej!
Zyskaj więcej klientów, większą widoczność i realne efekty dzięki skutecznemu marketingowi online. Skontaktuj się z nami już dziś i zobacz, co możemy zrobić dla Twojej marki!
Miasto znane jest ze słynnego klasztoru Paulinów na Jasnej Górze, w którym znajduje się obraz Czarnej Madonny, czyli sanktuarium Matki Boskiej. Co roku do Częstochowy przybywają miliony pielgrzymów z całego świata, aby go zobaczyć. Jeśli prowadzisz biznes w Częstochowie, chciałbyś, aby turyści zwiedzili nie tylko Jasną Górę, ale także zjawili się u Ciebie. Sposobem na to może być promowanie lokalne.
Najbardziej niepozorną formą reklamy internetowej jest pozycjonowanie, jednak aby prowadzić skuteczne działania pozycjonujące, należy przeznaczyć środki proporcjonalne do branży i wybrać pomiędzy pozycjonowaniem lokalnym a światowym. Decyzję o wyborze należy podjąć na podstawie obszaru rynku, na którym działa Twoja firma. Jeśli głównym terytorium działania Twojej firmy jest Częstochowa i okolice, to pozycjonowanie lokalne ma sens. Z drugiej strony, jeśli świadczysz usługi lub produkty klientom w całym kraju, bardziej przydatne jest pozycjonowanie globalne. Za chwilę przejdziemy przez etapy, które należy podjąć rozpoczynając jakikolwiek projekt SEO.
Zanim zaczniemy, przyjrzyjmy się ograniczeniom i mocnym stronom witryny. Ponieważ jeśli nie zajmiemy się problemami z wyprzedzeniem, promowanie witryny może być nieskuteczne, dlatego kluczowe jest podjęcie audytu SEO od razu, aby dowiedzieć się, jakie środki są wymagane do wzmocnienia SEO. Wdrożenie zaleceń opartych na audycie znane jest jako optymalizacja SEO.
Kiedy eliminujesz błędy, organiczne rankingi wyszukiwania Twojej strony poprawiają się, ponieważ Google popiera strony, które są łatwe do przeglądania, szybko się ładują i oferują przejrzystą i unikalną treść. Jeśli uważasz, że Twoja strona ma problemy i od dawna nie była pielęgnowana, skontaktuj się z naszym Doradcą Klienta.
Użyj odpowiednich narzędzi, aby dowiedzieć się, które słowa kluczowe są wartościowe, jak potężne są, i gdzie są one w rankingu w wyszukiwaniach Google. Dobrym pomysłem jest wybranie słów kluczowych, które mają wysoki ranking dla Twojej witryny, abyś mógł zobaczyć korzyści – takie jak więcej odwiedzających – szybciej.
Więcej osób odwiedzi Twoją stronę, jeśli zoptymalizujesz ją pod kątem wyszukiwarek, zwiększysz jej page rank w Google i dodasz odpowiednią treść.Należy jednak pamiętać, że każde działanie powinno być oceniane na podstawie wyników. Możemy zaobserwować, które działania powodują wzrost pozycji, a które należy przerwać poprzez ich częste monitorowanie, dzięki narzędziu monitora pozycji, które pozwala na uwzględnienie tak istotnych słów kluczowych.
Oprogramowanie codziennie śledzi ich położenie i jeśli zgodzisz się na współpracę, raz w miesiącu wyślemy Ci raport, który podsumowuje aktualny etap kampanii pozycjonowania, a także wyszczególnia podjęte działania. Google Moja Firma to najważniejszy aspekt lokalnego SEO. Ponieważ inne firmy z tej branży chcą uplasować się jak najwyżej w naturalnych wynikach wyszukiwania Google (na pierwszej stronie wyników), miejsce w top 3 są często dość konkurencyjne. Możemy również wykorzystać alternatywy takie jak:
Skontaktuj się z naszym Doradcą Klienta, jeśli chcesz uzyskać pomoc w pozycjonowaniu lokalnym lub globalnym. Nasz Doradca Klienta zaproponuje Ci rozwiązanie oparte na Twoich wymaganiach i branży, w której prowadzisz działalność.
Zwiększyłem rentowność biznesu średnio o 24%
Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłem.
Nie czekaj, tylko dołącz do ich grona już teraz
Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!