Optymalizacja SEO
Kolejnym krokiem jest proces optymalizacji SEO,
czyli wykonanie wszelkich niezbędnych działań, które mają na celu
poprawę struktury strony. Usuwane są wszystkie duplikacje stron, które
negatywnie wpływałyby na pozycjonowanie, tworzone przyjazne linki czy
meta title.
Słowa kluczowe
Bardzo ważną rzeczą, o ile nie najważniejszą, podczas
pozycjonowania lokalnego są odpowiednie treści
zawarte na stronie. Dbanie o content wypełniony słowami kluczowymi
jest bardzo ważny. Roboty Google biorą je pod uwagę i na ich podstawie
ustalają pozycję w wyszukiwarce. Należy jednak pamiętać, aby tekst był
nasycony frazami kluczowymi, a nie przesycony. Kiedyś ważne było, aby
tekst zawierał ich jak najwięcej (niektórzy umieszczali słowa kluczowe
na stronie w tym samym kolorze co tło, aby zwiększyć ich ilość),
jednak obecnie Google bierze również pod uwagę jakość tekstów. Ważne,
żeby były przyjazne dla użytkowników i podawały informacje, które będą
naprawdę potrzebne.
Analiza wyników
Większość osób pomyśli, że to już koniec działań związanych z
pozycjonowaniem lokalnym firm w Warce, jednak to nie
prawda. Od tej pory specjaliści śledzą ruch na Twojej stronie za
pomocą dostępnych narzędzi (np. Google Analytics), dzięki którym mogą
sprawdzić wiele przydatnych informacji. Widoczna jest ilość wejść na
Twoją stronę, czy które słowa kluczowe były najczęściej wyszukiwane.
Dane te analizowane są przez specjalistów, a strona dopracowywana w
razie konieczności. Ważne jest, aby systematycznie dodawać nowe treści
na stronę, które będą zawierać odpowiednie słowa kluczowe.