Pierwszym krokiem jest rozmowa z Klientem, podczas której ustalany
jest budżet, określane cele oraz zostaje przedstawiona strategia
marketingowa. Zawsze chcemy dowiedzieć się również jak najwięcej o
Twojej firmie, aby mieć pełen obraz o jej działalności oraz historii.
Kolejnym etapem naszych prac jest przeprowadzenie
audytu na Twojej stronie. Ekspert po jego przeprowadzeniu jest w stanie stwierdzić jakie
nieprawidłowości na niej występują. Sporządza raport, w którym
dokładnie określa, co należy zmienić, aby działania związane z
pozycjonowaniem lokalnym przyniosły oczekiwany skutek. Kolejnym
krokiem jest optymalizacja. Podczas jej przeprowadzania wykonuje się
działania zarówno off-site, jak i on-site.
On-site to wszelkie działania wykonywane w obrębie Twojej
strony. To tutaj specjalista sprawdza techniczne aspekty, treści, które się
na niej znajdują, prędkość czy hierarchię nagłówków.
Off-site to wszelkie działania, które wykonywane są poza Twoją
witryną. Sprawdzane jest linkowanie do Twojej strony. Wartościowe linki to
coś, co pomaga podczas pozycjonowania lokalnego w mieście Zgorzelec.
Ważne, aby umieszczone były na stronach znajdujących się na wysokiej
pozycji w wyszukiwarce.
Copywriterzy przygotują dla Ciebie teksty na stronę, które będą
zawierały odpowiednio wybrane słowa kluczowe. W przypadku
pozycjonowania lokalnego bardzo ważne jest dodanie do nich miejsca
wykonywania Twoich usług lub sprzedaży produktów.
Po przeprowadzeniu powyższych działań Twoja strona jest dalej
monitorowana, a jej wyniki analizowane. Co ważne, cały czas masz wgląd
do statystyk Twojej strony, więc sam możesz sprawdzić, jak
pozycjonowanie lokalne w mieście Zgorzelec wpłynęło
na pozycję Twojej strony w wyszukiwarce Google.
Zainteresował Cię temat pozycjonowania lokalnego w Zgorzelcu? Napisz
do nas, a my chętnie opowiemy więcej o marketingu internetowym,
strategiach czy kampaniach reklamowych.
Zapraszamy.