Odpowiedni dobór słów kluczowych kluczem do sukcesu.
Podstawą pozycjonowania są treści i do ich tworzenia
przydaje się macierz słów kluczowych, która określa jakimi frazami
nasycimy teksty. W celu poprawnego określenia słów kluczowych wartych
pozycjonowania zastanów się jakie zapytania wpisują Twoi potencjalni
klienci.
Kładź nacisk na pozycjonowanie fraz lokalnych.
Podczas prowadzenia lokalnego pozycjonowania ustalone
frazy kluczowe powinny być ściśle związane z ograniczonym obszarem
geograficznym, na którym Ci zależy.
Natomiast wizytówka Google Moja Firma to absolutna podstawa, bez
której lokalne pozycjonowanie stron internetowych jest niemożliwe. Ten
serwis pozwala na stworzenie profilu Twojej firmy w wyszukiwarce
Google oraz pozwala na umieszczenie informacji takich jak:
- Numer telefonu,
- adres,
- godziny otwarcia,
- opinie klientów,
- a nawet menu, jeśli prowadzisz lokal gastronomiczny.
Pozycjonowanie jako sposób na uzyskanie przewagi nad konkurencją
Proces pozycjonowania daje możliwość wypracowania przewagi
konkurencyjnej dzięki zdobyciu pierwszych miejsc wyników wyszukiwania na dane frazy.
Utrzymanie wysokiej pozycji dłuższy okres przyniesie wymierne korzyści
i pozwoli na zostawienie rywali z branży w tyle.
Koszt pozycjonowania stron www i co na niego wpływa?
Cena skutecznego
pozycjonowania stron www zależy od wielu czynników, jednak warto mieć na uwadze, iż to usługa
abonamentowa, której po rozpoczęciu nie powinno się przerywać,
ponieważ po jakimś czasie skutkuje to utratą ciężko wypracowanej
pozycji. Pozycjonowanie lokalne to proces, który pozwala na
osiągnięcie satysfakcjonujących wyników relatywnie taniej i szybciej,
ponieważ podczas lokalnej walki o pozycji konkurujemy z ograniczoną
obszarem liczbą firm.