Zadzwoń do nas: +48 791 293 287 w godzinach 9:00-16:00
W pakiecie zawsze taniej!
Shopify to nazwa platformy e- commerce dla sklepów internetowych i systemów sprzedaży detalicznej. Platforma Shopify oferuje sprzedawcom internetowym ogromne możliwości i ogrom funkcjonalności w tym narzędzia do płatności, marketingu, wysyłki i zaangażowania klienta.
Firma poinformowała, że w maju 2021 r. korzystało z jej platformy ponad 1 700 000 firm w około 175 krajach. Według BuiltWith, od 2021 r. na platformie Shopify działa 1,58 miliona stron internetowych. Według W3Techs 4,4% z 10 milionów stron internetowych korzysta z Shopify.
Shopify to oprogramowanie, które oferuje zestaw usług obejmujących płatności, marketing, wysyłkę i narzędzia służące do interakcji z klientami. Główne cele platformy to uproszczenie prowadzenia sklepów internetowych małym sprzedawcom.
Dzięki Shopify handlowcy mogą budować i dostosowywać sklep internetowy, sprzedawać w wielu miejscach, na urządzeniach mobilnych, osobiście, w tradycyjnych lokalizacjach i sklepach pop-up oraz w wielu kanałach, od mediów społecznościowych po rynki online.
Shopify to platforma całkowicie oparta na chmurze i hostowana, co oznacza, że możesz uzyskać do niego dostęp z dowolnego podłączonego, kompatybilnego urządzenia, a usługodawca odpowiada za aktualizacje i konserwacje oprogramowania oraz serwera. Daje to elastyczność dostępu, jak i prowadzenia firmy z dowolnego miejsca za pośrednictwem połączenia internetowego.
Shopify oferuje możliwości takie jak:
Pozycjonowanie każdego sklepu internetowego to długofalowy i ciągły proces, który trwa sporu czasu. Bardzo ważna część pozycjonowania to optymalizacja SEO Twojego sklepu na poziomie technicznym i treściowym. Audyt SEO to działanie, w którym standardowo ocenia się aktualny stan witryny i określa się działania, które należy wdrożyć w celu dopasowania do wymogów SEO. Ponadto należy określić stan działań pozycjonerskich konkurencji i możliwości ich wyprzedzenia, a także ustalić słowa kluczowe, które można łatwo wypozycjonować. Ostatni, ale nie mniej ważny punkt audytu to określenie zakresu modyfikacji treści na stronie, aby skutecznie wspierały pozycjonowanie witryny.
Specjalista przeprowadzający audyt SEO do wykonania go dobrze, musi wystarczająco poznać branżę i proces sprzedażowy klienta. Po wykonaniu audytu należy wykonać optymalizację SEO, czyli wdrożenie działań wynikających z audytu SEO.
Jednak optymalizacja SEO to tylko działania przygotowujące porządne fundamenty pod pozycjonowanie Twojego serwisu i umożliwiające osiągnięcie wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.
W dzisiejszych czasach każdy się spieszy, dlatego większość osób nie czeka dłużej niż 5 sekund na wczytanie się witryny. Algorytmy Google jako cel nadrzędny uznają zapewnienie najbardziej atrakcyjnych i łatwo dostępnych wyników wyszukiwania, więc jeśli Twój sklep internetowy na Shopify wolno się ładuje, nie masz co liczyć na osiągnięcie wysokiej pozycji. Algorytm weźmie to pod uwagę i obniży ranking Twojej witryny.
Konfiguracja mapy strony w poprawny sposób pozwoli Ci zwiększyć komfort korzystania z Twojej witryny, jak i pomoże osiągnąć wyższą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania.
W treściach na stronę można zawrzeć ważne słowa kluczowe, co pozwoli na osiągnięcie wyższej pozycji w rankingu, ale nie można też przesadzać z tymi frazami. Powinny się one znaleźć w tekście, ale powinny stanowić maksymalnie 3-4% tekstu. Ponadto treści powinny być unikalne, łatwe i wygodne do czytania.
Meta dane można podzielić na meta tytuły oraz meta opisy. To znaczniki, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania w Google. Meta dane muszą mieć odpowiednią długość (tytuł około 60 znaków, a opis około 200 znaków). Warto pamiętać, że meta dane nie mogą być takie same dla poszczególnych podstron, ponieważ będzie to niekorzystne dla pozycjonowania sklepu Shopify.
Shopify to bardzo mocno rozbudowana platforma dająca użytkownikowi ogromną ilość funkcjonalności, które przy odpowiednim użytkowaniu powinny przynieść wymierne korzyści, ale pozycjonowanie sklepu Shopify to proces, a nie działanie. Pozycjonowania nie można przerwać ani zatrzymać, ponieważ skończy się to utratą ciężko wypracowanej pozycji.
Zwiększyłem rentowność biznesu średnio o 24%
Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłem.
Nie czekaj, tylko dołącz do ich grona już teraz
Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!