SEO / Pozycjonowanie Stron Grav – Optymalizacja Techniczna On-Site

Grav

Grav to CMS, który ma silnik Open Source, dzięki
czemu możesz dokonać zmian w kodzie. Jest on bezpłatny oraz stworzony
w języku PHP. Warto zwrócić uwagę na to, że nie jest to typowy CMS.
Często nazywany jest, jako flat-file co oznacza, że system ten nie
korzysta z baz danych tylko odczytuje on zawartość z plików
tekstowych. Dzięki takiej zasadzie działania jest on bardzo szybki i
wydajny.
Brak baz danych jest także swojego rodzaju ochroną
, ponieważ po prostu nie ma czego zhakować, więc możemy powiedzieć,
że ten CMS jest bezpieczny.

Grav logo

Ikona widok komputer, telefon

Szybkość kosztem mniejszego rozbudowania

Grav znajdzie swoje zastosowanie zwłaszcza w
tworzeniu stron internetowych, które powinny ładować się bardzo szybko, ale jednocześnie nie będą
wymagać skomplikowanej funkcjonalności.

Jeden CMS – wiele języków

Ważną informacją jest to, że CMS Grav dostępny jest w wielu wersjach
językowych. Jest to ogromne ułatwienie dla osób, które nie znają
języka angielskiego (większość CMS jest dostępna tylko w tym języku).
Dodatkowo Twoja strona może zostać stworzona w kilku językach
jednocześnie.

Instalacja oprogramowania – szybka i przyjemna


Niewątpliwym plusem tego CMS’a jest łatwa i szybka instalacja
oprogramowania
. Wystarczy pobrać archiwum z plikami i rozpakować je na serwerze.
Możesz wybrać wersję z panelem administracyjnym i bez niego. Na pewno
lepszym rozwiązaniem jest wybór tego, który go zawiera, ponieważ
ułatwia on znacznie pracę, jednak zarządzanie stroną w oby przypadkach
jest łatwe i zrozumiałe dla każdego.

Pozycjonowanie stron


Pozycjonowanie stron
w tym CMS’ie jest możliwe, ale ze względu na małą ilość dostępnych
wtyczek (około 200) może okazać się nie tak bardzo skuteczne, jak w
przypadku innych CMS-ów. Twórcy zapewnili możliwość edycji adresów
URL, dzięki czemu możliwe jest stworzenie przyjaznych linków.

Ikona lupa powiększenie

Edycja meta title oraz meta description – stwórz opisy przyjazne SEO

Dodatkowo możesz przeprowadzić
edycję meta title czy meta description

. Google podczas pozycjonowania bierze pod uwagę te dwa elementy, więc
jeśli odpowiednio dobierzesz słowa kluczowe i zawrzesz je w meta
title, to możesz być pewien, że ilość wejść na Twoją witrynę wzrośnie.
Należy jednak dodać, że pozycjonowanie to proces długofalowy, więc na
wyniki trzeba poczekać kilka miesięcy.

Meta title i meta description – nie tylko dla robotów Google

Meta title oraz meta description są ważne nie tylko dla robotów
Google. Warto dobrze przemyśleć ich treść, ponieważ to je jako
pierwsze widzi nasz potencjalny Klient i tylko od Ciebie zależy czy
zainteresuje go Twój opis czy też nie.

Linki zewnętrzne

Ważną opcją dla pozycjonowania jest także możliwość tworzenia
linków zewnętrznych
. Warto tutaj zwrócić uwagę, że powinno się wykorzystywać je na
stronach o podobnej tematyce co Twoja strona. Dodatkowo im większy,
czy bardziej znany portal/serwis (z większym wskaźnikiem trust flot)
tym lepiej dla Ciebie. Google uznaje wówczas, że skoro linki znajdują
się na tak dużym portalu to jest ona bardziej wartościowa, niż w
przypadku, gdy linki znajdowały by się w innym miejscu.

Ministerstworeklamy.pl – wybierz profesjonalistów

Jeśli nadal nie wiesz, jakiego CMS’a wybrać lub nie masz czasu na
tworzenie strony internetowej sam, to powierz to
zadanie profesjonalistom, czyli nam – Ministerstworeklamy.pl. Od lat
zajmujemy się tworzeniem stron internetowych, zarówno dla osób
prywatnych, jak i firm tych mniejszych i większych. Do każdego Klienta
podchodzimy w sposób indywidualny, ponieważ wiemy, że każdy ma inne
oczekiwania i budżet. Skontaktuj się z nami i sprawdź, co możemy Ci
zaproponować.

Ikona komunikacja

Zwiększyłem rentowność biznesu średnio o 24%

Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłem.

+48 790 558 138 sprzedaz@ministerstworeklamy.pl
Łukasz MinisterstwoReklamy.pl

Zaufało nam już ponad 1999 klientów!

Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!