Zadzwoń do nas: +48 791 293 287 w godzinach 9:00-16:00
W pakiecie zawsze taniej!
Grav to CMS, który ma silnik Open Source, dzięki czemu możesz dokonać zmian w kodzie. Jest on bezpłatny oraz stworzony w języku PHP. Warto zwrócić uwagę na to, że nie jest to typowy CMS. Często nazywany jest, jako flat-file co oznacza, że system ten nie korzysta z baz danych tylko odczytuje on zawartość z plików tekstowych. Dzięki takiej zasadzie działania jest on bardzo szybki i wydajny. Brak baz danych jest także swojego rodzaju ochroną, ponieważ po prostu nie ma czego zhakować, więc możemy powiedzieć, że ten CMS jest bezpieczny.
Grav znajdzie swoje zastosowanie zwłaszcza w tworzeniu stron internetowych, które powinny ładować się bardzo szybko, ale jednocześnie nie będą wymagać skomplikowanej funkcjonalności.
Ważną informacją jest to, że CMS Grav dostępny jest w wielu wersjach językowych. Jest to ogromne ułatwienie dla osób, które nie znają języka angielskiego (większość CMS jest dostępna tylko w tym języku). Dodatkowo Twoja strona może zostać stworzona w kilku językach jednocześnie.
Niewątpliwym plusem tego CMS’a jest łatwa i szybka instalacja oprogramowania. Wystarczy pobrać archiwum z plikami i rozpakować je na serwerze. Możesz wybrać wersję z panelem administracyjnym i bez niego. Na pewno lepszym rozwiązaniem jest wybór tego, który go zawiera, ponieważ ułatwia on znacznie pracę, jednak zarządzanie stroną w oby przypadkach jest łatwe i zrozumiałe dla każdego.
Pozycjonowanie stron w tym CMS’ie jest możliwe, ale ze względu na małą ilość dostępnych wtyczek (około 200) może okazać się nie tak bardzo skuteczne, jak w przypadku innych CMS-ów. Twórcy zapewnili możliwość edycji adresów URL, dzięki czemu możliwe jest stworzenie przyjaznych linków.
Dodatkowo możesz przeprowadzić edycję meta title czy meta description . Google podczas pozycjonowania bierze pod uwagę te dwa elementy, więc jeśli odpowiednio dobierzesz słowa kluczowe i zawrzesz je w meta title, to możesz być pewien, że ilość wejść na Twoją witrynę wzrośnie. Należy jednak dodać, że pozycjonowanie to proces długofalowy, więc na wyniki trzeba poczekać kilka miesięcy.
Meta title oraz meta description są ważne nie tylko dla robotów Google. Warto dobrze przemyśleć ich treść, ponieważ to je jako pierwsze widzi nasz potencjalny Klient i tylko od Ciebie zależy czy zainteresuje go Twój opis czy też nie.
Ważną opcją dla pozycjonowania jest także możliwość tworzenia linków zewnętrznych. Warto tutaj zwrócić uwagę, że powinno się wykorzystywać je na stronach o podobnej tematyce co Twoja strona. Dodatkowo im większy, czy bardziej znany portal/serwis (z większym wskaźnikiem trust flot) tym lepiej dla Ciebie. Google uznaje wówczas, że skoro linki znajdują się na tak dużym portalu to jest ona bardziej wartościowa, niż w przypadku, gdy linki znajdowały by się w innym miejscu.
Jeśli nadal nie wiesz, jakiego CMS’a wybrać lub nie masz czasu na tworzenie strony internetowej sam, to powierz to zadanie profesjonalistom, czyli nam – Ministerstworeklamy.pl. Od lat zajmujemy się tworzeniem stron internetowych, zarówno dla osób prywatnych, jak i firm tych mniejszych i większych. Do każdego Klienta podchodzimy w sposób indywidualny, ponieważ wiemy, że każdy ma inne oczekiwania i budżet. Skontaktuj się z nami i sprawdź, co możemy Ci zaproponować.
Zwiększyłem rentowność biznesu średnio o 24%
Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłem.
Nie czekaj, tylko dołącz do ich grona już teraz
Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!