Social Media dla firm – Wyniki trzymiesięcznej współpracy

MinisterstwoReklamy

| |

Przeczytasz w 3 minuty

TENTRENT to profesjonalna wypożyczalnia sprzętu kempingowego i turystycznego, która zdecydowała się na powierzenie nam swojego Facebooka i Instagrama.

W tym celu firma skorzystała z jednego z oferowanych przez nas pakietów: Prowadzenie FanPage

5

WYZWANIE: Naszym wyzwaniem było poprawienie wyników w mediach społecznościowych, zwiększenie zasięgu i dotarcie do większej liczby odbiorców.

Przygotowując posty na Facebooka i Instagrama zadbaliśmy o to aby każdy element był spójny i odzwierciedlał markę Tentrent. Zachowana kolorystyka oraz dobór odpowiedniej czcionki były kluczowe podczas projektowania i tworzenia materiałów graficznych.

6

Zaprojektowane przez nas grafiki wpisują się w obecny nurt w świecie reklamy, zachowują minimalizm i przekazują w jasny, atrakcyjny i angażujący sposób ofertę naszego klienta. Grafika reklamowa pozostaje kluczowa w zmieniającym się świecie marketingu internetowego.

CEL: Naszym celem było zwiększenie świadomość marki oraz zaangażowanie użytkowników.

Informowaliśmy potencjalnych klientów o produktach i usługach oferowanych przez naszego klienta. Kierowaliśmy użytkowników mediów społecznościowych na stronę internetową www.tentrent.pl, aby zwiększyć ruch i sprzedaż.

Poniżej przedstawiamy kilka kroków, które pomogły nam w osiągnięciu tego celu:

  • Analiza konkurencji
  • Definicja grupy docelowej
  • Planowanie strategii
  • Kreatywność
  • Analiza wyników

EFEKT:

Od 1 stycznia 2023 roku do 31 marca 2023 roku prowadziliśmy Social Media dla firmy Tentrent. W ciągu tych trzech miesięcy udało nam się znacząco zwiększyć zasięg i liczbę odwiedzin na Facebooku i Instagramie. W każdym miesiącu promowaliśmy jeden post, co przyczyniło się do zwiększenia zasięgu płatnego i jeszcze lepszych wyników kampanii.

7

Regularnie publikowaliśmy ciekawe treści, które przyciągają uwagę odbiorców i zachęcają do interakcji. Wpłynęło to na wzrost zaangażowania użytkowników w kontent naszego klienta.

Regularna publikacja oraz dobór odpowiedniego formatu treści jest niezbędnym uzupełnieniem każdej skutecznej kampanii reklamowej na Facebooku.

Oprócz tego, nasza strategia social media przyczyniła się do zwiększenia widoczności marki w Internecie, co przyniosło pozytywne skutki w postaci większej liczby zainteresowanych użytkowników.

Współpraca z nami pozwoliła klientowi na skupienie się na innych aspektach swojego biznesu, a jednocześnie zapewnia efektywną i skuteczną obecność w mediach społecznościowych.

Podsumowanie

8

Udało się w pełni zrealizować cel, jakim było zwiększenie świadomości marki oraz zaangażowanie użytkowników w Social Mediach, a zaplanowane działania na okres trzech miesięcy zostały wykonane w 100%.

Udostępnij wpis w mediach społecznościowych

Ikona Ikona

Tagi

MinisterstwoReklamy

MinisterstwoReklamy

Jesteśmy kreatywnym i wszechstronnym zespołem. Marketingiem internetowym oraz działaniami w sieci zajmujemy się od 2004 roku.

Zwiększyłem rentowność biznesu średnio o 24%

Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłem.

+48 790 558 138 sprzedaz@ministerstworeklamy.pl
Łukasz MinisterstwoReklamy.pl

Najczęściej czytane

Jak zrobić reklamę na Facebooku? Krok po kroku.

|

Przeczytasz w 22 minuty

Polecane artykuły

Najnowsze Case Study

CASE STUDY – od nowej strony do wzrostu s…

|

Przeczytasz w 7 minut

Zaufało nam już ponad 1999 klientów!

Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!