Web Usability (użyteczność serwisu internetowego), strony czy sklepu to zbiór własności decydujących o jakości użytkowej danego serwisu.

Jest miarą wydajności, efektywności i satysfakcji użytkownika z jaką używany jest dany serwis internetowy.

Im łatwiej i szybciej użytkownik zrealizuje swoje cele w danym serwisie internetowym, tym lepiej. Wszystko co nie marnuje ludzkiego czasu, czyli go oszczędza, jest cenne. Ludzie wolą intuicyjne strony internetowe.

Wszelkie działania reklamowe sprowadzają Twojego klienta na stronę internetową, OD TERAZ jego decyzja o zakupie, kontakcie etc. zależy od wrażeń jakich dozna w związku z poruszaniem się po Twojej www.

Generalnie im łatwiejsze poruszanie się i dostęp do pełnej informacji, tym większe zadowolenie Klienta. Tym większa szansa na sprzedaż.

Generalnie im łatwiejsze poruszanie się i dostęp do pełnej informacji, tym większe zadowolenie Klienta. Tym większa szansa na sprzedaż.

Jeżeli dzięki poprawie Usability sklepu, współczynnik konwersji zwiększy się np. z 1% do 2% to oznacza, że sprzedaż dwukrotnie wzrośnie.

Czy zatem warto inwestować w poprawę użyteczności? Oczywiście, bo daje to realne zyski.

Korzyści

szybkie wyniki

łatwość zastosowania

znasz mocne i słabe strony swojego serwisu internetowego

bardzo dobry stosunek cena / korzyść

napisz do nas wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą, odpowiemy na pytania.

Twoje dane osobowe i adres e-mail nie będą udostępniane żadnym podmiotom trzecim. Pozostawiane dane służą jedynie do przesłania oferty/ kontaktu z Państwem. Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości od MinisterstwoReklamy.pl

Co otrzymujesz w usłudze

rozwiń +
  • Przeprowadzenie autorskiego testu usability;
  • Raport z testu i uwagi;
  • Wskazówki dotyczące modyfikacji serwisu w celu poprawy użyteczności i konwersji;
  • Wprowadzanie zmian w serwisie ustalane są indywidualnie (może okazać się, że ekonomiczniej będzie zbudować nową stronę).

Współpraca przebiega w następujący sposób

rozwiń +

Po przyjęciu zlecenia przeprowadzamy test, tworzymy raport i po zaksięgowaniu opłaty wysyłamy raport na Twoją skrzynkę mailową.

Następnie, zależnie od wyników, przystępujemy do omówienia dalszych działań poprawiających użyteczność i konwersję Twojego serwisu internetowego.

Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google

Google partner
Open Solutions

Jesteśmy platynowym partnerem OpenSolutions

Automatyczna obsługa płatności

Płatność PayPal w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Visa w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Alior w MinisterstwoReklamy.pl Płatność BPH w MinisterstwoReklamy.pl Płatność CN w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Getin w MinisterstwoReklamy.pl Płatność ING w MinisterstwoReklamy.pl Płatność IPKO w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Millenium w MinisterstwoReklamy.pl Płatność przelewem w MinisterstwoReklamy.pl Płatność PKO w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Pocztowy w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Przelewy w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Reifeisen w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Transfer w MinisterstwoReklamy.pl
MinisterstwoReklamy.pl

kompleksowe rozwiązania w internecie