Internet jest największym źródłem informacji oraz potężnym medium. Strona internetowa to Twoja firma. Klienci widzą to tak: jaka strona, taka firma.

W świecie wirtualnym to pierwszy punkt styku, gdzie Klient poznaje Ciebie, Twoja firmę i ofertę. Liczy się nie tylko warstwa graficzna ale i wartość merytoryczna, prezentacja i wyjaśnienie oferty. Dzisiaj Internauta szuka już czegoś więcej niż wypunktowanie usług i telefon. Takich stron/firm odwiedził już setki i szuka rzetelnej firmy. Rzetelność firmy ocenia po stronie internetowej.

Nowoczesna, świeża strona, na której klient łatwo znajduje interesujące go informacje to klucz do sukcesu.

  • Strona internetowa to Twoja firma
  • Od niej zależy czy potencjalny klient uzna Twoją firmę za godną zaufania
  • Dobra strona internetowa "sprzedaje"

Podział stron ze względu na przystosowanie do różnych urządzeń: pc, tablety, smartofny

  • Wersja bez wersji mobilnej ani responsywnej - podglądStrona internetowa klasyczna: w sposób niezmienny wyświetlająca się na wszystkich urządzeniach (na mniejszych ekranach, aby zobaczyć całą zawartość należy przesuwać ekran, obsługa strony z urządzeń mobilnych jest możliwa, lecz mniej komfortowa)
  • Wersja responsywna - podglądStrona internetowa responsywna: dynamicznie dostosowuje rozmiary i wygląd do urządzeń mobilnych (jest najbardziej uniwersalna, zapewnia łatwość obsługi na wszystkich urządzeniach, design musi być odpowiednio przemyślany, elementy strony grupują się i zmniejszają odpowiednio do ekranu)
  • Wersja mobilna - podglądStrona internetowa mobilna: uproszczona wersja strony internetowej, automatycznie otwierająca się na mniejszych ekranach, zawierająca tylko najbardziej istotne elementy. (najlepsza, gdy liczy się czas i łatwość obsługi dla klientów szukających Twoich usług przez smartfon)

Korzyści

jakościowa strona to ważny element sukcesu nie tylko w Internecie (dla Twoich klientów, oprócz ceny, bardzo liczy się: zaufanie, uczciwa marka, wygląd i obsługa danej strony - wrażenie o stronie przekłada się na opinię o firmie),

oszczędzasz czas, robisz coś raz a dobrze,

śpisz spokojnie, fachowcy myślą nad najlepszymi rozwiązaniami dla Ciebie.

napisz do nas wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą, odpowiemy na pytania.

Twoje dane osobowe i adres e-mail nie będą udostępniane żadnym podmiotom trzecim. Pozostawiane dane służą jedynie do przesłania oferty/ kontaktu z Państwem. Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości od MinisterstwoReklamy.pl

Jak zrobić dobrą stronę internetową?

rozwiń +

Strona powinna być dopasowana do Twojej firmy, do Twojego biznesu. Inaczej buduje się stronę dla małego rzemieślnika, inaczej dla średniej firmy usługowej, itd. Zawsze należy mieć na uwadze Twoich odbiorców i ich oczekiwania - Oni wchodząc na stronę, będą decydować co dalej, czy zostaną Twoimi klientami, czy nie. Dlatego dobiera się takie rozwiązania i technologie, które ułatwią interakcję potencjalnego klienta i przekonają go do kontaktu z Tobą.

Bardzo ważne jest jasne i dokładne przedstawienie oferty, opisanie usług, wytłuszczenie atutów Twojej firmy, pochwalenie się osiągnięciami, realizacjami, referencjami.

Następnie zadbanie o użyteczność, po to aby potencjalny klient nie tracił czasu i intuicyjnie odnalazł wszystko co go interesuje. Ponadto już na etapie projektowym stronę należy urządzać w sposób przyjazny dla wyszukiwarki.

Proces tworzenia strony internetowej

rozwiń +
  1. Przekazujesz nam wytyczne, jaką stronę chcesz zbudować?
    • Czym zajmuje się firma, w jakiej branży działa? (jeśli jest, podaj adres obecnej strony)
    • Jakie usługi, produkty oferuje?
    • Do kogo kierujesz ofertę?
    • Jakie są atuty firmy, oferty, Co ma przekonać Klientów?
    • Jakie mają być pozycje menu strony?
    • Jeżeli są strony, które Ci się podobają, podeślij je.
    • Dodatkowe uwagi, wytyczne?
  2. Przedstawiamy wstępną ofertę.
  3. Domawiamy szczegóły, dopasowujemy ofertę do tego jaka strona ma być wykonana.
  4. Podpisujemy umowę.
  5. Wykonujemy stronę internetową.
    • Przedstawiamy najpierw projekt graficzny strony
    • Dopracowujemy projekt graficzny zgodnie z Twoimi uwagami i wskazówkami
    • Programujemy stronę do systemu CMS
    • Przedstawiamy „działającą” wersję strony – Jako przedmiot umowy, strona jest gotowa
  6. Gotową stronę należy uzupełnić treściami (na Twoje zlecenie możemy to zrobić, łącznie z przygotowaniem tekstów)
  7. Uruchamiamy stronę (konieczna jest domena i hosting)

Opowiedz nam o swojej firmie, a my zrobimy Ci stronę.

Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google

Google partner
Open Solutions

Jesteśmy platynowym partnerem OpenSolutions

Automatyczna obsługa płatności

Płatność PayPal w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Visa w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Alior w MinisterstwoReklamy.pl Płatność BPH w MinisterstwoReklamy.pl Płatność CN w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Getin w MinisterstwoReklamy.pl Płatność ING w MinisterstwoReklamy.pl Płatność IPKO w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Millenium w MinisterstwoReklamy.pl Płatność przelewem w MinisterstwoReklamy.pl Płatność PKO w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Pocztowy w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Przelewy w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Reifeisen w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Transfer w MinisterstwoReklamy.pl
MinisterstwoReklamy.pl

kompleksowe rozwiązania w internecie