Strona internetowa

W świecie wirtualnym strona internetowa to najczęściej pierwszy punkt styku, w którym klient poznaje Ciebie, Twoją firmę i ofertę.
Twój klient szuka rozwiązania swojej sprawy, musi Ci zaufać, dlatego w stronie internetowej ma znaczenie warstwa graficzna, wartość merytoryczna i łatwość uzyskania informacji czyli prezentacja oferty, Twoich realizacji, prezentacja firmy. Nowoczesna, funkcjonalna strona, to klucz do sukcesu.
Dobra strona www po prostu "sprzedaje".

Strona internetowa widok desktopowy i mobilny

Dlaczego powinieneś mieć profesjonalną stronę firmową?

  • Internet jest największym źródłem informacji, to tam szuka Cię Twój klient.
  • Strona internetowa to Twoja firma. To fundament obecności w sieci.
  • Klienci widzą to tak: jaka strona, taka firma.
  • Nawet najlepsze działania reklamowe nie pomogą, jeśli strona będzie słaba.
  • Dzięki stronie wysokiej jakości wygrywasz z konkurencją.

Czym cechuje się strona wysokiej jakości?

  • Jest atrakcyjna wizualnie a zarazem wysoce użyteczna.
  • Posiada wartościowe informacje oraz daje odpowiedzi na potrzeby klienta.
  • Wzbudza zaufanie klienta i generuje „sprzedaż”.
  • Jest wzorowa technicznie, bezpieczna i zoptymalizowana.

Jak uzyskać wysokiej jakości stronę internetową?

  • Przede wszystkim współpracuj z doświadczonymi specjalistami.
  • Sprawdź portfolio wykonawcy, jego referencje i opinie.
  • Nie kieruj się najniższą ceną. Wiadomo, że pieniądze się liczą. Ale właśnie dlatego nie zapominaj powszechnej prawdy - tanio to przeważnie słabo. I akurat na stronie – fundamencie - lepiej nie "przyoszczędzić". Bo perspektywicznie to się nie opłaca.
  • Aby uzyskać dobrą stronę dla swojej firmy, warto się zaangażować. Dobry wykonawca poprosi Cię o wypełnienie briefu, przeprowadzi wywiad, lub poprosi o przekazanie najistotniejszych informacji o Twojej firmie, które posłużą do przygotowania odpowiedniej strony. Warto znaleźć minimum czasu na efektywną wymianę informacji, bo to korzystnie wpływa na przebieg realizacji i efekt finalny.
  • Wspólnie z Wykonawcą opracuj odpowiednią strukturę kategorii strony, tzw. drzewko kategorii. Dzięki temu wszystkie informacje będą przejrzyście zaprezentowane na stronie.
  • Przygotuj wysokiej jakości treści na stronę lub zleć tą pracę doświadczonemu specjaliście.
  • Pokaż na stronie, że Twoja firma jest doświadczona i sprawnie wykona zlecenie Twojego klienta, zdobądź zaufanie przez prezentację swoich dokonań, realizacji, oraz pokaż referencje, opinie innych klientów, itp.

Cena strony internetowej.

Wycena strony jest indywidualna. Zawsze staramy się poznać potrzeby Twojej firmy, na tej podstawie określić odpowiednią stronę i wtedy dokonać wyceny jej zbudowania. Wiemy, że strona to podstawa istnienia firmy w internecie i często bardzo indywidualna realizacja, dlatego preferujemy taki model wyceny.

Możesz też podesłać zapytanie o wykonanie strony, uwzględniając m.in. takie informacje: 

  • Czym zajmuje się firma, w jakiej branży działa? (jeśli jest, podaj adres obecnej strony)
  • Jakie usługi, produkty są oferowane?
  • Do kogo kierowana jest oferta?
  • Jakie najważniejsze cele ma realizować strona?
  • Jakie są atuty firmy, oferty? Co ma przekonać Klientów?
  • Jakie mają być pozycje menu strony?
  • Czy masz teksty do strony?
  • Jeżeli są strony, które Ci się podobają, podeślij je.
  • Dodatkowe uwagi, wytyczne?

Opowiedz nam o swojej firmie, a my zrobimy Ci stronę.

 

Zobacz nasze realizacje

napisz do nas
skontaktujemy się z Tobą

Twoje dane osobowe i adres e-mail nie będą udostępniane żadnym podmiotom trzecim. Pozostawiane dane służą jedynie do przesłania oferty/ kontaktu z Państwem. Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości od MinisterstwoReklamy.pl

Co wpływa na cenę strony internetowej?

rozwiń +
  • Nakład pracy związany z technologią tworzenia strony.
    Strona projektowana indywidualnie z konsultacjami i możliwościami poprawek projektu wymaga największego nakładu pracy ale za to jest unikalna i idealnie dopasowana do Twojej firmy.
    Strona oparta o gotowe szablony graficzno-funkcjonalne jest najszybsza w wykonaniu.
    Strona budowana modułowo lub poprzez modyfikacje szablonu to kompromisowe rozwiązanie o średnim nakładzie pracy.
  • Ewentualne ilości poprawek projektu strony.
  • Wielkość strony. Czyli jakie jest rozbudowanie i ilości zakładek, funkcjonalności, „Contentu”.
  • Występowanie specyficznych funkcji, rozbudowane formularze, kalkulatory, etc.
  • Budowanie strony z myślą o dobrym SEO/pozycjonowaniu lub nie.
  • Czy treści wprowadzisz sam przez CMS, czy treści wprowadzi Wykonawca.

Responsywne strony internetowe

rozwiń +

Obecnie standardem są strony przystosowane do urządzeń mobilnych, tzw strony responsywne. Kładziemy mocny nacisk, aby tworzone przez nas strony były w pełni dostosowane do urzadzeń mobilnych.

 

  • Strona internetowa responsywna (RWD): dynamicznie dostosowuje rozmiary i wygląd do urządzeń mobilnych (jest najbardziej uniwersalna, zapewnia łatwość obsługi na wszystkich urządzeniach. Design musi być odpowiednio przemyślany, elementy strony grupują się i zmniejszają odpowiednio do ekranu)
  • Strona internetowa mobilna: to dodatkowa uproszczona wersja strony internetowej, automatycznie otwierająca się na mniejszych ekranach, zawierająca tylko najbardziej istotne elementy. Obecnie rzadziej stosowane rozwiązanie, raczej bywa spotykane w sklepach niż w stronach.
  • Strona internetowa klasyczna: w sposób niezmienny wyświetlająca się na wszystkich urządzeniach. Przez wyszukiwarki uznawana za nieprzystosowaną do urządzeń mobilnych (na mniejszych ekranach, aby zobaczyć całą zawartość, należy przesuwać lub przybliżać ekran, w obecnych standardach zupełnie nieefektywne rozwiązanie dla użytkowników). Obecnie nie powinno sie tworzyć stron nie przystosowanych do urządzeń mobilnych.

Proces współpracy przy tworzeniu strony internetowej:

rozwiń +
  1. Rozpoznanie. Rozmawiamy o Twojej firmie.
    • Czym zajmuje się firma, w jakiej branży działa? (jeśli jest, podaj adres obecnej strony)
    • Jakie usługi, produkty oferuje?
    • Do kogo kierujesz ofertę?
    • Jakie najważniejsze cele ma realizować strona?
    • Jakie są atuty firmy, oferty? Co ma przekonać Klientów?
    • Jakie mają być pozycje menu strony?
    • Czy masz treści do strony?
    • Jeżeli są strony, które Ci się podobają, podeślij je.
    • Dodatkowe uwagi, wytyczne?
  2. Przedstawiamy wstępną ofertę.
  3. Domawiamy szczegóły, dopasowujemy ofertę.
  4. Podpisujemy umowę.
  5. Wykonujemy stronę internetową
    • Przedstawiamy najpierw projekt graficzny strony lub szablon graficzny.
    • Dopracowujemy projekt graficzny zgodnie z Twoimi uwagami i wskazówkami
    • Programujemy stronę do systemu CMS
    • Przedstawiamy „działającą” wersję strony – Jako przedmiot umowy, strona jest gotowa
  6. Gotową stronę należy uzupełnić treściami (na Twoje zlecenie możemy to zrobić, łącznie z przygotowaniem tekstów)
  7. Uruchamiamy stronę (konieczna jest domena i hosting)

Nasze narzędzia i oprogramowanie

rozwiń +

Visual Studio Code to edytor kodu źródłowego opracowany przez firmę Microsoft.

Wieloplatformowy, rozbudowany edytor tekstu przystosowany dla programisty, napisany w językach C++ i Python.

Nowoczesny edytor tekstu, który ułatwia projektowanie w przeglądarce. Przygotowany dla programistów front-end.

Zintegrowane środowisko programistyczne wykorzystywane do tworzenia serwisów internetowych w JavaScripcie.

Wieloplatformowy, zintegrowany pakiet serwera WWW dla PHP. Używamy podczas tworzenia stron internetowych i testowania systemów CMS.

Kompletne, multiplatformowe środowisko programistyczne, umożliwiające pracę z aplikacjami PHP.

Rozbudowany edytor kodów źródłowych.

Profesjonalny, rozbudowany edytor graficzny przeznaczony do tworzenia i edycji grafiki rastrowej.

Narzędzie do tworzenia i optymalizacji wyglądu, wielkości oraz jakości obrazów rastrowych jak i wektorowych.

Program do prototypowania aplikacji webowych.

Nowoczesne oprogramowanie do tworzenia interfejsów i stron internetowych.

Google Partner

Google Partner

Jesteśmy nieprzerwanie od 2010 r. Certyfikowanym Partnerem Google - co potwierdza nasze najwyższe kompetencje. Posiadamy wszystkie certyfikaty Google w tym zakresie: Analytics, Tworzenie stron mobilnych, Podstawy reklamy w AdWords, Reklama wideo, Reklama w sieci wyszukiwania, Reklama w sieci reklamowej, Reklama mobilna, Reklama w Zakupach Google.

Google Elevator

Google Partners Elevator

Uczestniczymy w Prestiżowym Programie Google Elevator dla 20 najlepszych Agencji w Polsce, ten fakt potwierdza nasze najwyższe umiejętności w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych w Google.

Open Solution

Open Solution

Od 7 lat jesteśmy platynowym partnerem producenta oprogramowania CMS i jednymi z najlepszych specjalistów w zakresie wdrożeń i programowania w Polsce.

Ekomersy

Ekomersy

Nominacja w kategorii: najlepsza agencja oferująca usługi wdrożeniowe.

Automatyczna obsługa płatności

Płatność PayPal w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Visa w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Alior w MinisterstwoReklamy.pl Płatność BPH w MinisterstwoReklamy.pl Płatność CN w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Getin w MinisterstwoReklamy.pl Płatność ING w MinisterstwoReklamy.pl Płatność IPKO w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Millenium w MinisterstwoReklamy.pl Płatność przelewem w MinisterstwoReklamy.pl Płatność PKO w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Pocztowy w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Przelewy w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Reifeisen w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Transfer w MinisterstwoReklamy.pl
MinisterstwoReklamy.pl

kompleksowe rozwiązania w internecie