Strona internetowa

W świecie wirtualnym strona internetowa to najczęściej pierwszy punkt styku, w którym klient poznaje Ciebie, Twoją firmę i ofertę.

Twój klient szuka rozwiązania swojej sprawy, tak więc będzie chciał Ci zaufać. Dlatego przy tworzeniu strony internetowej szczególne znaczenie ma warstwa graficzna, wartość merytoryczna i łatwość uzyskania informacji czyli prezentacja firmy i jej oferty oraz Twoich dotychczasowych realizacji.

Nowoczesna, funkcjonalna strona, to klucz do sukcesu.

Dobra strona www po prostu "sprzedaje".

Strona internetowa widok desktopowy i mobilny

Dlaczego powinieneś mieć profesjonalną stronę firmową?

  • Internet jest największym źródłem informacji, to tam szuka Cię Twój klient;
  • Strona internetowa to Twoja firma. To fundament obecności w sieci;
  • Klienci widzą to tak: jaka strona, taka firma;
  • Nawet najlepsze działania reklamowe nie pomogą, jeśli strona będzie słaba;
  • Dzięki stronie wysokiej jakości wygrywasz z konkurencją.

Czym cechuje się strona wysokiej jakości?

  • Jest atrakcyjna wizualnie a zarazem wysoce użyteczna;
  • Posiada wartościowe informacje oraz daje odpowiedzi na potrzeby klienta;
  • Wzbudza zaufanie klienta i generuje „sprzedaż”;
  • Jest wzorowa technicznie, bezpieczna i zoptymalizowana.

Jak uzyskać wysokiej jakości stronę internetową?

  • Przede wszystkim współpracuj z doświadczonymi specjalistami;
  • Sprawdź portfolio wykonawcy, jego referencje i opinie;
  • Nie kieruj się najniższą ceną. Wiadomo, że pieniądze się liczą, ale nie zapominaj o powszechnej prawdzie – tanio, to przeważnie słabo. I akurat właśnie na stronie – fundamencie Twojej firmy w internecie - lepiej nie "przyoszczędzać". Perspektywicznie to się po prostu nie opłaca;
  • Żeby stworzyć odpowiednią stronę internetową swojej firmy, warto się zaangażować. Dobry wykonawca poprosi Cię o wypełnienie briefu, przeprowadzi wywiad lub poprosi o przekazanie najistotniejszych informacji o Twojej firmie, które posłużą do przygotowania idealnej strony. Warto znaleźć trochę czasu na efektywną wymianę informacji, ponieważ korzystnie wpływa to na przebieg realizacji i efekt finalny;
  • Wspólnie z Wykonawcą opracuj odpowiednią strukturę kategorii strony, tzw. drzewko kategorii. Dzięki temu wszystkie informacje będą przejrzyście zaprezentowane na stronie;
  • Przygotuj wysokiej jakości treści na stronę lub zleć tą pracę doświadczonemu specjaliście;
  • W świecie wirtualnym strona internetowa to najczęściej pierwszy punkt styku, w którym klient poznaje Ciebie, Twoją firmę i ofertę. Pokaż na stronie, że Twoja firma jest doświadczona i sprawnie wykona zlecenie Twojego klienta, zdobądź zaufanie przez prezentację swoich dokonań, realizacji oraz pokaż referencje, opinie innych klientów, itp.

Cena strony internetowej

Wycena strony internetowej jest indywidualna. Zawsze staramy się poznać potrzeby Twojej firmy i na ich podstawie określić odpowiednią strukturę strony, by następnie dokonać wyceny jej stworzenia. Wiemy, że strona to podstawa istnienia firmy w internecie. Biorąc pod uwagę fakt, że to często bardzo indywidualna realizacja, preferujemy taki model wyceny.

Możesz też podesłać zapytanie o wykonanie strony, uwzględniając m.in. takie informacje:

  • Czym zajmuje się firma, w jakiej branży działa? (jeśli jest, podaj adres obecnej strony);
  • Jakie usługi, produkty są oferowane?
  • Do kogo kierowana jest oferta?
  • Jakie najważniejsze cele ma realizować strona?
  • Jakie są atuty firmy, oferty? Co ma przekonać Klientów?
  • Jakie mają być pozycje menu strony?
  • Czy masz teksty do strony?
  • Jeżeli są strony, które Ci się podobają, podeślij je;
  • Dodatkowe uwagi, wytyczne?

Opowiedz nam o swojej firmie, a my zrobimy Ci stronę.

 

Zobacz nasze realizacje

napisz do nas
skontaktujemy się z Tobą

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od MinisterstwoReklamy.pl Sp. z o. o.. Zgoda jest dobrowolna. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych. Administratorem jest MinisterswoReklamy.pl Sp. z o. o. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności.

Co wpływa na cenę strony internetowej?

rozwiń +
  • Nakład pracy związany z technologią tworzenia strony.
    Strona projektowana indywidualnie z konsultacjami i możliwościami poprawek projektu wymaga największego nakładu pracy ale za to jest unikalna i idealnie dopasowana do Twojej firmy.
    Strona oparta o gotowe szablony graficzno-funkcjonalne jest najszybsza w wykonaniu.
    Strona budowana modułowo lub poprzez modyfikacje szablonu to kompromisowe rozwiązanie o średnim nakładzie pracy.
  • Ewentualne ilości poprawek projektu strony.
  • Wielkość strony. Czyli jakie jest rozbudowanie i ilości zakładek, funkcjonalności, „Contentu”.
  • Występowanie specyficznych funkcji, rozbudowane formularze, kalkulatory, etc.
  • Budowanie strony z myślą o dobrym SEO/pozycjonowaniu lub nie.
  • Czy treści wprowadzisz sam przez CMS, czy treści wprowadzi Wykonawca.

Responsywne strony internetowe

rozwiń +

Obecnie standardem są strony przystosowane do urządzeń mobilnych, tzw strony responsywne. Kładziemy mocny nacisk, aby tworzone przez nas strony były w pełni dostosowane do urzadzeń mobilnych.

 

  • Strona internetowa responsywna (RWD): dynamicznie dostosowuje rozmiary i wygląd do urządzeń mobilnych (jest najbardziej uniwersalna, zapewnia łatwość obsługi na wszystkich urządzeniach. Design musi być odpowiednio przemyślany, elementy strony grupują się i zmniejszają odpowiednio do ekranu)
  • Strona internetowa mobilna: to dodatkowa uproszczona wersja strony internetowej, automatycznie otwierająca się na mniejszych ekranach, zawierająca tylko najbardziej istotne elementy. Obecnie rzadziej stosowane rozwiązanie, raczej bywa spotykane w sklepach niż w stronach.
  • Strona internetowa klasyczna: w sposób niezmienny wyświetlająca się na wszystkich urządzeniach. Przez wyszukiwarki uznawana za nieprzystosowaną do urządzeń mobilnych (na mniejszych ekranach, aby zobaczyć całą zawartość, należy przesuwać lub przybliżać ekran, w obecnych standardach zupełnie nieefektywne rozwiązanie dla użytkowników). Obecnie nie powinno sie tworzyć stron nie przystosowanych do urządzeń mobilnych.

Proces współpracy przy tworzeniu strony internetowej:

rozwiń +
  1. Rozpoznanie. Rozmawiamy o Twojej firmie.
    • Czym zajmuje się firma, w jakiej branży działa? (jeśli jest, podaj adres obecnej strony)
    • Jakie usługi, produkty oferuje?
    • Do kogo kierujesz ofertę?
    • Jakie najważniejsze cele ma realizować strona?
    • Jakie są atuty firmy, oferty? Co ma przekonać Klientów?
    • Jakie mają być pozycje menu strony?
    • Czy masz treści do strony?
    • Jeżeli są strony, które Ci się podobają, podeślij je.
    • Dodatkowe uwagi, wytyczne?
  2. Przedstawiamy wstępną ofertę.
  3. Domawiamy szczegóły, dopasowujemy ofertę.
  4. Podpisujemy umowę.
  5. Wykonujemy stronę internetową
    • Przedstawiamy najpierw projekt graficzny strony lub szablon graficzny.
    • Dopracowujemy projekt graficzny zgodnie z Twoimi uwagami i wskazówkami
    • Programujemy stronę do systemu CMS
    • Przedstawiamy „działającą” wersję strony – Jako przedmiot umowy, strona jest gotowa
  6. Gotową stronę należy uzupełnić treściami (na Twoje zlecenie możemy to zrobić, łącznie z przygotowaniem tekstów)
  7. Uruchamiamy stronę (konieczna jest domena i hosting)

Nasze narzędzia i oprogramowanie

rozwiń +

Visual Studio Code to edytor kodu źródłowego opracowany przez firmę Microsoft.

Wieloplatformowy, rozbudowany edytor tekstu przystosowany dla programisty, napisany w językach C++ i Python.

Nowoczesny edytor tekstu, który ułatwia projektowanie w przeglądarce. Przygotowany dla programistów front-end.

Zintegrowane środowisko programistyczne wykorzystywane do tworzenia serwisów internetowych w JavaScripcie.

Wieloplatformowy, zintegrowany pakiet serwera WWW dla PHP. Używamy podczas tworzenia stron internetowych i testowania systemów CMS.

Kompletne, multiplatformowe środowisko programistyczne, umożliwiające pracę z aplikacjami PHP.

Rozbudowany edytor kodów źródłowych.

Profesjonalny, rozbudowany edytor graficzny przeznaczony do tworzenia i edycji grafiki rastrowej.

Narzędzie do tworzenia i optymalizacji wyglądu, wielkości oraz jakości obrazów rastrowych jak i wektorowych.

Program do prototypowania aplikacji webowych.

Nowoczesne oprogramowanie do tworzenia interfejsów i stron internetowych.

Google Partner

Google Partner

Jesteśmy nieprzerwanie od 2010 r. Certyfikowanym Partnerem Google - co potwierdza nasze najwyższe kompetencje. Posiadamy wszystkie certyfikaty Google w tym zakresie: Analytics, Tworzenie stron mobilnych, Podstawy reklamy w AdWords, Reklama wideo, Reklama w sieci wyszukiwania, Reklama w sieci reklamowej, Reklama mobilna, Reklama w Zakupach Google.

Google Elevator

Google Partners Elevator

Uczestniczymy w Prestiżowym Programie Google Elevator dla 20 najlepszych Agencji w Polsce, ten fakt potwierdza nasze najwyższe umiejętności w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych w Google.

Open Solution

Open Solution

Od 7 lat jesteśmy platynowym partnerem producenta oprogramowania CMS i jednymi z najlepszych specjalistów w zakresie wdrożeń i programowania w Polsce.

Ekomersy

Ekomersy

Nominacja w kategorii: najlepsza agencja oferująca usługi wdrożeniowe.

Automatyczna obsługa płatności

Płatność PayPal w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Visa w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Alior w MinisterstwoReklamy.pl Płatność BPH w MinisterstwoReklamy.pl Płatność CN w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Getin w MinisterstwoReklamy.pl Płatność ING w MinisterstwoReklamy.pl Płatność IPKO w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Millenium w MinisterstwoReklamy.pl Płatność przelewem w MinisterstwoReklamy.pl Płatność PKO w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Pocztowy w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Przelewy w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Reifeisen w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Transfer w MinisterstwoReklamy.pl
MinisterstwoReklamy.pl

kompleksowe rozwiązania w internecie

Informacja o tym, że przebywasz na stronie jest przez nas przetwarzana i wykorzystywana jest w celach statystycznych. Niektóre z danych podanych w trakcie korzystania serwisu mogą być przetwarzane do sprzedaży naszych produktów. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności aby dowiedzieć się więcej.