już 9 lat na rynku

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać informację o nowościach i naszych promocjach.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości od MinisterstwoReklamy.pl Twoje dane osobowe i adres e-mail nie będą udostępniane żadnym podmiotom trzecim.

Referencje i Portfolio

Zapraszamy do obejrzenia naszych dotychczasowych realizacji oraz zapoznania się z otrzymanymi referencjami

Referencje Portfolio

Strony internetoweStrona główna > Strony internetowe > Strony internetowe

Informacje

Internet jest największym źródłem informacji oraz potężnym medium. Strona internetowa to Twoja firma. Klienci widzą to tak: jaka strona, taka firma.
W świecie wirtualnym to pierwszy punkt styku, gdzie Klient poznaje Ciebie, Twoja firmę i ofertę. Liczy się nie tylko warstwa graficzna ale i wartość merytoryczna, prezentacja i wyjaśnienie oferty. Dzisiaj Internauta szuka już czegoś więcej niż wypunktowanie usług i telefon. Takich stron/firm odwiedził już setki i szuka rzetelnej firmy. Rzetelność firmy ocenia po stronie internetowej.
Nowoczesna, świeża strona, na której klient łatwo znajduje interesujące go informacje to klucz do sukcesu.
  • Strona internetowa to Twoja firma
  • Od niej zależy czy potencjalny klient uzna Twoją firmę za godną zaufania
  • Dobra strona internetowa "sprzedaje"

Podział stron ze względu na przystosowanie do różnych urządzeń; pc, tablety, smartofny.

  • Wersja bez wersji mobilnej ani responsywnej - podglądStrona internetowa klasyczna: w sposób niezmienny wyświetlająca się na wszystkich urządzeniach (na mniejszych ekranach, aby zobaczyć całą zawartość należy przesuwać ekran, obsługa strony z urządzeń mobilnych jest możliwa, lecz mniej komfortowa)
  • Wersja responsywna - podglądStrona internetowa responsywna: dynamicznie dostosowuje rozmiary i wygląd do urządzeń mobilnych (jest najbardziej uniwersalna, zapewnia łatwość obsługi na wszystkich urządzeniach, design musi być odpowiednio przemyślany, elementy strony grupują się i zmniejszają odpowiednio do ekranu)
  • Wersja mobilna - podglądStrona internetowa mobilna: uproszczona wersja strony internetowej, automatycznie otwierająca się na mniejszych ekranach, zawierająca tylko najbardziej istotne elementy. (najlepsza, gdy liczy się czas i łatwość obsługi dla klientów szukających Twoich usług przez smartfon)

Jak zrobić dobrą stronę internetową?

Strona powinna być dopasowana do Twojej firmy, do Twojego biznesu. Inaczej buduje się stronę dla małego rzemieślnika, inaczej dla średniej firmy usługowej, itd. Zawsze należy mieć na uwadze Twoich odbiorców i ich oczekiwania - Oni wchodząc na stronę, będą decydować co dalej, czy zostaną Twoimi klientami, czy nie. Dlatego dobiera się takie rozwiązania i technologie, które ułatwią interakcję potencjalnego klienta i przekonają go do kontaktu z Tobą.

Bardzo ważne jest jasne i dokładne przedstawienie oferty, opisanie usług, wytłuszczenie atutów Twojej firmy, pochwalenie się osiągnięciami, realizacjami, referencjami.
Następnie zadbanie o użyteczność, po to aby potencjalny klient nie tracił czasu i intuicyjnie odnalazł wszystko co go interesuje. Ponadto już na etapie projektowym stronę należy urządzać w sposób przyjazny dla wyszukiwarki.

Proces tworzenia strony internetowej:

  1. Przekazujesz nam wytyczne, jaką stronę chcesz zbudować?
    • Czym zajmuje się firma, w jakiej branży działa? (jeśli jest, podaj adres obecnej strony)
    • Jakie usługi, produkty oferuje?
    • Do kogo kierujesz ofertę?
    • Jakie są atuty firmy, oferty, Co ma przekonać Klientów?
    • Jakie mają być pozycje menu strony?
    • Jeżeli są strony, które Ci się podobają, podeślij je.
    • Dodatkowe uwagi, wytyczne?
  2. Przedstawiamy wstępną ofertę.
  3. Domawiamy szczegóły, dopasowujemy ofertę do tego jaka strona ma być wykonana.
  4. Podpisujemy umowę.
  5. Wykonujemy stronę internetową.
    • Przedstawiamy najpierw projekt graficzny strony
    • Dopracowujemy projekt graficzny zgodnie z Twoimi uwagami i wskazówkami
    • Programujemy stronę do systemu CMS
    • Przedstawiamy „działającą” wersję strony – Jako przedmiot umowy, strona jest gotowa
  6. Gotową stronę należy uzupełnić treściami (na Twoje zlecenie możemy to zrobić, łącznie z przygotowaniem tekstów)
  7. Uruchamiamy stronę (konieczna jest domena i hosting)
Opowiedz nam o swojej firmie, a my zrobimy Ci stronę.

Dlaczego warto zainwestować w jakość?

  1. jakościowa strona to ważny element sukcesu nie tylko w Internecie (dla Twoich klientów, oprócz ceny, bardzo liczy się: zaufanie, uczciwa marka, wygląd i obsługa danej strony - wrażenie o stronie przekłada się na opinię o firmie),
  2. oszczędzasz czas, robisz coś raz a dobrze,
  3. śpisz spokojnie, fachowcy myślą nad najlepszymi rozwiązaniami dla Ciebie.

Dlaczego my:

  • ponad 10 lat doświadczenia
  • bogate portfolio oraz referencje
  • terminowość, rzetelność i uczciwość

Jesteś zainteresowany tą usługą? Skontaktuj się z nami:

Możesz także wypełnić formularz znajdujący się poniżej

Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą, odpowiemy na pytania.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości od MinisterstwoReklamy.pl Twoje dane osobowe i adres e-mail nie będą udostępniane żadnym podmiotom trzecim.

Możesz być zainteresowany również:

do góry
© Copyright 2006-2016 MinisterstwoReklamy.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
 

Wpisz swój numer, skontaktujemy się z Tobą:

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Politykę prywatności Cookies znajdą Państwo: tutaj.

OK