Regulamin

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO

§ 1

Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu Internetowego www.ministerstworeklamy.pl prowadzonego przez MinisterstwoReklamy Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowskich Górach, przy ul. Gliwickiej 35 wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach pod numerem KRS 0000376859 zwaną dalej Usługodawcą.

§ 2

SŁOWNICZEK POJĘĆ

  • Usługodawca – spółka działająca pod firmą MinisterstwoReklamy.pl, będąca jednocześnie zarządcą Serwisu Internetowego www.ministerstworeklamy.pl;
  • Klient – podmiot zawierający z Usługodawcą umowę o świadczenie Usług w ramach Serwisu Internetowego www.ministerstworeklamy.pl;
  • Serwis Internetowy www.ministerstworeklamy.pl – aplikacja dostępna pod adresem www.ministerstworeklamy.pl prowadzona przez Usługodawcę zwana dalej Serwisem;
  • Użytkownik – podmiot korzystający z Serwisu www.ministerstworeklamy.pl;
  • Usługa – świadczenie Usługodawcy na rzecz Klienta w ramach Serwisu Internetowego www.ministerstworeklamy.pl.

§ 3

Przedmiotem działalności Serwisu jest:

  • marketing internetowy – działania takie jak np. pozycjonowanie czy kampanie AdWords, polegające na przesyłaniu informacji marketingowej i pozyskiwaniu klientów;
  • systemy sprzedażowe – tworzenie platform sprzedażowych mających na celu usprawnienie procesu sprzedaży pod kątem jakości, efektywności i skuteczności;
  • strony internetowe – tworzenie stron internetowych, ich aktualizacja i modyfikacja oraz inne działania mające na celu kształtowanie wizerunku Klienta w Internecie;
  • identyfikacja firmowa – zabiegi mające na celu stworzenie odpowiedniego, budzącego zaufanie wizerunku i poziomu rozpoznawalności Klienta;
  • usługi towarzyszące

§ 4

Korzystanie z Serwisu może polegać na:

  • przeglądaniu Serwisu w celu zapoznania się z oferowanymi Usługami, aktualnościami, promocjami, realizacjami, itp.;
  • skorzystaniu z formularza w celu skontaktowania się z Usługodawcą,
  • podaniu telefonu w celu uzyskania kontaktu z Usługodawcę
  • zapisaniu się do Newslettera.

§ 5

Polityka Prywatności stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

§ 6

Szczegółowe kwestie dotyczące świadczonych usług oraz cen będą regulowane każdorazowo w umowie zawartej przez Usługodawcę z Klientem.

§ 7

  • Usługodawca zastrzega sobie prawo jednostronnej zmiany Regulaminu. W wypadku zmiany regulaminu w trakcie realizacji umowy klient zostanie pisemnie poinformowany o każdej zmianie regulaminu. W wypadku barku akceptacji Regulaminu w trakcie realizacji umowy, jeżeli umowa ta będzie nawiązywać do postanowień Regulaminu klient ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od informacji o zmianie Regulaminu.
  • Usługodawca zobowiązuje się powiadomić Użytkowników drogą elektroniczną o zmianie Regulaminu.
  • Użytkownik ponosi odpowiedzialność za podanie adresu poczty elektronicznej, do którego nie ma dostępu, w szczególności adresu nieprawidłowego lub należącego do innego podmiotu.
  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają obowiązujące regulacje prawne.
  • Aktualny Regulamin jest dostępny pod adresem www.ministerstworeklamy.pl.
  • Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 08.04.2013

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach serwisu MinisterstwoReklamy.pl

LINK DO POBRANIA

Poznaj nasze realizacje

Nasze realizacje

Odbierz darmowy
E-BOOK

Zapisz się do naszego newslettera, a dostaniesz od nas „Plan i Strategie Marketingu Internetowego”

Nie spamujemy! Wysyłamy tylko konkretne oferty!

Odkryj ekspercką wiedzę i praktyczne porady – zanurz się w naszym blogu!

Najczęściej czytane

Jak zrobić reklamę na Facebooku? Krok po kroku.

|

Przeczytasz w 22 minuty

Polecane artykuły

Najnowsze Case Study

CASE STUDY – od nowej strony do wzrostu s…

|

Przeczytasz w 7 minut