Za nami stoją liczby, a przed Tobą — możliwości!
Poniżej prezentujemy ranking agencji marketingowych uwzględniający najważniejsze parametry, decydujące o jakości oferowanych usług. Zaskoczenia nie będzie – jesteśmy najlepsi. Korzystne liczby to efekt wytężonej pracy naszych specjalistów. Naszą markę budujemy od lat.
W rankingu uwzględniliśmy 7 liczących się na rynku agencji marketingowych.
Obecność na rynku
Wieloletnie doświadczenie potwierdza zdolność adaptacji do trudnych i dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych. Dobra agencja musi być jak kameleon, który szybko przyjmuje nowe barwy realiów content marketingu.
Średnia ocen Google
Wysoka ocena na wizytówce Google to jeden z najważniejszych czynników. Agencje mogą manipulować własnymi danymi, ale są bezbronne w obliczu oceny klientów. Przewaga pozytywnych opinii to najlepsze potwierdzenie wiarygodności firmy i jej działań.
Liczba oferowanych usług
Skuteczna kampania marketingowa wymaga działania wielokanałowego – w internecie działa efekt skali. Dlatego warto zwrócić uwagę na kompleksową ofertę złożoną z wielu mniejszych usług.
Dedykowany opiekun projektu
Statek bez kapitana nie dopłynie daleko od brzegu. Każdy projekt składa się z różnorodnych działań operatywnych, wymagających odpowiedniego nadzoru. Opiekun projektu to prawdziwy Anioł Stróż, który czuwa nad terminową realizacją zadań i na bieżąco informuje klienta o postępach.
Średni czas współpracy
Znana maksyma głosi, że optymalizacja pod SEO to maraton. Tylko kampanie skuteczne od samego początku sprawią, że sprzedaż poszybuje w górę, bez zadyszki! Czas to w tym przypadku najlepszy miernik satysfakcji z usług.
Klienci przedłużający umowę
Sukces trudno osiągnąć, ale jeszcze trudniej nim zarządzać. Przedłużenie współpracy klienta z agencją to najbardziej dobitny dowód spełnienia jego oczekiwań.
Korporacyjne reguły
Sformalizowane procedury i rozbudowana struktura organizacyjna to wygodna opcja by zatuszować nieskuteczne działanie – trudno jest znaleźć winowajcę, gdy firmę reprezentuje kilkaset osób, prawda? W bezdusznym świecie korporacji klient jest tylko kolejną cyferką. Rodzinne firmy mają przewagę, bo budują autentyczne relacje z klientem, a ich działanie jest zorientowane na wynik.