Ranking

Poniżej prezentujemy ranking agencji marketingowych uwzględniający najważniejsze parametry, decydujące o jakości oferowanych usług. Zaskoczenia nie będzie – jesteśmy najlepsi. Korzystne liczby to efekt wytężonej pracy naszych specjalistów. Naszą markę budujemy od lat.

W rankingu uwzględniliśmy 7 liczących się na rynku agencji marketingowych.

Wieloletnie doświadczenie potwierdza zdolność adaptacji do trudnych i dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych. Dobra agencja musi być jak kameleon, który szybko przyjmuje nowe barwy realiów content marketingu.

Wysoka ocena na wizytówce Google to jeden z najważniejszych czynników. Agencje mogą manipulować własnymi danymi, ale są bezbronne w obliczu oceny klientów. Przewaga pozytywnych opinii to najlepsze potwierdzenie wiarygodności firmy i jej działań.

Skuteczna kampania marketingowa wymaga działania wielokanałowego – w internecie działa efekt skali. Dlatego warto zwrócić uwagę na kompleksową ofertę złożoną z wielu mniejszych usług.

Statek bez kapitana nie dopłynie daleko od brzegu. Każdy projekt składa się z różnorodnych działań operatywnych, wymagających odpowiedniego nadzoru. Opiekun projektu to prawdziwy Anioł Stróż, który czuwa nad terminową realizacją zadań i na bieżąco informuje klienta o postępach.

Znana maksyma głosi, że optymalizacja pod SEO to maraton. Tylko kampanie skuteczne od samego początku sprawią, że sprzedaż poszybuje w górę, bez zadyszki! Czas to w tym przypadku najlepszy miernik satysfakcji z usług.

Sukces trudno osiągnąć, ale jeszcze trudniej nim zarządzać. Przedłużenie współpracy klienta z agencją to najbardziej dobitny dowód spełnienia jego oczekiwań.

Sformalizowane procedury i rozbudowana struktura organizacyjna to wygodna opcja by zatuszować nieskuteczne działanie – trudno jest znaleźć winowajcę, gdy firmę reprezentuje kilkaset osób, prawda? W bezdusznym świecie korporacji klient jest tylko kolejną cyferką. Rodzinne firmy mają przewagę, bo budują autentyczne relacje z klientem, a ich działanie jest zorientowane na wynik.

AgencjaObecność na rynkuŚrednia ocena GoogleLiczba oferowanych usługDedykowany opiekun projektuŚredni czas współpracy (mies.)Klienci przedłużający umowęKorporacyjne reguły
Ministerstwo Reklamy19 lat4,940TAK36 miesięcy95 %NIE
Pikseo16 lat4,124TAKbrak danychbrak danychTAK
Silence14 lat4,99brak danychbrak danychbrak danychNIE
Web Talk Agency15 lat4,513brak danychbrak danychbrak danychTAK
Artefakt.pl19 latbrak danych18brak danychbrak danychbrak danychTAK
Fabryka Marketingu18 lat4,330 +brak danychbrak danychbrak danychNIE
KERRIS13 lat4,530brak danychbrak danychbrak danychTAK
Kompan.pl21 lat4,315brak danychbrak danychbrak danychTAK

Poznaj nasze realizacje

Nasze realizacje

Odbierz darmowy
E-BOOK

Zapisz się do naszego newslettera, a dostaniesz od nas „Plan i Strategie Marketingu Internetowego”

Nie spamujemy! Wysyłamy tylko konkretne oferty!

Odkryj ekspercką wiedzę i praktyczne porady – zanurz się w naszym blogu!

Najczęściej czytane

Jak zrobić reklamę na Facebooku? Krok po kroku.

|

Przeczytasz w 22 minuty

Polecane artykuły

Opinie Google – co dają i jak zdobywać?

|

Przeczytasz w 10 minut

Co to jest konwersja?

|

Przeczytasz w 15 minut

Najnowsze Case Study

Case study SEO – od lokalnej hurtowni do …

|

Przeczytasz w 8 minut

CASE STUDY – od nowej strony do wzrostu s…

|

Przeczytasz w 7 minut