Pozycjonowanie stron internetowych to proces, który prowadzi do wypromowania Twojej witryny na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania dla danych słów/fraz kluczowych. Celem jest uzyskanie możliwie najwyższych pozycji w wyszukiwarkach i ich utrzymywanie.

  • Odpowiednie pozycjonowanie to skuteczna forma reklamy w Internecie.
  • Obecność na pierwszej stronie wyników Google to wzrost odwiedzin nawet o kilkaset procent.
  • W wyszukiwarce szuka się wszystkiego. Chcesz aby tysiące klientów docierało do Ciebie?

Wypozycjonowanie strony internetowej nie jest zadaniem prostym. Setki firm chciałoby być wysoko dla wielu fraz kluczowych, a pierwsza strona wyników ma tylko 10 pozycji.
Jak więc osiągnąć sukces? Nie ma dróg na skróty!
Do osiągnięcia dobrych pozycji potrzebne jest zaangażowanie właściciela pozycjonowanej strony internetowej i firmy pozycjonującej.
Przede wszystkim Google musi mieć podstawę, aby wysoko ocenić daną witrynę internetową, dlatego liczy się zawartość strony - im lepsza, bardziej kompletna i wartościowa dla internautów, tym wyższa ocena.
Następnie konieczna jest dokładna optymalizacja strony oraz dalsze działania pozycjonerskie, które realizowane są przez nas w ramach umowy o pozycjonowanie.
Dzięki ogromnemu doświadczeniu, stale uzupełnianej wiedzy oraz współpracy z klientem jesteśmy w stanie skutecznie osiągać zakładane cele.

Korzyści

docierasz z ofertą do bardzo dużej liczby klientów

jesteś dokładnie tam, gdzie klienci szukają

bardzo dobry stosunek cena- korzyść

napisz do nas wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą, odpowiemy na pytania.

Twoje dane osobowe i adres e-mail nie będą udostępniane żadnym podmiotom trzecim. Pozostawiane dane służą jedynie do przesłania oferty/ kontaktu z Państwem. Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości od MinisterstwoReklamy.pl

Warto wiedzieć o pozycjonowaniu

rozwiń +
  • wartościowa strona, dobra optymalizacja i umiejętne linkowanie to podstawa
  • skuteczne i trwałe pozycjonowanie wymaga czasu
  • szybkie pozycjonowanie dla konkurencyjnych fraz, ewentualnie da efekt, ale na krótko
  • chcesz natychmiastowych efektów, gwarancji pozycji - inwestuj w AdWords - dobieraj odpowiedni sposób dotarcia do klienta
  • nikt i nigdy nie może wpływać na ranking wyszukiwarki "zgodnie z regulaminem Google", nie może gwarantować pozycji, lub czasu osiągania pozycji.
  • Obsługa SEO / Pozycjonowanie daje oczywiste korzyści, ale to zawsze ingerencja w naturalne wyniki wyszukiwania, co może powodować sankcje z tym związane.
  • Obsługa SEO / Pozycjonowanie jest jak wyprawa w góry, chcesz zdobyć szczyt ale zdajesz sobie sprawę, że bezpiecznie to byłoby siedzieć przed telewizorem, my – specjaliści jesteśmy jak dobry przewodnik, minimalizujemy ryzyko i prowadzimy do sukcesu.

Pozycjonowanie, zasady współpracy

rozwiń +
  • Zaczynamy od określenia celów biznesowych oraz wybrania odpowiednich fraz kluczowych,
  • Konsulting, pomoc w wyborze fraz kluczowych,
  • Umowa na czas nieokreślony lub minimum rok,
  • Optymalizacja strony w cenie (lub płatna zależnie od indywidualnych ustaleń),
  • Poprawienie ewentualnych błędów w kodzie, mających wpływ na pozycjonowanie,
  • Ocena zawartości strony z ewentualnymi uwagami, wskazówkami dla klienta,
  • Wprowadzenie i zoptymalizowanie tekstów przyjaznych wyszukiwarkom,
  • Wpis i weryfikacja w usłudze Miejsca Google (Mapy Google), jeżeli nie jest stworzony,
  • Założenie konta Google Analytics,
  • 4 razy w miesiącu automatyczny raport z Analytics o ruchu na stronie,
  • Monitoring działania strony internetowej,
  • Uczciwe, biznesowe podejście.

jak dobrze dobrać słowa / frazy kluczowe?

rozwiń +

Prawidłowo dobrane frazy do pozycjonowania to optymalne połączenie:

  1. konwersji - zgodności frazy kluczowej z Twoją faktyczną ofertą (niech strona w pełni zaspokoi intencję, jaką wyraża klient wpisując dane zapytanie);
  2. czasu potrzebnego na wypozycjonowanie;
  3. kosztów związanych z pozycjonowaniem.

Dla części firm i branż dobre są słowa hasła, dla innych zapytania dwu, trzy i więcej wyrazowe. Zasadniczo, jak wynika z badań i obserwacji, ludzie wpisują częściej sprecyzowane zapytania, gdyż w ten sposób szybciej znajdą interesujące ich tematy. Precyzyjne zapytanie oznacza też internautę konkretnego, który będzie skłonny do akcji (zakupu, kontaktu, etc.)

Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google

Google partner
Open Solutions

Jesteśmy platynowym partnerem OpenSolutions

Automatyczna obsługa płatności

Płatność PayPal w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Visa w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Alior w MinisterstwoReklamy.pl Płatność BPH w MinisterstwoReklamy.pl Płatność CN w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Getin w MinisterstwoReklamy.pl Płatność ING w MinisterstwoReklamy.pl Płatność IPKO w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Millenium w MinisterstwoReklamy.pl Płatność przelewem w MinisterstwoReklamy.pl Płatność PKO w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Pocztowy w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Przelewy w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Reifeisen w MinisterstwoReklamy.pl Płatność Transfer w MinisterstwoReklamy.pl
MinisterstwoReklamy.pl

kompleksowe rozwiązania w internecie