Zacznij od optymalizacji strony www
Skuteczne pozycjonowanie stron musi zacząć się audytem
SEO, w którym specjalista SEO
analizuje takie aspekty
Twojej strony jak: kod, treści i szata graficzna. Wynikiem takiego audytu jest spis działań, które należy
wykonać, aby algorytm Google poprawnie indeksował Twoją witrynę, czyli co należy zrobić w celu budowy dobrych
fundamentów pod pozycjonowanie lokalne w Wrocławiu. Optymalizacja SEO to natomiast wdrożenie
zmian
wynikających z audytu i standardowo zawiera takie elementy jak:
- optymalizacja struktury kodu strony,
- poprawa szybkość ładowania się witryny,
- stworzenie mobilnej wersji strony,
- konfiguracja czytelnej struktura strony
- nasycenie treści słowami kluczowymi
- stworzenie profilu linków prowadzących do strony
- dodanie atrybutów ALT do obrazków,
- zadbanie o przyjazny UX.
Zajmij się też:
Katalogi firm– regionalne katalogi branżowe uwiarygodniające nasz biznes.
Blogi zewnętrzne– największą wartość i moc w pozycjonowaniu mają lokalne blogi z Twojej
branży.
Fora internetowe– udzielanie porad innym użytkownikom i tym samym, budowanie zaufania do
Twojej marki.
Blogi wewnętrzne– ważny element Twojej witryny pozwalający pozyskać duży ruch na stronie.
Porady zamieszczone na naszej stronie internetowej zwiększają zaufanie potencjalnych kupujących do Twojej
firmy, jak i zwiększają zainteresowanie Twoimi usługami, a co za tym idzie, przekładają się na większy ruch na
witrynie i wzrosty sprzedaży Twoich usług bądź produktów.
Stwórz profil firmy w wyszukiwarce Google.
Wizytówka Google Moja Firma to ważna część pozycjonowania lokalnego w Wrocławiu. Wizytówkę
możesz łatwo
skonfigurować i umieścić na niej wszystkie dane potrzebne Twojemu potencjalnemu klientowi. Jeśli nie wiesz jak
to zrobić, możesz zgłosić się do nas. Wizytówka Google Moja Firma to profil Twojej firmy w wyszukiwarce
Google, który dostarcza klientowi kluczowych danych na temat Twojego biznesu i pozwala mu na umieszczenie
opinii o Twojej firmie, a Tobie na odnoszenie się do zamieszczonych opinii.
Umieść na niej wszystkie potrzebne klientowi dane:
- numer telefonu,
- adres,
- godziny otwarcia,
- opinie klientów,
- a nawet menu, jeśli prowadzisz lokal gastronomiczny.
Cennik pozycjonowania stron www. Jak określić koszt skutecznego pozycjonowania?
Pozycjonowanie składa się z wielu
elementów i tylko kilka z nich zostało
wymienionych powyżej, ponadto koszt
takich działań zależy od nakładów inwestowanych przez konkurencje oraz konkurencyjności wybranych fraz
kluczowych. Ustalenie budżetu na pozycjonowanie to indywidualna kwestia dla każdego biznesu i różni się w
zależności od celu, który chcesz osiągnąć. Decyduje też o tym stan Twojej witryny, który wpływa na nakład
pracy potrzebny do wdrożenia działań pozycjonowania lokalnego w Wrocławiu. Jeśli potrzebujesz
pomocy w
jakimkolwiek aspekcie prowadzenia albo reklamy Twojego serwisu online, skontaktuj się z naszym Doradcą
Klienta, który po zapoznaniu się z aktualną sytuacją Twojego biznesu, pomoże wybrać odpowiednie dla Ciebie
działania i przedstawi warunki współpracy.