Zadzwoń do nas: +48 791 493 287 w godzinach 7:00-16:00
W pakiecie zawsze taniej!
Zyskaj więcej klientów, większą widoczność i realne efekty dzięki skutecznemu marketingowi online. Skontaktuj się z nami już dziś i zobacz, co możemy zrobić dla Twojej marki!
Celem SEO jest poprawa pozycji strony internetowej w wyszukiwarce Google. Obejmuje to takie rzeczy jak link building, projektowanie stron, które są przyjazne dla SEO, oraz tworzenie treści, które zawierają precyzyjnie ukierunkowane słowa kluczowe. Lokalne SEO, z drugiej strony, to zestaw procedur przeznaczonych do osiągnięcia tych samych celów, ale w regionie, a nie w całym kraju. Jest powszechnie wykorzystywany przez firmy w tym:
Najbardziej istotnym elementem Twojej strony internetowej, który jest również najważniejszym aspektem każdego udanego podejścia SEO, jest fundament; dlatego tak ważne jest utrzymywanie witryny w stanie aktualnym i zoptymalizowanym pod kątem kryteriów wyszukiwania Google. Podczas audytu specjalista SEO przygląda się wielu elementom na Twojej stronie, aby upewnić się, że spełniają one standardy Google. Obejmuje to:
Optymalizacja SEO, w istocie, jest zastosowaniem wniosków z audytu na stronie internetowej w celu uzyskania lepszej pozycji w rankingu.
Zastanów się, czego Twoi klienci szukają w Google i zidentyfikuj terminy, które byłyby odpowiednie dla Twojej strony. Zastanów się, czego mogą potrzebować Twoi potencjalni klienci i jak możesz wykorzystać te informacje do stworzenia unikalnych tekstów.
Wizytówka Google My Business ma kluczowe znaczenie dla lokalnego SEO i każdej innej formy marketingu internetowego. Lokalne SEO wymaga, aby słowa kluczowe były istotne dla konkretnej lokalizacji geograficznej, ale firmy nie pojawią się w Mapach Google, jeśli nie mają konta Google My Business. Ważne informacje, takie jak:
Pierwsza strona wyników wyszukiwania (naturalne wyniki wyszukiwania Google) jest często pełna konkurentów (innych firm walczących o znaczącą pozycję w Twoim regionie). Istnieje kilka alternatywnych rozwiązań, które warto rozważyć:
Uzyskanie wyższego rankingu wyszukiwania, jednak nie jest ostatecznym celem. Dzięki SEO będziesz w stanie utrzymać konkurencję na dystans i zapobiec przejęciu przez nią odwiedzających Twoją stronę. Jeśli jednak przestaniesz zajmować się SEO, ryzykujesz utratę ciężko wypracowanej pozycji i przewagi konkurencyjnej.
Dokładna wycena SEO może być podana na podstawie dokładnej analizy docelowej strony internetowej. Koszt różni się w zależności od wyników strony, jej obecnej pozycji oraz tego, czy była wcześniej promowana.
Pamiętaj, aby zatrudnić firmę SEO, która po latach doskonalenia własnych technik SEO opanowała sztukę optymalizacji stron internetowych dla wielu branż i sektorów. Jeśli nie masz czasu lub ochoty robić tego samemu, ale nadal chcesz zlecić zadanie profesjonalnej firmie SEO, skontaktuj się z naszym Doradcą Klienta, który przeprowadzi Cię przez każdy etap procesu.
Zwiększyłem rentowność biznesu średnio o 24%
Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłem.
Nie czekaj, tylko dołącz do ich grona już teraz
Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!