Media społecznościowe
mail
telefon
szukaj
w górę
18 lat na rynku !

SEO / Pozycjonowanie Lokalne Pszczyna

Wysoka pozycja w Google kluczem do sukcesu.

Jeśli mieszkasz w Pszczynie i szukasz sposobów, że SEO może pomóc Twojej firmie, to trafiłeś we właściwe miejsce. Naszym celem w tym poście jest pomoc w zrozumieniu kluczowych różnic pomiędzy globalnym i lokalnym SEO, tak aby skuteczny plan lokalnego SEO mógł zostać wprowadzony w życie. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak Google Local SEO może poprawić twoje wyniki w szybszym tempie i za mniejsze pieniądze. Nie tylko Twoja lokalizacja będzie brana pod uwagę, aby dać Ci lepsze wyniki, ale jest też mniejsza konkurencja dla firm próbujących pozycjonować lokalnie. Oznacza to, że nie będziemy musieli konkurować z firmami z całego kraju.

Herb miasta Pszczyna

Działania rozpocznij od sprawdzenia strony WWW

Przejdźmy przez korzyści i wady swojej strony internetowej, aby zobaczyć, czy możemy wymyślić kilka sugestii. Jeśli masz słabo pozycjonowaną stronę internetową, wszystkie twoje wysiłki SEO będą na nic, więc początkowym celem jest wykonanie audytu SEO na swojej stronie i zidentyfikowanie obszarów do poprawy, aby zapewnić, że pojawi się ona w wyszukiwarkach. Poniżej przedstawiamy przykłady optymalizacji SEO:

  • poprawna struktura kodu strony,
  • szybkość ładowania się witryny,
  • responsywność,
  • czytelna struktura strony,
  • nasycenie słowami kluczowymi,
  • profil linków prowadzonych do strony.

Aby uzyskać akceptację Google, Twoja strona musi być dobrze znana. Upewnij się, że Twoja strona ładuje się szybko, a jej treść jest angażująca i unikalna, aby Google wysoko ją ocenił. Jeśli nie wiesz, jak się za to zabrać lub masz problemy ze swoją stroną internetową, skontaktuj się z naszym Doradcą Klienta.

Masz dodatkowe pytania?
Śmiało dzwoń, chętnie na wszystkie
odpowiem i doradzę!
Marcel Huniak - Doradca Klienta
Zapytaj o usługę
Możesz też zostawić poniżej swój numer telefonu.
Zadzwonię do Ciebie!

Określ odpowiednie słowa kluczowe

Pierwszym krokiem do zwiększenia wysiłków SEO jest dowiedzieć się, które słowa kluczowe są powiązane i jak silne są. Jeśli wybierzesz popularne terminy dla swojej firmy prawidłowo, pomogą Ci one uzyskać lepsze wyniki szybciej, takie jak więcej ruchu internetowego.

Aby poprawić swój ranking w lokalnych wyszukiwarkach, musisz stworzyć profil swojej firmy w Google My Business (GMB). Zawrzyj w nim ważne informacje takie jak:

  • Numer telefonu,
  • adres,
  • godziny otwarcia,
  • opinie klientów,
  • a nawet menu, jeśli prowadzisz lokal gastronomiczny.

Bądź zawsze krok przed konkurencją.

Jeśli chcesz, aby Twój biznes się rozwijał, osiągnij wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania Google. Większość osiągających sukcesy biznesów plasuje się właśnie na pierwszej stronie lokalnych wyników wyszukiwania, dlatego posiadanie tam obecności jest kluczowe dla pozyskiwania nowych klientów. Skontaktuj się z naszym Doradcą Klienta, jeśli nie wiesz, jak poprawić swoje globalne lub lokalne SEO, a on z przyjemnością pomoże Ci zaprojektować strategię, która ich zdaniem zadziała.

Wypełnij formularz
i skorzystaj z naszej
darmowej wyceny.

Wybierz usługę, która Cię interesuje:

Proszę wybrać przynajmniej jedną usługę
Proszę wprowadzić prawidłowy adres e-mail
Proszę wprowadzić prawidłowy nr telefonu
Proszę podać adres strony www albo nazwę firmy

Jeśli nie masz jeszcze swojej strony internetowej wpisz nazwę firmy, dzięki temu będziemy
mogli zaproponować rozwiązania odpowiednie dla Twojego biznesu.

Dziękujemy za przesłanie formularza! Ups. Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Dbamy o ekologię! Za każdą podpisaną umowę sadzimy jedno drzewo!
posadzimy.pl
X
success
Dziękujemy.
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie
X
error
Twoja wiadomość nie została wysłana.
Wypełnij pola wymagane..
×