Wesołych Rabatów – Sprawdź naszą aktualną promocję!

PL EN DE CS

Kampania Google Ads i Facebook Ads Tomasz Olszewski

Portfolio Tomasz Olszewski - kampania bannerowa

Kampania Google Ads i Facebook Ads kandydata na posła w wyborach do Sejmu w 2019 roku.

W zakres naszych prac wchodziło:

– projekt graficzny bannerów
– strategia kampanii
– opracowanie kampanii
– opieka i optymalizacja
– raporty analityczne

Kampanie wyborcze Google Ads i Facebook Ads dla Tomasza Olszewskiego 

Tomasz Olszewski, jako kandydat na posła do Sejmu w wyborach w 2019 roku, potrzebował silnego i skutecznego wsparcia cyfrowego, aby dotrzeć do jak największej liczby wyborców w swoim okręgu.

Cele kampanii

Oczekiwane cele kampanii reklamowych zakładały:

  • Zwiększenie rozpoznawalności: Kluczowe było szybkie i szerokie dotarcie do wyborców, aby nazwisko kandydata stało się powszechnie znane i kojarzone z konkretnymi postulatami.
  • Budowanie wiarygodności i zaufania: Poprzez prezentację spójnego wizerunku, programu i dotychczasowych osiągnięć.
  • Mobilizację wyborców: Zachęcanie do aktywnego udziału w wyborach i oddania głosu na kandydata (np. poprzez przypomnienia o dacie wyborów i lokalizacji lokali)
  • Generowanie ruchu na Media Społecznościowe: Przekierowanie zainteresowanych osób do miejsca, gdzie mogły szczegółowo zapoznać się z programem wyborczym i harmonogramem spotkań.
  • Segmentację przekazu: Dostosowanie komunikatów do różnych grup demograficznych i społecznych w okręgu wyborczym

Kampanie Google Ads i Facebook Ads w okresie przedwyborczym

Kampanie Google Ads dla polityków charakteryzują się koniecznością szybkiego przejęcia uwagi w momencie, gdy wyborca aktywnie poszukuje informacji o kandydatach i programach. Z kolei Facebook Ads dla polityków umożliwiają precyzyjne targetowanie demograficzne i psychograficzne, co jest nieosiągalne w tradycyjnych mediach. Kluczowa jest tu możliwość docierania do konkretnych grup wiekowych, osób o określonych zainteresowaniach (np. ekologia, edukacja, rolnictwo) lub mieszkających w ściśle określonym rejonie. Specyfika kampanii na Facebooku to nacisk na angażujący i emocjonalny kontent (wideo, posty ze zdjęciami, transmisje live) oraz wykorzystanie tzw. lookalike audiences.

Pozytywne skutki kampanii przeprowadzonej przez MinisterstwoReklamy.pl

Dzięki spójnej i precyzyjnie targetowanej kampanii Google Ads i Facebook Ads, Tomasz Olszewski odnotował znaczący wzrost świadomości swojego nazwiska w okręgu wyborczym. Kampanie zapewniły wysoki zasięg i częstotliwość ekspozycji na tle konkurentów. Skuteczne przekierowanie ruchu do internetowych zasobów kandydata przełożyło się na wzrost zaangażowania wyborców.

Zwiększyłam rentowność biznesu średnio o 24%

Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłam.

+48 791 493 287 sprzedaz@ministerstworeklamy.pl
Patrycja - MinisterstwoReklamy.pl

Zaufało nam już ponad 1999 klientów!

Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!

Czy treści na tej stronie były dla Ciebie pomocne? Prosimy o Twoją opinię!