Wesołych Rabatów – Sprawdź naszą aktualną promocję!
Zadzwoń do nas: +48 790 558 138 w godzinach 7:00-16:00
W pakiecie zawsze taniej!
Zapisz się do naszego newslettera!
Otrzymasz "Plan i Strategie Marketingu internetowego" zupełnie za darmo!
W zakres naszych prac wchodziło:
– projekt graficzny bannerów – opracowanie kampanii – opieka i optymalizacja – raporty analityczne
Roomcays to sklep internetowy, który promuje świadomą, naturalną pielęgnację dla mężczyzn. Nasz klient specjalizuje się w ofercie kosmetyków do brody, wąsów, twarzy i ciała, a także akcesoriów pielęgnacyjnych, bazując na składnikach naturalnych i etycznej produkcji. Wyróżnikiem marki jest Men Ethic Code – filozofia podkreślająca połączenie siły i wrażliwości, która pozwoliła Roomcays zbudować lojalną społeczność.
Kluczowym elementem strategii reklamowej, którą wybraliśmy, była kampania karuzelowa Facebook Ads. Polega ona na wyświetlaniu w jednym bloku reklamowym od 2 do 10 przewijanych kart, z których każda może zawierać osobny obraz, wideo, nagłówek, opis oraz unikalny przycisk Call-to-Action (CTA) kierujący do konkretnego produktu lub podstrony. Taki format umożliwia odbiorcy interakcję i poznanie szerszej oferty w ramach jednej kreacji.Przeprowadziliśmy kampanię karuzelową, aby w atrakcyjny sposób zaprezentować całe zestawy produktowe Roomcays (np. komplet do pielęgnacji brody) lub różne warianty tego samego kosmetyku.
Reklama w ekosystemie Facebooka i Instagrama przynosi firmom z branży kosmetycznej nieocenione korzyści. Platformy te, ze względu na swój wizualny charakter, są idealne do prezentowania produktów beauty. Wykorzystaliśmy to, tworząc wysokiej jakości materiały wideo i graficzne, które podkreślały naturalny skład i efekty stosowania kosmetyków Roomcays.
Zwiększyłam rentowność biznesu średnio o 24%
Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłam.
Nie czekaj, tylko dołącz do ich grona już teraz
Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!