Wesołych Rabatów – Sprawdź naszą aktualną promocję!

PL EN DE CS

Kampania karuzelowa Facebook Ads Roomcays

Portfolio Roomcays - kampania bannerowa

Kampania karuzelowa Facebook Ads promująca kosmetyki dla
mężczyzn.

W zakres naszych prac wchodziło:

– projekt graficzny bannerów
– opracowanie kampanii
– opieka i optymalizacja
– raporty analityczne

Kampania karuzelowa Facebook Ads dla Roomcays

Roomcays to sklep internetowy, który promuje świadomą, naturalną pielęgnację dla mężczyzn. Nasz klient specjalizuje się w ofercie kosmetyków do brody, wąsów, twarzy i ciała, a także akcesoriów pielęgnacyjnych, bazując na składnikach naturalnych i etycznej produkcji. Wyróżnikiem marki jest Men Ethic Code – filozofia podkreślająca połączenie siły i wrażliwości, która pozwoliła Roomcays zbudować lojalną społeczność.

Efektywność kampanii karuzelowej Facebook Ads

Kluczowym elementem strategii reklamowej, którą wybraliśmy, była kampania karuzelowa Facebook Ads. Polega ona na wyświetlaniu w jednym bloku reklamowym od 2 do 10 przewijanych kart, z których każda może zawierać osobny obraz, wideo, nagłówek, opis oraz unikalny przycisk Call-to-Action (CTA) kierujący do konkretnego produktu lub podstrony. Taki format umożliwia odbiorcy interakcję i poznanie szerszej oferty w ramach jednej kreacji.
Przeprowadziliśmy kampanię karuzelową, aby w atrakcyjny sposób zaprezentować całe zestawy produktowe Roomcays (np. komplet do pielęgnacji brody) lub różne warianty tego samego kosmetyku.

Zalety kampanii karuzelowej Facebook Ads

  • Większe zaangażowanie odbiorców – element interakcji (przewijanie) sprzyja dłuższemu zatrzymaniu uwagi użytkownika na reklamie.
  • Prezentacja szerokiego asortymentu – w jednej kreacji mogliśmy pokazać całe linie produktów, zwiększając średnią wartość koszyka.
  • Skuteczny storytelling – wykorzystaliśmy sekwencję kart do opowiedzenia historii o rutynie pielęgnacyjnej, budując kontekst dla zakupu.
  • Wyższy wskaźnik klikalności (CTR) – możliwość wyboru najciekawszej karty spośród kilku zwiększa prawdopodobieństwo kliknięcia i przejścia do sklepu.
  • Optymalizacja pod kątem konwersji – każdej karcie przypisaliśmy bezpośredni link do konkretnego produktu w e-sklepie, maksymalizując szanse na sfinalizowanie zakupu.

Facebook Ads w branży beauty dla mężczyzn

Reklama w ekosystemie Facebooka i Instagrama przynosi firmom z branży kosmetycznej nieocenione korzyści. Platformy te, ze względu na swój wizualny charakter, są idealne do prezentowania produktów beauty. Wykorzystaliśmy to, tworząc wysokiej jakości materiały wideo i graficzne, które podkreślały naturalny skład i efekty stosowania kosmetyków Roomcays.

Zwiększyłam rentowność biznesu średnio o 24%

Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłam.

+48 791 493 287 sprzedaz@ministerstworeklamy.pl
Patrycja - MinisterstwoReklamy.pl

Zaufało nam już ponad 1999 klientów!

Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!

Czy treści na tej stronie były dla Ciebie pomocne? Prosimy o Twoją opinię!