Tworzymy logotypy, które stają się najlepszymi wizytówkami naszych klientów.
Projektujemy unikalne i nieszablonowe znaki graficzne odpowiadające za skuteczną i zapamiętywalną identyfikację wizualną.
Zamów darmową wycenę
Projektujemy logotyp, który jasno komunikuje misje oraz wartości Twojej firmy
Dbamy nie tylko o to, aby logo było ładne i atrakcyjne wizualnie. Naszym celem jest przede wszystkim doskonałe zakomunikowanie tego, na czym zależy Twojej firmie. Wartości, z jakimi chce się utożsamiać, idei, jaka się za nią kryje, czy po prostu asortymentu, jaki oferuje.
W efekcie: zyskujesz unikatowy znak graficzny, który jasno utożsamia się z Twoją firmą i którego wygląd w prosty sposób prezentuje to, na czym najbardziej Ci zależy.
Zamów darmową wycenę
Wyznaczamy drogi oraz sposoby jego użycia
Poza ciekawym i wyrazistym logo, przekazujemy Ci wszelkie niezbędne informacje dotyczące jego używania. Wskazujemy, w jaki sposób może być ono prezentowane, a także jakich praktyk absolutnie musisz się wystrzegać.
Przygotowujemy kompleksowy brandbook (księgę znaku), będący dla Ciebie wskazówką, w jaki sposób oraz na jakich nośnikach możesz używać swojego logotypu. Podpowiadamy również, jakie modyfikacje możesz wprowadzać, a jakich absolutnie nie wolno Ci robić 😊.
Przygotowujemy kompleksowy brandbook (księgę znaku), będący dla Ciebie wskazówką, w jaki sposób oraz na jakich nośnikach możesz używać swojego logotypu. Podpowiadamy również, jakie modyfikacje możesz wprowadzać, a jakich absolutnie nie wolno Ci robić 😊.
W efekcie: dbasz o konsekwentną komunikację Twojej marki, w której logo jest jednoznaczne, wyraziste i prezentowane w spójny sposób.
Zamów darmową wycenę
Dbamy o to, aby logotyp mógł być użyty na dowolnym nośniku komunikacyjnym
Pilnujemy również tego, jak dane logo będzie prezentowało się w różnych mediach czy kanałach komunikacji. Uwzględniamy to przy jego projektowaniu, aby mieć pewność, że niezależnie od miejsca i formy – Twoja marka będzie zawsze doskonale widoczna.
W efekcie: stajesz się właścicielem logotypu, który jasno komunikuje Twoje wartości i odpowiada za promocję Twojej marki. Bez względu na miejsce jego prezentacji.
Zamów darmową wycenę
Jak to działa?
Każda współpraca z naszymi klientami podzielona jest na 3 główne kroki:

1. Audyt
Przed przystąpieniem do projektu, wnikliwie analizujemy zarówno Twoje potrzeby, charakter Twojej firmy, jak i bieżące trendy związane z obszarem, w którym działasz.
Wynikiem tych obserwacji jest przygotowanie koncepcji kreatywnej, która posłuży nam do stworzenia logotypu.
Więcej
Wynikiem tych obserwacji jest przygotowanie koncepcji kreatywnej, która posłuży nam do stworzenia logotypu.

2. Przygotowanie
W kolejnym kroku wykorzystujemy wcześniej pozyskaną wiedzę i na jej podstawie opracowujemy kilka projektów logotypów, które następnie są Tobie przedstawiane.
Jeżeli uznasz, że wymagają korekt – z chęcią je naniesiemy, a następnie będziemy oczekiwać na Twoją pełną akceptację przedstawionego przez nas projektu.
Jeżeli uznasz, że wymagają korekt – z chęcią je naniesiemy, a następnie będziemy oczekiwać na Twoją pełną akceptację przedstawionego przez nas projektu.

3. Wdrożenie
Finalnie, przychodzi czas na wdrożenie logotypu do całej identyfikacji wizualnej Twojej marki. W tym procesie również możesz liczyć na nasze wsparcie.
Wykorzystaj nasze umiejętności, dzięki którym otrzymasz
unikalny i profesjonalny logotyp.
Czeka na Ciebie:
unikalny i profesjonalny logotyp.
Czeka na Ciebie:
Świetny design
który wyróżni Twoją firmę na tle konkurencji.
który wyróżni Twoją firmę na tle konkurencji.
Wartościowy przekaz
dzięki któremu logo będzie komunikowało to, co dla Ciebie najważniejsze.
dzięki któremu logo będzie komunikowało to, co dla Ciebie najważniejsze.
Pełne wsparcie
we wdrożeniu oraz egzekucji nowej identyfikacji Twojej firmy.
we wdrożeniu oraz egzekucji nowej identyfikacji Twojej firmy.
Logo firmy – tworzenie logotypów firmowych
Logotyp firmy jest elementem, z którym jako pierwszym spotykają się odbiorcy mający kontakt z daną marką. Logo występuje (a przynajmniej powinno) wszędzie. Począwszy od cyfrowych nośników informacji takich jak: strona internetowa, platforma e-commerce, banery, video, mailingi, posty w social mediach i wiele więcej. Logotypu z powodzeniem używa się również w tradycyjnych fizycznych nośnikach, takich jak: plakaty, ulotki, banery, broszury, foldery, wizytówki, bilbordy, a nawet oznaczenia budynków, samochodów, maszyn i wielu innych.
Projekt logotypu jest niezwykle ważny, ponieważ logo odpowiada nie tylko za prezentację samej nazwy firmy czy jej marki. Logotyp, o ile został dobrze zaprojektowany, może mówić o firmie znacznie więcej, w tym: przekazywać idee i wartości, prezentować ofertę lub po prostu zaciekawiać, angażować, bądź szokować 😊.
Projekt logotypu jest niezwykle ważny, ponieważ logo odpowiada nie tylko za prezentację samej nazwy firmy czy jej marki. Logotyp, o ile został dobrze zaprojektowany, może mówić o firmie znacznie więcej, w tym: przekazywać idee i wartości, prezentować ofertę lub po prostu zaciekawiać, angażować, bądź szokować 😊.
X

Dziękujemy.
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie
X

Twoja wiadomość nie została wysłana.
Wypełnij pola wymagane..
×