Wykorzystujemy pocztę Gmail, aby trafiać bezpośrednio do określonych grup docelowych.
Przygotowujemy kreacje oraz teksty, wybieramy grupy odbiorców i budżety, a przede wszystkim realizujemy skuteczny marketing przy użyciu skrzynek pocztowych.
Zamów darmową wycenę
Przygotowujemy teksty oraz kreacje, których celem jest jak najlepsza prezentacja Twojej oferty
Zawieramy w nich wszystko, co najważniejsze, aby przekonać Twoich odbiorców do wykonania konkretnej akcji (zakupu, zostawienia kontaktu, czy po prostu kliknięcia i przejścia na stronę).
Dbamy przy tym także o spójność, aby reklama w poczcie Gmail odzwierciedlała ton oraz styl, w jakim komunikuje się cała Twoja marka.
Dbamy przy tym także o spójność, aby reklama w poczcie Gmail odzwierciedlała ton oraz styl, w jakim komunikuje się cała Twoja marka.
W efekcie: wiesz, że materiały użyte do promocji są najwyższej klasy, a dodatkowo w jasny sposób komunikują Twoją markę.
Zamów darmową wycenę
Określamy budżety mediowe oraz osoby, do których skrzynek ma trafić reklama
Wykorzystujemy zarówno listy remarketingowe, jak i inne cenne dane (płeć, zawód, wiek, zainteresowania, lokalizację itp.), aby trafiać wprost do osób, których potencjał zakupowy jest największy.
Na tej podstawie dobieramy również odpowiednie budżety pozwalające w opłacalny sposób docierać do odbiorców, a przede wszystkim generować sprzedaż.
Na tej podstawie dobieramy również odpowiednie budżety pozwalające w opłacalny sposób docierać do odbiorców, a przede wszystkim generować sprzedaż.
W efekcie: trafiasz przekazem wyłącznie do ludzi, którzy wykazują predyspozycje, aby stać się Twoimi klientami. A co za tym idzie – Twoje pieniądze są wydawane w bardzo efektywny sposób.
Zamów darmową wycenę
Dbamy o cały przebieg, jak i wynik kampanii
Rozpoczynamy działania promocyjne, które następnie przez cały czas trwania kampanii regularnie doglądamy i optymalizujemy. W ten sposób uzyskujemy najlepszą efektywność sprzedażową, jak i kosztową - realnie przyczyniając się do sukcesu Twojej firmy.
W efekcie: obserwujesz, jak Twoja sprzedaż wzrasta i cieszysz się regularnie generowanymi zyskami.
Zamów darmową wycenę
Jak to działa?
Każda współpraca z naszymi klientami podzielona jest na 3 główne kroki:

1. Plan
Każdą kampanię poprzedza opracowanie szczegółowego planu, do którego zalicza się badanie Twojej firmy, konkurencji, odbiorców, jak i ogólnego otoczenia rynkowego.
Pozyskanie tych informacji daje nam możliwość przejścia do kolejnych czynności polegających na przygotowaniu kampanii: w tym określeniu ich celów, planowanych budżetów, czy chociażby przygotowaniu kreacji marketingowych.
Pozyskanie tych informacji daje nam możliwość przejścia do kolejnych czynności polegających na przygotowaniu kampanii: w tym określeniu ich celów, planowanych budżetów, czy chociażby przygotowaniu kreacji marketingowych.

2. Konfiguracja
W następnym kroku całość jest przez nas przygotowywana i konfigurowana. Ustalamy grupy odbiorców, czas trwania kampanii, przydzielamy budżety do konkretnych akcji, a także wykonujemy szereg innych czynności niezbędnych do uruchomienia promocji.

3. Uruchomienie i optymalizacja
Na ostatniej prostej przechodzimy do fazy uruchomienia działań promocyjnych w skrzynce Gmail. Następnie, cały czas analizujemy wyniki, wyciągamy wnioski oraz przeprowadzamy niezbędne zmiany i aktualizacje.
Efektem tego jest rozwój Twojej sprzedaży, przy jednoczesnym zachowaniu niskich kosztów promocji w Gmail.
Efektem tego jest rozwój Twojej sprzedaży, przy jednoczesnym zachowaniu niskich kosztów promocji w Gmail.
Zamów prowadzenie kampanii Google Ads w Gmail
i promuj się przy wykorzystaniu najpopularniejszej skrzynki pocztowej.
Czeka na Ciebie:
i promuj się przy wykorzystaniu najpopularniejszej skrzynki pocztowej.
Czeka na Ciebie:
Trafność
dzięki której docierasz do konkretnych odbiorców, na których najbardziej Ci zależy.
dzięki której docierasz do konkretnych odbiorców, na których najbardziej Ci zależy.
Konwersja
wyrażona w wysokiej sprzedaży, generowaniu leadów lub innych wskaźnikach, które są dla Ciebie wartościowe.
wyrażona w wysokiej sprzedaży, generowaniu leadów lub innych wskaźnikach, które są dla Ciebie wartościowe.
Zaskakująco pozytywne wyniki
czyli wzrost sprzedaży, na którym w szczególności Ci zależy 😊!
czyli wzrost sprzedaży, na którym w szczególności Ci zależy 😊!
Reklama Google Ads w Gmail – kampanie promocyjne przy pomocy skrzynki pocztowej
Reklama w Google Ads przy pomocy poczty mailowej Gmail jest kolejnym z niezwykle ciekawych sposobów promocji. Jej niebywałą zaletą jest fakt, że daje ona możliwości docierania do szczegółowo określonych grup odbiorców - odpowiadających wystawcom pod względem przejawianych zainteresowań, wykonywanego zawodu, wieku, płci, jak i lokalizacji, w której się znajdują.
Promocja przy użyciu Gmaila polega na bardzo prostym mechanizmie. Reklamy dystrybuowane tą drogą prezentowane są bowiem zawsze na samej górze listy otrzymanych wiadomości e-mail (zazwyczaj są to maksymalnie 2 sztuki). Naturalnie, są one odpowiednio oznaczone tak, aby odbiorca zdawał sobie sprawę, że to reklama. Jednak to nie umniejsza ich skuteczności. Po kliknięciu (“otwarciu”) takiej wiadomości, użytkownikom zazwyczaj ukazuje się kreacja reklamowa lub baner, uzupełniony w tekst oraz towarzyszący mu przycisk CTA. Celem tego typu kampanii jest zazwyczaj przekonanie użytkownika do kliknięcia i przejścia na stronę docelową typu landing page.
Promocja przy użyciu Gmaila polega na bardzo prostym mechanizmie. Reklamy dystrybuowane tą drogą prezentowane są bowiem zawsze na samej górze listy otrzymanych wiadomości e-mail (zazwyczaj są to maksymalnie 2 sztuki). Naturalnie, są one odpowiednio oznaczone tak, aby odbiorca zdawał sobie sprawę, że to reklama. Jednak to nie umniejsza ich skuteczności. Po kliknięciu (“otwarciu”) takiej wiadomości, użytkownikom zazwyczaj ukazuje się kreacja reklamowa lub baner, uzupełniony w tekst oraz towarzyszący mu przycisk CTA. Celem tego typu kampanii jest zazwyczaj przekonanie użytkownika do kliknięcia i przejścia na stronę docelową typu landing page.
X

Dziękujemy.
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie
X

Twoja wiadomość nie została wysłana.
Wypełnij pola wymagane..
×