Wykorzystujemy Google, aby prowadzić aktywną sprzedaż Twoich produktów.
Przygotowujemy reklamy, wybieramy odpowiednie grupy docelowe oraz budżety, a następnie realizujemy efektywne kampanie przynoszące wzrost sprzedaży.
Zamów darmową wycenę
Analizujemy dane dotyczące asortymentu w Twoim e‑sklepie i wspólnie wybieramy produkty, które wygenerują najlepszą sprzedaż
W konsultacji z Tobą przygotowujemy listy produktów, które mają być promowane w Internecie. Można promować cały asortyment, wybrane produkty lub wybrane grupy produktów. Bierzemy pod uwagę potencjał sprzedażowy samego asortymentu w sieci oraz inne ważne cechy, takie jak chociażby jego sezonowość.
W efekcie: zyskujesz pewność, że promocją są objęte tylko te produkty, które są dla Ciebie rentowne i mają realną szansę na wygenerowanie odpowiedniego wolumenu sprzedaży.
Zamów darmową wycenę
Sprawdzamy poprawność Twojej listy produktowej w systemie sklepowym pod kątem zawartości informacji i jakości grafik
Wszelkie informacje wyświetlane w kampaniach produktowych zaciągane są bezpośrednio z Product Feed Twojego systemu sklepowego. Dokładnie sprawdzamy czy automatycznie generowane informacje dotyczące Twojej listy produktów są kompletne, pamiętając przy tym zarówno o ich charakterystyce, jak i o parametrach technicznych. W kampaniach produktowych bardzo ważne są również zdjęcia oraz grafiki, których zadaniem jest zainteresowanie odbiorców, a także przekonanie ich do dokonania zakupów właśnie u Ciebie.
W efekcie: wiesz, że Twoja kampania jest doskonale przygotowana pod względem merytorycznym i jakościowym, a Twoje produkty prezentują się doskonale.
Zamów darmową wycenę
Określamy wysokość budżetów niezbędnych do odniesienia sukcesu
Bierzemy pod uwagę aktualne stawki za reklamy, dodatkowo analizujemy działania konkurencji, a ponadto weryfikujemy całość w odniesieniu do finansów, jakie chcesz przeznaczyć na promocję.
W efekcie: dysponujesz pełną wiedzą na temat wydatków związanych z reklamą produktową i wiesz, że Twoje środki są wydawane w najlepszy możliwy sposób.
Zamów darmową wycenę
Uruchamiamy kampanie produktowe i pilnujemy, aby przebiegały zgodnie z planem
Gdy wszystkie ustalenia są już za nami - przystępujemy do rozpoczęcia Twojej promocji i aktywnej sprzedaży produktów przy użyciu Googla.
Cały czas sprawujemy pieczę nad uruchomionymi kampaniami. Analizujemy ich przebieg, poprawiamy tam, gdzie jest to konieczne, a także robimy wszystko, aby przy odpowiednich nakładach finansowych, dowieźć Ci jak najlepszy wynik.
Cały czas sprawujemy pieczę nad uruchomionymi kampaniami. Analizujemy ich przebieg, poprawiamy tam, gdzie jest to konieczne, a także robimy wszystko, aby przy odpowiednich nakładach finansowych, dowieźć Ci jak najlepszy wynik.
W efekcie: zdajesz sobie sprawę, że wszystko przebiega prawidłowo i po prostu cieszysz się płynącym strumieniem zysków.
Zamów darmową wycenę
Jak to działa?
Każda współpraca z naszymi klientami podzielona jest na 3 główne kroki:

1. Plan
Najpierw wnikliwie przygotowujemy się do uruchomienia kampanii - analizując zarówno Twoją firmę, asortyment, który sprzedajesz, jak i tzw. otoczenie zewnętrzne (czyli konkurencję oraz odbiorców).
Po tym wszystkim, sprawdzamy kompletność i poprawność Product Feed w Twoim systemie sklepowym. Następnie planujemy strategię promocyjną wspólnie wybranego asortymentu, w oparciu o odpowiednio zbudowany lejek sprzedażowy.
Po tym wszystkim, sprawdzamy kompletność i poprawność Product Feed w Twoim systemie sklepowym. Następnie planujemy strategię promocyjną wspólnie wybranego asortymentu, w oparciu o odpowiednio zbudowany lejek sprzedażowy.

2. Konfiguracja
Potem nadchodzi czas na konfigurację reklam produktowych, w których zawiera się ustalenie grup docelowych, określenie fraz kluczowych, budżetów oraz wielu innych ważnych czynników.
Dodatkowo, nie zapominamy o dodaniu profesjonalnych narzędzi analitycznych.
Dodatkowo, nie zapominamy o dodaniu profesjonalnych narzędzi analitycznych.

3. Uruchomienie i optymalizacja
Na końcu uruchamiamy wcześniej przygotowane kampanie i regularnie śledzimy osiągane przez nie wyniki.
Optymalizujemy działania tak, aby ograniczać koszty, przy jednoczesnym zwiększaniu efektów Twojej promocji.
W rezultacie, rozwijamy Twoją sprzedaż w internecie, która to pozytywnie wpływa na wyniki finansowe całej Twojej firmy.
Optymalizujemy działania tak, aby ograniczać koszty, przy jednoczesnym zwiększaniu efektów Twojej promocji.
W rezultacie, rozwijamy Twoją sprzedaż w internecie, która to pozytywnie wpływa na wyniki finansowe całej Twojej firmy.
Zamów prowadzenie kampanii produktowych Google Ads
i sprzedawaj swoje produkty bezpośrednio przez Internet.
Czeka na Ciebie:
i sprzedawaj swoje produkty bezpośrednio przez Internet.
Czeka na Ciebie:
Skuteczność
dotrzesz prosto do potencjalnych klientów, którzy będą kupować Twoje produkty.
dotrzesz prosto do potencjalnych klientów, którzy będą kupować Twoje produkty.
Niskie koszty
dzięki którym sprzedaż w Internecie będzie dla Ciebie jednym z najbardziej rentownych kanałów.
dzięki którym sprzedaż w Internecie będzie dla Ciebie jednym z najbardziej rentownych kanałów.
Zaskakująco wysokie wyniki sprzedaży
czyli to, czego oczekujesz rozpoczynając swoją przygodę z Google Ads.
czyli to, czego oczekujesz rozpoczynając swoją przygodę z Google Ads.
Reklama produktowa Google Ads – kampanie promocyjne za pomocą Google Merchant Center
Google Merchant, bo tak nazywa się reklama produktowa przy użyciu funkcjonalności oferowanych przez Google Ads, to skuteczne narzędzie wykorzystywane zwłaszcza w działalności e-commerce. Dzięki niemu każdy wystawca reklamy zyskuje możliwość prezentowania swoich produktów w dedykowanej przestrzeni, wyodrębnionej specjalnie na potrzeby właśnie tej formy reklamy.
Reklama produktowa może być skutecznym narzędziem do sprzedaży różnego rodzaju asortymentu. Bowiem można ją stosować zarówno w działaniach skierowanych do nowych odbiorców (prezentowanie oferty bezpośrednio na stronie wyników wyszukiwania). Jednak z dużym sukcesem reklama produktowa Google Ads sprawdza się także w działaniach stricte remarketingowych, czyli tych kierowanych do odbiorców, którzy mieli już do czynienia z daną marką. Ten rodzaj reklamy (remarketing) objawia się zazwyczaj w formie banerowej.
Reklama produktowa może być skutecznym narzędziem do sprzedaży różnego rodzaju asortymentu. Bowiem można ją stosować zarówno w działaniach skierowanych do nowych odbiorców (prezentowanie oferty bezpośrednio na stronie wyników wyszukiwania). Jednak z dużym sukcesem reklama produktowa Google Ads sprawdza się także w działaniach stricte remarketingowych, czyli tych kierowanych do odbiorców, którzy mieli już do czynienia z daną marką. Ten rodzaj reklamy (remarketing) objawia się zazwyczaj w formie banerowej.
X

Dziękujemy.
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie
X

Twoja wiadomość nie została wysłana.
Wypełnij pola wymagane..
×