Wykorzystujemy sieć Google, aby poprzez banery trafiać wprost do Twoich odbiorców.
Projektujemy grafiki, konfigurujemy reklamy, określamy grupy docelowe i budżety, a to wszystko, by generować wysoką sprzedaż dla Twojej firmy.
Zamów darmową wycenę
Określamy sposoby dotarcia, jak i samych odbiorców, do których chcemy trafić
Bierzemy pod uwagę zarówno frazy wyszukiwane przez użytkowników, jak i inne dane związane z ich charakterystyką (demografia, lokalizacja, wiek, płeć czy zainteresowania).
Na takiej podstawie decydujemy, do kogo i w jaki sposób chcemy trafić.
Na takiej podstawie decydujemy, do kogo i w jaki sposób chcemy trafić.
W efekcie: swoją reklamą docierasz do mocno sprecyzowanej grupy osób, które mają duże szanse by stać się Twoimi klientami.
Zamów darmową wycenę
Przygotowujemy kreacje, które zaskakują swoją skutecznością
Szczegółowo planujemy i opracowujemy wszystkie formaty banerów potrzebne do prowadzenia profesjonalnych działań w sieci display.
Bierzemy pod uwagę ich estetykę, spójność z Twoją marką, jak i to, aby ich wygląd był atrakcyjny i po prostu przyciągał wzrok.
Bierzemy pod uwagę ich estetykę, spójność z Twoją marką, jak i to, aby ich wygląd był atrakcyjny i po prostu przyciągał wzrok.
W efekcie: jesteś w posiadaniu banerów, które są nie tylko ładne, ale przede wszystkim spełniają swoje główne zadania - budują zainteresowanie i wspierają sprzedaż.
Zamów darmową wycenę
Określamy koszty i ustawiamy kampanie
Mając na względzie Twoje ograniczone możliwości finansowe, swoje działania planujemy tak, aby przy zachowaniu minimalnych kosztów, zapewnić Ci jak największe korzyści.
Pieczołowicie dobieramy grupy, dostępne miejsca reklamowe i terminy, a po tym wszystkim przechodzimy do parametryzacji kampanii.
Pieczołowicie dobieramy grupy, dostępne miejsca reklamowe i terminy, a po tym wszystkim przechodzimy do parametryzacji kampanii.
W efekcie: wiesz, że Twoje pieniądze są wydawane we właściwy sposób, który przyniesie Twojej firmie namacalne korzyści.
Zamów darmową wycenę
Rozpoczynamy działania i czuwamy nad ich przebiegiem
Po wszystkim, uruchamiamy kampanie oraz ciągle kontrolujemy, aby ich przebieg był prawidłowy (w czym pomagają nam profesjonalne narzędzia analityczne).
Wykonujemy testy, przenosimy budżety, sprawdzamy poziom konwersji i skuteczności oraz dokonujemy wielu innych procesów optymalizacyjnych.
Wykonujemy testy, przenosimy budżety, sprawdzamy poziom konwersji i skuteczności oraz dokonujemy wielu innych procesów optymalizacyjnych.
W efekcie: masz pewność, że promocja Twojej firmy jest we właściwych rękach i jedyne, co możesz zrobić, to czekać na pozytywne rezultaty działań marketingowych.
Zamów darmową wycenę
Jak to działa?
Każda współpraca z naszymi klientami podzielona jest na 3 główne kroki:

1. Plan
Tutaj dochodzi do badania Twojej firmy, asortymentu, potencjalnych odbiorców, jak i konkurencji.
W tym miejscu opracowujemy również grafiki, dobieramy najlepsze formaty i przygotowujemy inne ważne elementy kampanii banerowych Google Ads (w tym chociażby potrzebne budżety).
W tym miejscu opracowujemy również grafiki, dobieramy najlepsze formaty i przygotowujemy inne ważne elementy kampanii banerowych Google Ads (w tym chociażby potrzebne budżety).

2. Konfiguracja
W kolejnym kroku przechodzimy do konfiguracji kampanii, na którą składa się parametryzacja poszczególnych reklam, dobór formatów banerowych oraz określenie terminów.

3. Uruchomienie i optymalizacja
W ostatnim etapie uruchamiamy promocję banerową w Google Ads, która jest przez nas następnie monitorowana i regularnie optymalizowana.
Dzięki temu możemy wpływać na obniżenie jej kosztów przy jednoczesnym podnoszeniu skuteczność prowadzonej reklamy.
A to wszystko, jak wiadomo - zauważalnie przekłada się na Twoją sprzedaż.
Dzięki temu możemy wpływać na obniżenie jej kosztów przy jednoczesnym podnoszeniu skuteczność prowadzonej reklamy.
A to wszystko, jak wiadomo - zauważalnie przekłada się na Twoją sprzedaż.
Zamów prowadzenie kampanii banerowych
i przekonuj ludzi, aby kupowali właśnie u Ciebie.
Czeka na Ciebie:
i przekonuj ludzi, aby kupowali właśnie u Ciebie.
Czeka na Ciebie:
Doskonały design
świetnie zaprojektowane banery, które przemówią do Twoich odbiorców.
świetnie zaprojektowane banery, które przemówią do Twoich odbiorców.
Skuteczność
wyrażona w trafianiu do konkretnych grup docelowych, a także optymalizowaniu ponoszonych kosztów.
wyrażona w trafianiu do konkretnych grup docelowych, a także optymalizowaniu ponoszonych kosztów.
Pozytywne wyniki sprzedażowe
czyli dane finansowe, które są dla Ciebie prawdziwym wyznacznikiem sukcesu Twoich kampanii 😊.
czyli dane finansowe, które są dla Ciebie prawdziwym wyznacznikiem sukcesu Twoich kampanii 😊.
Reklama banerowa Google Ads – kampanie promocyjne za pomocą sieci display Google
Google poza oczywistymi możliwościami oferowanymi chociażby przez wyszukiwarkę - daje również ogromne pole do popisu marketerom specjalizującym się w bardziej wizualnych formach reklamy. Reklamy banerowe w Google Ads, bo o nich mowa, są doskonałym narzędziem do promocji oferty, która ma do siebie przekonywać nie tylko tekstem i opisem, ale przede wszystkim wyglądem.
Banery promocyjne mogą być prezentowane odbiorcom na kilka sposobów. Pierwszym z nich jest oczywiście powiązanie tematyczne, czyli prezentowanie treści, której użytkownik szukał w wyszukiwarce.
Drugi to trafianie do odbiorców za pomocą określania jego konkretnych cech (np. wieku, płci, lokalizacji, języka, narodowości, zawodów, zainteresowań i wielu innych).
Trzeci to natomiast remarketing, polegający na tym, że banery reklamowe wyświetlane są konkretnym użytkownikom, którzy w jakiś sposób weszli już w interakcje z danym reklamodawcą (np. byli na jego stronie www, czy chociażby kliknęli w inną jego reklamę).
Banery wyświetlane są zazwyczaj za pomocą tzw. sieci display, czyli portali www, serwisów informacyjnych i tematycznych, blogów, for itp., które oferują podmioty współpracujące z Google.
Banery promocyjne mogą być prezentowane odbiorcom na kilka sposobów. Pierwszym z nich jest oczywiście powiązanie tematyczne, czyli prezentowanie treści, której użytkownik szukał w wyszukiwarce.
Drugi to trafianie do odbiorców za pomocą określania jego konkretnych cech (np. wieku, płci, lokalizacji, języka, narodowości, zawodów, zainteresowań i wielu innych).
Trzeci to natomiast remarketing, polegający na tym, że banery reklamowe wyświetlane są konkretnym użytkownikom, którzy w jakiś sposób weszli już w interakcje z danym reklamodawcą (np. byli na jego stronie www, czy chociażby kliknęli w inną jego reklamę).
Banery wyświetlane są zazwyczaj za pomocą tzw. sieci display, czyli portali www, serwisów informacyjnych i tematycznych, blogów, for itp., które oferują podmioty współpracujące z Google.
X

Dziękujemy.
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie
X

Twoja wiadomość nie została wysłana.
Wypełnij pola wymagane..
×