Tworzymy teksty, które aktywnie wspierają Twoją sprzedaż.
Dostarczamy treści sprzedażowe i pozycjonujące Twój sklep internetowy.
Zamów darmową wycenę
Dostarczamy treści, które sprzedają produkty i usługi
Zajmujemy się profesjonalnym przygotowywaniem treści, których celem jest spowodowanie wzrostu sprzedaży w Twoim e-sklepie. Opisujemy zarówno produkty, strony kategorii, jak i inne sekcje. Wszystko po to, aby dać Ci jeszcze więcej szans sprzedażowych i realnie wpływać na rozwój Twojego biznesu.
W efekcie: zyskujesz pewność, że Twój sklep internetowy posiada treści, które mają ogromny wpływ na sprzedaż oferowanego przez Ciebie asortymentu.
Zamów darmową wycenę
Zapewniamy teksty, które poprawiają widoczność i generują ruch w e‑sklepie
Przygotowujemy teksty SEO z myślą o aktywnym wsparciu pozycjonowania całego Twojego sklepu internetowego.
Przeprowadzamy szczegółowe analizy i dobieramy najlepsze frazy kluczowe, które nie tylko przyciągają ruch organiczny, ale przede wszystkim przyczyniają się do wzrostu sprzedaży.
Przeprowadzamy szczegółowe analizy i dobieramy najlepsze frazy kluczowe, które nie tylko przyciągają ruch organiczny, ale przede wszystkim przyczyniają się do wzrostu sprzedaży.
W efekcie: otrzymujesz teksty, które wspierają pozycjonowanie Twojego sklepu – poprawiają jego widoczność, a co za tym idzie, sprowadzają nowych użytkowników.
Zamów darmową wycenę
Dbamy o content marketing Twojego sklepu online
Poprzez dostarczanie merytorycznych i wartościowych treści, budujemy również lojalność Twoich odbiorców. Sprawiamy, że stają się oddanymi fanami Twojej marki, a co za tym idzie – z chęcią regularnie do Ciebie wracają, aby wydawać swoje pieniądze.
W efekcie: zyskujesz treść, która przyciąga użytkowników, a co najważniejsze - zostawia ich przy Tobie na dłużej.
Zamów darmową wycenę
Jak to działa?
Każda współpraca z naszymi klientami podzielona jest na 3 główne kroki:

1. Określenie potrzeb
Na tym etapie określamy Twoje wymagania, wykonujemy niezbędne analizy oraz badamy Twoją konkurencję.
Wynikiem tych działań jest kompleksowy plan związany z tworzeniem skutecznych treści na potrzeby Twojego sklepu online.
Wynikiem tych działań jest kompleksowy plan związany z tworzeniem skutecznych treści na potrzeby Twojego sklepu online.

2. Dostarczenie treści
Kolejnym krokiem jest przystąpienie do pisania tekstów, których rodzaje zostały ustalone w poprzednim etapie.
Rezultatem tych prac będą świetne teksty, które wykorzystasz zarówno do sprzedaży, aktywnego pozycjonowania sklepu online, jak i edukacji czy angażowania swoich odbiorców.
Rezultatem tych prac będą świetne teksty, które wykorzystasz zarówno do sprzedaży, aktywnego pozycjonowania sklepu online, jak i edukacji czy angażowania swoich odbiorców.

3. Oczekiwanie na efekty
Na końcu pozostaje jedynie czekanie na pierwsze (spektakularne) efekty, które bez wątpienia przyniosą Ci nasze teksty 😊.
Zamów copywriting dla Twojego sklepu internetowego, który
pozytywnie wpłynie na Twoją sprzedaż.
Czeka na Ciebie:
pozytywnie wpłynie na Twoją sprzedaż.
Czeka na Ciebie:
Wzrost zysków
płynący wprost ze skutecznej sprzedaży Twoich produktów.
płynący wprost ze skutecznej sprzedaży Twoich produktów.
Zwiększenie ruchu
który przełoży się na większą liczbę zamówień w Twoim e‑sklepie.
który przełoży się na większą liczbę zamówień w Twoim e‑sklepie.
Zaangażowanie odbiorców
którzy staną się Twoimi lojalnymi i regularnie powracającymi klientami.
którzy staną się Twoimi lojalnymi i regularnie powracającymi klientami.
E-commerce copywriting – teksty do sklepów internetowych, opisy produktów i kategorii
To, czy sklep internetowy odniesie sukces, a jego właścicielom zapewni długoterminowe źródło zysków, w dużej mierze zależy od treści. To bowiem teksty umieszczane w sklepie online mają ogromny wpływ na jego promocję, a co za tym idzie - sprzedaż.
Teksty tworzone na potrzeby sklepów internetowych można podzielić na trzy głównej rodzaje, którymi są:
Tylko połączenie tych trzech dziedzin copywritingu na potrzeby sklepów internetowych pozwala na odniesienie sukcesu w branży e-commerce.
Teksty tworzone na potrzeby sklepów internetowych można podzielić na trzy głównej rodzaje, którymi są:
- Teksty SEO (SEO copywriting) - których głównym zadaniem jest oddziaływanie na pozycjonowanie e-sklepu.
- Teksty sprzedażowe - których celem jest przekonanie użytkownika, że to właśnie Twoje produkty są najlepsze 😉.
- Treści edukacyjne i poradnikowe (content marketing) - który angażuje Twoich odbiorców, buduje ich lojalność oraz przywiązanie do Twojej marki.
Tylko połączenie tych trzech dziedzin copywritingu na potrzeby sklepów internetowych pozwala na odniesienie sukcesu w branży e-commerce.
X

Dziękujemy.
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie
X

Twoja wiadomość nie została wysłana.
Wypełnij pola wymagane..
×