Copywriting cennik – jak wyceniamy treści w Ministerstwie Reklamy?
W Ministerstwie Reklamy doskonale rozumiemy, że każdy projekt jest inny – dlatego nie działamy szablonowo. Cennik copywriting w naszej agencji opieramy na rzeczywistym nakładzie pracy, jakiego wymaga dany tekst. Co to oznacza w praktyce? Zawsze bierzemy pod uwagę rodzaj treści, jej długość, cel marketingowy, stopień trudności tematyki oraz konieczność optymalizacji pod kątem SEO. Tekst, który ma sprzedawać, musi być przemyślany, angażujący i dopasowany do oczekiwań odbiorców – dlatego nie patrzymy tylko na liczbę znaków, ale przede wszystkim na wartość, jaką wnosi do Twojego biznesu.
Tworzymy treści dla ludzi, ale z myślą o algorytmach – dlatego tak skutecznie działamy w przestrzeni online. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz opisów produktów, artykułów blogowych, tekstów na stronę główną, czy artykułów sponsorowanych, u nas masz pewność, że każdy znak ma znaczenie. Wyceny ustalamy indywidualnie, ale zawsze w przejrzysty sposób. Z nami wiesz, za co płacisz – i co zyskujesz. A zyskujesz treści, które budują Twoją markę, pozycjonują Twoją stronę i zachęcają do działania. Tak działa profesjonalny copywriting w Ministerstwie Reklamy.
Chcesz sprzedawać więcej? Zacznij od słów, które działają. Tworzymy teksty, które robią robotę
Zobacz usługę