15 lat na rynku !

Wyniki współpracy pakietowej. Case study marki Żel-But

Marcin Morcinek - Starszy Programista|Przeczytasz w 8 minut
Case Study - Wyniki współpracy pakietowej marki Żel-But

Marka Żel-But to producent obuwia tekstylnego, który zdecydował się na powierzenie nam stałego nadzoru nad kampaniami prowadzonymi w Internecie. W tym celu skorzystał z jednego z oferowanych przez nas pakietów: promowanie firmy ogólnopolskiej.

Nasza współpraca rozpoczęła się na przełomie października i listopada 2020 roku – i trwa aż do dziś.

Wyzwanie: duże koszty dotychczasowych form reklamy, połączone z ich niską efektywnością

W momencie podjęcia współpracy widoczność witryny zelbut.pl była tak niska, że dzienny ruch z wyników organicznych można było policzyć na palcach jednej ręki. Istotny był także dotychczasowy sposób prowadzenie reklam płatnych. Ich nieodpowiednia konfiguracja powodowała, że część budżetu firmy była wydawana w bardzo nieskuteczny sposób.

Cel: wzrost ruchu i ograniczenie kosztów

W ramach wykupionego przez firmę pakietu promowania firmy ogólnopolskiej w cenie 2 499zł netto- nasi specjaliści podjęli szereg działań zmierzających do szybkiego naprawienia powstałych błędów, a także regularnego podnoszenia ilości oraz jakości pozyskiwanych odbiorców.

Krok nr 1 – analiza i optymalizacja SEO

W pierwszej kolejności wykonaliśmy kompleksowy audyt witryny - obejmujący zarówno sferę onsite, jak i offsite. Przeanalizowaliśmy całą strukturę serwisu, a także wskazaliśmy wszystkie kluczowe aspekty mające wpływ na pozycjonowanie strony.

Audytowi podlegały: elementy, które zwracały kod HTTP 4XX i 5XX, przekierowania, poprawność wygenerowanej mapy witryny, instrukcje dla robotów, struktura nagłówków od H1 do H6.

Ponadto, przeprowadziliśmy analizę konkurencji, dzięki której stworzyliśmy grupy najbardziej adekwatnych słów kluczowych, które będą pozycjonowane. Analizie zostały poddane również treści. W tej materii zweryfikowaliśmy je zarówno pod kątem zoptymalizowania ze względu na roboty wyszukiwarek, jak również duplikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

Wdrożenie zaleceń z audytu oraz zaplanowanie dalszych prac optymalizacyjnych pozwoliło na uzyskanie bardzo zadowalającego wzrostu widoczności (co prezentuje poniższy screen).

Case Study - Wyniki współpracy pakietowej historia pozycji

Krok nr 2 – regularne pozycjonowanie

Pomimo, iż efekty pojawiły się w stosunkowo krótkim czasie, nie mogliśmy pozwolić sobie, aby spocząć na laurach. W dalszym ciągu prowadzimy wielopłaszczyznowe działania, pozwalające na docieranie do jeszcze szerszego grona potencjalnych klientów. Tym, co cieszy nas szczególnie jest wzrost ruchu, który bezpośrednio przekłada się na konwersję ze sprzedaży.

Bieżące prace skupiamy wokół linkbuildingu. Wiemy, że w długoterminowej perspektywie pozwoli ona na osiągnięcie topowych pozycji na najbardziej konkurencyjne frazy, a co za tym idzie - pozyskanie ruchu organicznego wielokrotnie większego niż ten obecny.

Doskonale sprawdza się również rozwiązanie polegające na systematycznych “reaudytach strony”, dzięki którym regularnie weryfikujemy efekty wprowadzonych zmian i mamy kontrolę nad działaniami firm konkurencyjnych.

Krok nr 3 – kampanie Google Ads

Wiemy, że najlepsze efekty można uzyskać przy połączeniu ruchu organicznego oraz płatnego. W związku z tym, zaproponowany przez nas pakietu usług łączy nasze działania SEO oraz płatne formy reklamy. Pakiet promowania firmy ogólnopolskiej obejmuje kampanie Google Ads Serach (kampania w sieci wyszukiwania), Google Display Network (reklama banerowa) oraz Google Ads Remarketing. Cena za pakiet zawiera w sobie miesięczny budżet reklamowy na działania w Google w kwocie 850 zł, który można w dowolnym momencie zwiększyć. W przypadku naszego klienta najlepsze efekty przynosi reklama banerowa (blisko 80% całego ruchu), która jednocześnie zapewnia bardzo zadowalające wyniki (współczynnik odrzuceń na poziomie zaledwie 32%).

Dzięki szeroko skrojonym działaniom pozycjonerskim w połączeniu z kampaniami Google Ads realizujemy nie tylko cele sprzedażowe. Jednocześnie regularnie poprawiamy świadomość istnienia marki pośród wybranej grupy odbiorców - do tej pory kontakt z marką Żel-But miało bowiem ponad 2.5 mln odbiorców.

Case Study - Wyniki współpracy pakietowej użytkownicy

Krok nr 4 – wizytówka firmy w Google

W naszym pakiecie oferujemy również maksymalną konfigurację wizytówki firmy Google My Business. Zweryfikowana przez Google firma ma swoje oznaczenie w Mapach Google, co w znacznym stopniu przekłada się na rozpoznawalność, widoczność oraz wiarygodność firmy w sieci. Konfiguracja zawiera się w cenie pakietu i nie jest dodatkowo płatna.

Wizytówka firmy w Google zawiera podstawowe dane kontaktowe, dzięki czemu potencjalny klient ma możliwość szybkiego i łatwego nawiązania kontaktu z firmą. Oprócz tego, profil firmy w Google prezentuje zakres oferty produktów z bezpośrednim przekierowaniem na stronę oraz opinie klientów, które w znaczący sposób mogą wpłynąć na decyzje zakupowe. Dzięki możliwościom zamieszczania wpisów w aktualnościach, nasz klient na bieżąco informuje potencjalnych klientów o nowych produktach w ofercie, promocjach czy też zmianach w funkcjonowaniu firmy.

Liczba wyświetleń wizytówki w wyszukiwarce Google i Mapach Google od listopada przekroczyła liczbę 2,44 tys., co jest bardzo dobrym wynikiem z uwagi na branżę produkcyjną i docelowego klienta hurtowego.

Case Study - Wyniki współpracy pakietowej wizytowki

Chcesz, aby Twoja firma mogła pochwalić się podobnym sukcesem?

Skontaktuj się z nami, aby otrzymać wycenę oraz profesjonalne wsparcie w promocji Twojej firmy online.

WRÓĆ DO LISTY WSZYSTKICH CASE STUDY
Ankieta
Opowiedz nam o swojej firmie, a my powiemy Ci jakich działań potrzebujesz
WYPEŁNIJ SZYBKĄ ANKIETĘ

X
success
Dziękujemy.
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie
X
error
Twoja wiadomość nie została wysłana.
Wypełnij pola wymagane..
×

Nasza strona korzysta z plików cookies. Zapewniają one prawidłowe działanie strony, narzędzi społecznościowych, reklamowych i analitycznych. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Ustawienia cookies możesz zmienić w preferencjach swojej przeglądarki internetowej.