MinisterstwoReklamy.pl

Wycena usług
MinisterstwoReklamy Facebook
google+ widget
youtube widget
instagram widget
grafika z tytułem główne cele reklamowe na facebooku

Reklama na Facebook’u: wyznacz główny cel, jaki chcesz osiągnąć!

31.08.18 Adriana Smodis
6 minut 0

Facebook Ads to potężne narzędzie używane przez coraz więcej firm. To dzięki niemu marki skutecznie sprzedają, pozyskują kontakty, angażują użytkowników i komunikują się z nimi.

 

Jeśli chcesz wykorzystać potencjał największego medium społecznościowego w swoim biznesie, najpierw poznaj jakie są jego możliwości!

 

Oczywiście to „temat rzeka”, dlatego na początek warto skupić się na proponowanych celach kampanii Facebook Ads:

  • Pozyskiwanie kontaktów umożliwia zebranie informacji kontaktowych od osób zainteresowanych Twoją firmą.
  • Wybierając za cel Rozpoznawalność marki możesz dotrzeć do osób, które zwrócą uwagę na Twoją reklamę i zwiększą znajomość marki.
  • Przy wyborze celu Ruch skierujesz więcej osób do miejsca docelowego na Facebooku lub poza nim, takiego jak witryna internetowa, aplikacja lub konwersacja w Messengerze.
  • Zasięg to cel reklamowy dzięki któremu Twoja reklama wyświetli się maksymalnej liczbie osób.
  • Jeśli zależy Ci na ilości like’ów, komentarzy, polubień strony czy reakcji na dane wydarzenie głównym celem kampanii będzie Aktywność.
  • Wybierając cel Wyświetlenia filmu Facebook zachęca użytkowników do obejrzenia Twojego materiału video.
  • Wiadomości to cel dzięki któremu możesz skłonić więcej osób do wysłania wiadomości Twojej firmie w Messengerze.
  • Chcąc zachęcić odbiorców do podejmowania pożądanych działań w witrynie, aplikacji czy Messengerze, np. zakupu, warto wybrać Konwersje jako główny cel Twojej reklamy.
  • Sprzedaż z katalogu to rodzaj dynamicznych reklam produktowych, służący do sprzedaży produktów z Twojego sklepu internetowego
  • Jeśli chcesz zachęcić użytkowników, będących w pobliżu Twojej firmy do odwiedzin, wybierz cel Wizyty w firmie.

 

Reklamy na Facebook’u mogą przybierać różne formy, wzbogacone ciekawą grafiką czy materiałem wideo przyciągają odbiorcę. Zachęcają do lepszego poznania marki i jej oferty.

Warto zadbać o to, by Twoja marka była znana i pozytywnie kojarzona.

 

Wybór celu marketingowego kampanii jest pierwszym i jednym z ważniejszych etapów tworzenia skutecznej reklamy. Następny etap obejmuje wybór odpowiedniej grupy odbiorców, umiejscowienia reklamy, budżetu i harmonogramu kampanii. Najprzyjemniejszą częścią jest zaprojektowanie kreacji reklamy, czyli wybór odpowiedniego formatu, materiału oraz nietuzinkowej treści. Oczywiście reklamą mogą być powstałe wcześniej posty, pokaz slajdów, kanwa czy karuzela produktów z Twojego sklepu internetowego – do wyboru do koloru!

Jeśli Facebook Ads to dla Ciebie czarna magia, a układanie strategii reklamowej i lejków sprzedażowych na Facebook’u wolisz pozostawić specjalistom, śmiało zgłoś się do nas!

Pomożemy – bo jak nie my, to kto? 😉

PODZIEL SIĘ WPISEM:
Adriana Smodis