Świąteczne promocje w sklepie – jak je przygotować i zakomunikować?

Zewnetrzny Dostawca

| |

Przeczytasz w 4 minuty

Wpis sponsorowany – Dostarczony przez zewnętrznego wydawcę

Święta Bożego Narodzenia to świetny moment na promowanie swoich usług. W tym okresie ludzie bardzo chętnie dokonują zakupów, co sprawia, że sklepy mogą liczyć na niezłe przychody. Aby zachęcić konsumenta do wizyty w swoim sklepie, niezbędne jest jednak odpowiednie zakomunikowanie promocji. W jaki sposób można to skutecznie zrobić?

Akcje angażujące klientów – konkursy i atrakcje w sklepie

Święta to magiczny czas, który warto wykorzystać do zorganizowania szeroko pojętych konkursów oraz atrakcji świątecznych dla dzieci i nie tylko. Zabawy świąteczne przyciągają wzrok klientów, którzy z chęcią powinni wstąpić do sklepu, w którym zapewnione są rozmaite konkursy z nagrodami. Wiele sklepów decyduje się chociażby na konkursy bożonarodzeniowe, na których można wygrać słodycze, dekoracje, a niekiedy nawet urządzenia technologiczne. Jeśli chcesz wypromować swoją firmę w okresie grudniowym, to warto postawić na akcje angażujące i zorganizować konkursy z nagrodami. Dzięki nim klienci powinni chętniej korzystać z Twoich usług.

Ozdobienie sklepu wewnątrz – dekoracje świąteczne

Nic nie tworzy tak dobrego klimatu świątecznego, jak estetyczne dekoracje. Jeżeli chcesz przyciągnąć klientów do swojego sklepu, to musisz zadbać o świąteczny klimat w jego wnętrzu. Pomóc może w tym nie tylko oświetlenie i piękne lampki, ale również choinka czy figurki Świętego Mikołaja. Dobrze ozdobiony sklep cieszy oko i sprawia, że osoby przechodzące obok sklepu powinny zainteresować się jego ofertą. Zadbaj więc o to, aby w grudniu Twój sklep prezentował się jak z bajki.

Reklama zewnętrzna

Reklama zewnętrzna to bez wątpienia jeden z najskuteczniejszych patentów na przyciąganie klientów i informowanie o promocjach. Pomocne powinny okazać się chociażby folie naklejane na witryny. Warto umieścić na nich najważniejsze informacje dotyczące danego sklepu, które zachęcą przechodniów do wstąpienia w jego progi. Pamiętaj, że na foliach wszystkie napisy powinny być wyraźne i widoczne ze sporej odległości. Dzięki temu właściwie spełnią swoje zadania. Dobrym urozmaiceniem marketingowym powinien być też potykacz z promocjami. Możesz umieścić na nim chwytliwe hasła reklamowe, które poinformują potencjalnego klienta o obniżkach i promocjach w Twoim sklepie. Za sprawą potykacza przedsiębiorca jest w stanie skutecznie zakomunikować najmocniejsze strony swojej oferty.

W kontekście reklamy zewnętrznej na uwagę zasługują na pewno świąteczne tablice informacyjne przed sklepem. Dodatki takie nie tylko cieszą oko, ale też zachęcają klienta do odwiedzenia sklepu. Nie zapomnij też, aby w swojej strategii marketingowej uwzględnić banery reklamowe. Z ich pomocą mnóstwo ludzi dowie się o promocjach w Twojej firmie i z pewnością sporo osób zostanie zachęconych do odwiedzenia sklepu.

Materiały promocyjne – ulotki, plakaty

Druk wielkoformatowy może wyraźnie pomóc w reklamowaniu swojej działalności, aczkolwiek większość przedsiębiorców podkreśla, że kluczowe znaczenie mają ulotki. Te niewielkie drukowane produkty są jedną z najtańszych, a zarazem najskuteczniejszych metod reklamowych. Jeśli chcesz zwiększyć swoje przychody w okresie przedświątecznym, to warto zainwestować w rozdawanie ulotek i promowanie swojej działalności. Dla osób szukających jeszcze bardziej nowoczesnych form reklamy polecane są plakaty. Są one większe od ulotek, dlatego poleca się je przedsiębiorcom, którzy chcą, aby informacje o ich sklepie i promocjach zostały dostrzeżone nawet ze sporej odległości.

Świąteczne rabaty i oferty specjalne

Plakaty, ulotki, banery i szeroko pojęta poligrafia odgrywają istotną rolę w marketingu, jednak warto pamiętać, że nic nie działa na klientów tak dobrze jak sama promocja. Jeśli więc zależy Ci na promowaniu swojej oferty, to niezbędne jest wprowadzenie zniżek do sklepu. Im większe promocje, tym większego zainteresowania ze strony klientów możesz się spodziewać. Rabaty powinny przyciągnąć każdego zakupoholika, dlatego też w okresie grudniowym warto zadbać o atrakcyjność swojej oferty. Równocześnie ważne jest, aby dobrze poinformować klientów o wprowadzonych przecenach – pomocne okażą się w tym na pewno wcześniej wspomniane potykacze.

Wpis sponsorowany

Dostarczony przez zewnętrznego wydawcę

Artykuł został napisany przez autora spoza zespołu redakcyjnego MinisterstwoReklamy.pl. Zewnętrzny wydawca to podmiot niezależny od głównego wydawcy, który może tworzyć treści na zasadzie współpracy, partnerstwa, lub w ramach zamówionych usług. Takie treści mogą być tworzone przez ekspertów, agencje contentowe, freelancerów lub inne podmioty specjalizujące się w dostarczaniu gotowych materiałów.

Udostępnij wpis w mediach społecznościowych

Ikona Ikona
Zewnetrzny Dostawca

Zewnetrzny Dostawca

Artykuł został napisany przez autora spoza zespołu redakcyjnego MinisterstwoReklamy.pl. Zewnętrzny wydawca to podmiot niezależny od głównego wydawcy, który może tworzyć treści na zasadzie współpracy, partnerstwa, lub w ramach zamówionych usług. Takie treści mogą być tworzone przez ekspertów, agencje contentowe, freelancerów lub inne podmioty specjalizujące się w dostarczaniu gotowych materiałów.

Zwiększyłem rentowność biznesu średnio o 24%

Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłem.

+48 790 558 138 sprzedaz@ministerstworeklamy.pl
Łukasz MinisterstwoReklamy.pl

Najczęściej czytane

Jak zrobić reklamę na Facebooku? Krok po kroku.

|

Przeczytasz w 22 minuty

Polecane artykuły

Najnowsze Case Study

CASE STUDY – od nowej strony do wzrostu s…

|

Przeczytasz w 7 minut

Zaufało nam już ponad 1999 klientów!

Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!